![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma. Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec. Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna ![]() Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti. Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta. Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Link-ul e asta: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...p;rd=1&rd=1
dar anuntul e pentru multe modele de BMW, si in poza e un set de covorase pentru E60. Am avut o surpriza neplacuta cu PayPal, confirmasem cartea de credit si credeam ca o sa platesc fara probleme, dar cand am dat sa platesc mi-a dat mesaj ca am contul restrictionat. Am cautat problema si am vazut ca vroiau si o factura de utilitati pe fax. Le-am trimis repede factura de la Distrigaz si in vreo 4-5 ore mi-au activat din nou contul si am putut sa platesc. Neamtul a fost de treaba, i-am explicat de ce nu pot plati imediat si n-a comentat nimic, doar m-a intrebat pentru ce model vreau covorasele. Acum astept sa mi le expedieze. Urmeaza computer de bord, am pierdut deja o licitatie aseara la unul ca nu m-am trezit la timp (credeam ca se termina la 20:40 licitatia, dar s-a terminat mai devreme), as fi platit pretul la care s-a vandut, ca era ieftina livrarea (doar 6.5 Euro). Acum urmaresc altele, imi iau eu pana la urma si OBC4. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#83
|
||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-am cumparat asta de pe Ebay:
Acum sa vedem cum il montez, ca trebuie sa dau jos mp3 player-ul si s-ar putea sa nu reusesc asa de usor... -------------------- |
|||
|
||||
![]()
Post
#84
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cautam becuri pentru bord la o benzinarie Agip si am vazut o combinatie de sigurante auto, creion de tensiuni si un fir de jumatate de metru cu un "crocodil" la un capat si varf de 3-4 mm grosime, totul la 6.75 RON. Cum am vazut firul mi-am amintit ca am schimbat uleiul ieri si ca n-am resetat indicatorul de ulei, iar indicatorul de service e e aprins de vreo 2-3 saptamani, asa ca am luat setul si acum pe seara cand am ajuns acasa le-am si resetat cu firul asta. Se potriveste perfect pentru asa ceva
![]() Service interval-ul mi-a iesit din prima, am numarat 12 secunde. Pentru ulei am incercat de vreo 10 ori, stiam ca trebuie 3 secunde, dar pana la urma a mers cu 9 secunde. Acum am ulei nou, 5W40 BMW, si am si toate ledurile din bord verzi ![]() Vechiul ulei avea cam 7600 km si se stinsesera 3 leduri verzi. L-am schimbat ca fac un drum prin Italia si s-ar putea sa depasesc 6000 km in acest drum, plus ca era uleiul cu care am luat masina. Am schimbat si filtrul de ulei (evident) (am pus Mahle) si filtrul de aer (care era original BMW si cam imbacsit, eu am pus Mahle). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Dupa drumul de aproape 7700 km in afara tarii (de fapt 1200 au fost pana la Nadlac si de la Nadlac inapoi) observ ca mi-a scazut consumul mediu de la 13.3 litri la 11.6 litri. Pe cei 7700 km am bagat benzina de 980 Euro ![]() Dupa cum am mai zis, o sa pun impresiile din calatorie la topicul despre calatorii, dar inca n-am avut timp. M-au asteptat la birou cu chestii grele si inca nu le-am terminat sa pot sa ma apuc sa scriu. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#86
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am reusit ieri sa trag o zgarietura pe dreapta spate, cand parcam pe un trotuar langa niste crengute ce pareau inofensive
![]() Din fericire nu e adanca si probabil o sa iasa cu un scratch remover sau la un polish. -------------------- |
||
|
|||
![]()
Post
#87
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Iese la polish. Cel mai bun e 3M, din pacate si cam cel mai scump.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pacat
![]() cu siguranta iese la polish, sunt zgarieturi de suprafata din ce vad eu.. -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Iese la polish. Cel mai bun e 3M, din pacate si cam cel mai scump. ![]() Da, e de suprafata. Nici n-am observat-o pe moment (masina era foarte murdara, plina de praf, dupa ce am fost la munte si am mers pe drumuri pietruite). Am auzit insa cum a trecut crenguta peste tabla, dar am sperat ca nu s-a intamplat nimic. Seara am trecut pe la spalatorie, si cand era aproape gata am observat-o ![]() Polish-ul asta 3M unde se gaseste? E ceva ce se poate aplica manual si de catre mine sau neaparat la unii care se ocupa de asa ceva? Am auzit pe cativa ca se plangeau de polish facut de firme, as prefera sa il fac eu si sa fie manual (desi stiu ca dureaza cateva ore). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am facut in seara asta un drum de cateva zeci de km cu obc-ul 4 conectat temporar (ca sa-l conectez permanent trebuie sa tai spatele ramei sau sa fac rost de una de la o masina cu obc 4). Sunt incantat, merge perfect fara nici o adaptare, doar conectat la mufa obc-ului 2 cu care e dotata masina mea. Neavand si maneta de obs nu imi apar pe check control lucrurile care apar pe display-ul obc-ului, apare doar mesajul cand depasesc limita de viteza pe care i-o setez. Intr-una din zilele urmatoare cred ca o sa tai spatele ramei sa-l fixez definitiv.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Dimineata asta, inainte sa plec la servici, am taiat plasticul din spatele OBC-ului si am montat OBC-ul. Aveam unele emotii daca o sa stea bine fixat doar cu sistemul acela care il prinde in partea de sus, fara sa fie fixat si in spate in mufa care intra in el (asa cum era OBC-ul 2 - cred ca asa se cheama, cel cu temperatura exterioara, ora, data si memo). Din fericire sta fixat perfect. Gata, acum am OBC 4
![]() Nu ma deranjeaza ca nu am si maneta de semnalizare cu comenzi de OBC. Am ajuns pana la servici cu un consum mediu de 18, dupa care am mai facut un drum de vreo 20 de km pana la Semanatoarea si inapoi si mi-a scazut la 15 consumul mediu. Imi place si limita de viteza, am setat-o la 58 km/h ca sa nu trec de 60 km/h (pericol de radare) fara sa stiu lucrul asta, din neatentie. O sa fac si niste poze sa le pun ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#92
|
|||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am facut si pozele, dar am uitat sa le pun mai devreme pe topic.
