![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
dar de ce ti neaparat sa iei ulei de la AB si exact cu specificatiile lor. E plina piata de uleiuri, multe dintre ele foarte bune chiar (si nu ma refer la no-name-uri). Cu banii economisiti mai iei un bec, un brăduţ parfumat...ceva
![]() Pentru filtre, pretul pare cam tot pe unde e si un filtru MANN, desi, parca si ala e cam 35 de lei (asta in cazul meu) This post has been edited by CRM112: Sep 14 2007, 10:00 AM |
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Pai prefer sa iau ulei BMW de la AB pentru ca stiu ca e foarte bun pentru masina si pana data trecuta era si mai ieftin decat uleiul Castrol pe care-l gaseam in magazinele de piese auto sau in hipermarket-uri. Acum nu stiu ce-o sa fac, ma mai gandesc cateva zile, ca oricum n-am timp sa-l schimb momentan.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
dar de ce pui tu 5W40 si nu pui 10W40 care il si recomanda BMW pt tipul motorului tau? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am pus data trecuta 5W40 pentru ca tot 5W40 folosise si fostul proprietar.Inca n-am cumparat ulei, cred ca o sa trec pe 10W40. Nu stiu insa ce sa fac, daca sa iau 10W40 de la AB sau sa iau Castrol 10W40...Am pus data trecuta 5W40 pentru ca tot 5W40 folosise si fostul proprietar.Inca n-am cumparat ulei, cred ca o sa trec pe 10W40. Nu stiu insa ce sa fac, daca sa iau 10W40 de la AB sau sa iau Castrol 10W40...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
"BMW recomanda Castrol"
![]() |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am fost la munte week-end-ul asta prelungit, m-am intors in seara asta. Am constatat ca masina e total schimbata cu amortizoare noi pe fata. Sta excelent pe sosea, chiar daca sunt denivelari. Stiam ca trebuie sa fie mult mai bine, dar parca nu ma asteptam sa fie atat de mare diferenta. De dimineata am facut singur o plimbare din Sacele pana la Cheia si inapoi pe serpentine sa vad ce poate masina cu amortizoare noi pe fata. E incredibil cat de bine sta pe sosea si cat de bine se comporta pe serpentine in curbele luate la limita ![]() O singura data, dupa o depasire, cand am intrat inapoi pe banda mea si am redresat, in accelerare, am simtit ca imi fuge putin spatele spre dreapta, dar am tinut acceleratia nemiscata si am virat putin dreapta sa o stabilizez. Si asta din cauza ca acceleram. In rest mi s-a parut ca e perfect neutra in curbe. Am facut si o greseala la un moment dat, cand sa schimb in a 3-a nu am nimerit treapta, si dupa aceea cand am incercat din nou a intrat in a 1-a. Cred ca aveam 80-90 km/h. Rotile din spate au patinat si imediat am apasat ambreiajul, nu cred ca a durat nici o secunda. Am avut noroc ca n-am stricat nimic. Am mai facut cateva zeci de km azi si am plecat spre Bucuresti. Cand ma apropiam de Ploiesti am inceput sa aud un zgomot in dreapta spate, cand nu acceleram (indiferent daca masina era in viteza sau nu). N-am reusit sa-mi dau seama de la ce e zgomotul nici in Bucuresti. Pare sa fie in functie de cat de repede se incarte roate. La viteza mica pare sa fie un fel de scartait. Ma gandeam ca poate s-a lipit un bat de roata si atinge, dar la pipait n-am simtit nimic. Poate o sa-mi dau seama maine pe lumina ce se aude. Mi se pare ciudat ca la accelerare nu se aude nimic. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sa controlezi planetarele, poate din socul ala de 1 sec care l-a primit cand din greseala ai bagat a1-a (la 80-90
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
sa controlezi si tabla de protectie pt disc .si ce este inauntru la frana de mana .daca zici ca este scartait mic.sau cand mergi usor cu ea scoasa din viteza sa tragi 1 dinte sau 2 la frana de mana si daca dispare sunetul de la aia e.sau am mai patit la o masina ai scartaia rulmentul de la mijloc la intermediara cardan.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
O sa incerc sa-m idau seama daca e legat de planerata, sa vad cand am putin timp sa o ridic pe cric. O sa verific faza cu frana de mana.
Am patit alta chestie azi, am ramas pentru prima data fara sticla de la oglinda de pe stanga. Eram la o sedinta la alta firma din grup cu firma unde lucrez, pe Bd. Ferdinand, si era si supraveghere video in jurul cladirii. Din pacate masina nu se vedea bine pe nici o camera, se vedea putin botul masinii, si era si chiar parcata undeva pe unde treceau multi pietoni. Nici o sansa sa gaseasca ceva pe inregistrare. Sa apelez la Casco nu prea as vrea, ca n-o sa mai am reducere anul urmator (presupunand ca nu o sa am alte evenimente anul asta) si reducerea e mai mare decat pretul oglinzii (am gasit la 75 de RON si am comandat, maine o iau de la magazin). Se potrivesc oglinzile oare si la E34 fara facelift? Ca E34 cu facelift sunt destul de putine si in mod sigur oglinda a fost luata pe comanda, a fost prea frumos luata, papucii de la firele pentru incalzire sunt scosi frumos, cine a luat-o a lucrat foarte cu grija si stia ce face. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Nu-ti vine sa te transformi in Jackie Flash şi să-i scoti din piatră seacă pe cei ce fac din astea? Ca sa le scoti cu aceiasi precizie cate un ochi...ceva Oricum, imi pare rau pentru pierdere, nu merita sa strici casco'ul pentru asta. Referitor la compatibilitati-alte oglinzi - din cate am mai citit, oglinzile de pe e34 facelift sunt defapt de e36 (si pe mine ma bate gandul sa-mi inlocuiesc oglinzile ca nu vad nimic in ele - sunt nasoale rau, apropie prea mult - si nu stiu daca se potrivesc de e36) Oricum - nasol |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu va sfatuiesc sa cumparati NUMAI oglinzi ORIGINALE
@CRM112: asta e motivul pt care nu vezi bine in ele, probabil au fost schimbate si nu sunt originale, si mie mi-au furat de 2 ori la e36 oglinda de pe dreapta, ultima nu era originala si nu vedeam bine deloc, asa am vandut masina ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Pai eu imi iau originala, de la un magazin de piese auto. M-a si intrebat daca e cu tenta albastruie sau nu si i-am spus ca e.