Consumul si viteza media sunt realizate intr-un drum pana la servici si inapoi. Am testat aseara cum functioneaza codul pus pe OBC ca sa nu poti porni motorul daca nu-l stii. Ma asteptam sa se invarteasca motorul dar sa nu porneasca. Dar nu e asa. Starterul nu invarte motorul daca nu introduci codul. Si cu asta m-am convins ca OBC-ul functioneaza 100% fara nici o modificare (a fost plug-and-play). Sper ca intr-o buna zi sa-mi pot cumpara niste roti adevarate la masina. Cel mai mult (de departe) imi plac aceste 2 modele: N-as sti pe care sa le aleg, daca mi le-ar oferi cineva ![]() -------------------- |
||||||
|
|||||||
![]()
Post
#93
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
hehe.. eu scot cu bicla cand merg incet viteza medie atat.. ![]() daca ma grabesc scot 22-23km/h ![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
@georgem
vezi ca are interceptor jante frumoase de vanzare (cum am avut eu la B A B A), cred ca ar sta bine pe e34 -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
lasa le pe ale mele .am si m pachet pe 17 daca vrei .si ale mele tot pe 17.iti recomand sa le iei pe cele de m pachet pt ca au cauciucurile mul tmai bune ca alea ale mele de pe masina.si sunt 600 euro.daca vrei imi spui.cele de cele de m.la mine cauciucele sunt pilaf praf dam si un set de cauciucuri noi.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Inainte de jante trebuie sa schimb alte lucruri pe la masina. Amortizoare + flanse, capete de bara si s-ar putea si brate. Si nu sunt ieftine deloc. Si daca schimb amortizoarele as prefera sa pun ceva de calitate, si mai rigid decat e stock.
Unde-as putea sa merg la cineva sa o urc pe elevator si sa-mi spuna daca bratele trebuie schimbate sau nu si ce altceva ar mai trebui schimbat? Eu nu cunosc mecanici care sa se priceapa la BMW, si nu stiu daca cineva de pe forum are elevator... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
pot sa te ajut eu cu mecanic si elevator.sau rampa si mecanic cum vrei. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am fost azi dimineata la un service (recomandat de INTERCEPTOR - multumesc - cu care m-am si intalnit pe acolo) si am facut o constatare pentru tot ce-ar trebui schimbat pe partea din fata.
Din fericire bratele sunt in regula, in afara de amortizorul dreapta care e scurs (il stiu de cateva saptamani ca e asa) nu au gasit joc decat la capatul de bara exterior din dreapta. Si ca sa nu fac geometria de 2 ori, trebuie sa schimb si amortizoarele (si probabil flansele) in acelasi timp cu capatul de bara. Ma asteptam sa fie mai mult probleme, mie mi se pare ca sunt batai si pe stanga si pe dreapta (dar pe dreapta zgomotele sunt mai mari). Dar ma bucur ca bratele sunt in regula, ca sunt foarte scumpe. Acum am o mare problema... (alta decat pretul, care sa zicem ca e ok). Eu ma tot gandesc sa-mi pun niste amortizoare mai dure pe masina si nu stiu ce sa fac. Sa merg pe varianta OEM cu amortizoare Sachs pe gaz (Boge modelul OEM se pare ca nu se mai gasesc, dar Sachs si Boge sunt cam acelasi lucru) sau sa imi pun niste amortizoare gen Bilstein B6 Sport? De asemenea, mi-as pune la un moment dat si arcuri Eibach (Eibach Pro-Kit), care coboara cu 2-3 cm garda la sol si sunt ceva mai dure si devin mai dure cu cat sunt mai comprimate. Pe de alta parte, daca pun alte amortizoare si alte arcuri aproape sigur se modifica unghiurile pe la geometrie. Seful service-ului imi recomanda sa merg pe varianta OEM, ca oricum amortizoarele sunt pe gaz si sunt destul de rigide. La fel imi recomanda si patronul unui pagazin de piese auto de unde am tot cumparat piese si pentru Audi, si pentru BMW, sa merg pe amortizoare Sachs sau Boge, pentru ca sunt numarul 1 in amortizoare si echiparea OEM. Mie imi convine garda la sol actuala, ca pot sa merg si pe terenuri mai accidentate si sa urc pe borduri inalte. Si nu-mi dau seama cat de rigida ar fi cu amortizoare noi Sachs, ca eu de cand am cumparat-o amortizoarele erau cu uzura mare (nu era scurs cel din dreapta, dar avea ceva joc). Poate ca ar fi suficient de rigida. Nu stiu ce sa fac, cred ca pana la urma o sa merg pe varianta OEM... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
cu amortizoare pe gaz masina devine foarte rigida
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#100
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
La E34 toate amortizoarele sunt pe gaz... Nu exista pe ulei (cel putin eu asa stiu).
Uite o poza cu un amortizor spate la mine pe masina: -------------------- |
|
|
||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 02:06 AM |