Am intrebat la ce alte masini se potriveste oglinda ca sa stiu de ce mi-au luat-o. E34 cu facelift sunt foarte putine si daca se potrivesc oglinzile si la alte masini sunt sanse mai mari sa incerce sa mi le fure din nou... Sa stiu daca incerc sa le gravez sau le las asa. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am luat oglinda. Nu e ca cea a masinii, e mult mai convexa, si pe marginea din stanga are si o bucata si mai convexa, delimitata de o linie verticala. Si pe cutie scrie ca e de E36, deci acum mi-e clar ca sunt identice si probabil cineva cu E36 a avut nevoie de oglinda mea. Nu eram convins ca sistemul de prindere e la fel (nu reuseam sa o montez) si am scos-o pe cea din dreapta sa compar. Sunt la fel.In drum de la magazinul de piese auto spre casa m-am si obisnuit cu ea (se vede cu totul altfel in ea, masinile se vad mai mici), dar in schimb vad mult mai mult. Nu mai am unghi mort in partea stanga, vad in ea inclusiv spatele masinii care merge paralel cu mine. Am inceput sa ma obisnuiesc cu ea. Si cu ocazia asta am constatat ca nu-mi functiona incalzirea in oglinzile masinii, asta imediat cum am pus-o a inceput sa se incalzeasca. Cea veche si cea de pe dreapta erau reci tot timpul, si mi se parea mie ca nu se dezaburesc, dar nu eram 100% convins ca nu functioneaza. Acum sunt.
Si daca tot am fost sa iau oglinda mi-am cumparat si filtru de ulei Mahle si 6 litri de Castrol Magnatex 10W40. Sper sa fie vreme buna in week-end sa schimb uleiul, ca se pare ca n-o sa plec din Bucuresti si sper sa am timp. Am primit si montat si covorasele auto comandate de pe Ebay. Vin foarte bine, sunt facute perfect dupa podeaua de la E34. Cele din fata se si prind de podea in partea lor din spate in gaurile originale ale masinii. O sa fac si niste poze. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#134
|
||||||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
A disparut zgomotul care aparuse duminica... dupa ce-am schimbat tot ce tine de sistemul de franare pe spate. Adica discuri de frana Ferodo Premier, placute de frana ATE si saboti pentru frana de mana. Discurile stiam ca trebuie schimbate, dar nu stiam ca sunt chiar in halul de uzura in care erau (in special cel din dreapta). Zgomotul probabil ca era de la uzura sabotilor, care nu era insa prea mare, dar probabil s-a blocat sistemul de reglaj al acestora si aveau un joc. -------------------- |
|||||||||
|
||||||||||
![]()
Post
#135
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
cel mai probabil sabotii de la frana de mana faceau zgomotul respectiv.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cu ocazia asta am aflat si ca o planetara de bmw foarte greu se strica, ceea ce nu e deloc rau. Planetara era scumpa si neplanificata, discurile si placutele oricum stiam ca trebuie sa le schimb, doar ca nu stiam ca atat de repede.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu am un prieten care a pus in cap o planetara de 525i e34... cum????? numai el stie, ca nu a vrut sa zica la nimeni
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() ale mele au joc f f mare, in rest nu fac urat. Jocul il pun pe seama dizelului care are ceva cuplu la relanti si da suturi involuntare in transmisie, mai puternice decat de benzine. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Azi am schimbat uleiul, Castrol Magnatec 10W40, si filtrul de ulei, Mahle. Si bineinteles am resetat indicatorul de ulei. Am pe bord 170330 km.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-am montat sambata anvelopele de iarna pe jante. Am stat in frig si ploaie aproape 3 ore la vulcanizarea unde le-am schimbat.
Am avut si o mica problema tehnica, dupa ce mi le-au schimbat pe cele de pe spate m-au rugat in intorc masina ca sa le fie mai usot sa le schimbe si pe cele fata. Numai ca masina era ridicata pe partea dreapta spate pe cric. Am incercat sa pornesc dar nimic, dadea sa se miste si apoi se oprea de parca era frana de mana trasa foarte bine. Am incercat de vreo 3 ori, dupa care m-am dat jos nervos din masina, crezand ca mi-au rupt ceva pe la frana de mana cand au desfacut prezoanele cu rotile ridicate, roata suportand un oarecare soc atunci, soc preluat probabil de frana de mana. Din fericire insa nu se intamplase nimic, doar ca masina avea roata ridicata de pe sosea. Cred ca se invartise cu ceva viteza in timp ce eu incercam sa plec de pe loc... Acum astept zapada. Inaintea mea la rand era un tip la vreo 45 de ani cu un Audi A6 care isi schimba anvelopele de vara uzate cu altele tot de vara. Vechile anvelope ale lui erau Michelin Energy nu-stiu-cum (exact modelul cu care am cumparat eu masina), aveam 53k km, exact dimensiunea mea (225/55/16), si mai aveau 3-4 mm de profil, mai ca-mi venea sa-i zic sa nu le lase la vulcanizare, sa mi le dea mie ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 12:05 PM |