![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
am schimbat amortizoarele si arcurile am pus sport. Am facut unghiul de fuga din punctul asta de vedere totul este ok. cu toate astea nu stau pe sosea. de ce? arcurile sunt noi amortizoarele sunt noi sa nu fie bune amortizoarele? dati voi o solutie ca eu am inebunit nu pot depasii 120 km/h imi fuge masina de sub mine.
![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
cauciucurile in ce stare sunt ?
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cu bucsele de la brate/bascule cum stai? Si cu capetele de bara? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
geometria ai facut-o complet? (fata/spate) Pe standul de geometrie ti-au ridicat masina de la sol inainte sa faca unghiurile?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
geometrie spate la e30?
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
e e36, nu e30....si la e36 se regleaza si unghiul de cadere al rotilor pe puntea spate....eu cred ca nu e bine facuta directia....daca totul e nou pus nu are voie sa joace pe sosea... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
E E36, si pe spate se regleaza si convergenta, si unghiul de cadere. Daca geometria nu a fost facuta cum trebuie, sau s-a ridicat masina inainte de reglaj (asa fac majoritatea celor care fac geometrie), iti da o senzatie foarte naspa masina, la denivelari mici luate in viteza ai impresia ca ai roti directionale pe spate.
PS: geometria se face cu masina incarcata corespunzator -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
am schimbat amortizoarele si arcurile am pus sport. Am facut unghiul de fuga din punctul asta de vedere totul este ok. cu toate astea nu stau pe sosea. de ce? arcurile sunt noi amortizoarele sunt noi sa nu fie bune amortizoarele? dati voi o solutie ca eu am inebunit nu pot depasii 120 km/h imi fuge masina de sub mine. ![]() am cauciucuri noi. bucsele sunt noi nu bate nimic. unghiul de fuga a fost facut adevarat pe fata nu si pe spate. i-am spus omului ca trebuie si pe spate dar a zis ca nu stie. totusi nu cred ca este doar din unghiul de cadere si convergenta de pe spate. imi fuge rau. senzatia este ca nu controlezi masina , ca fuge unde vrea ea daca atinge o denivelare. ZICI CA NU AI AMORTIZOARE PE FATA PENTRUCA FATA IMI FUGE SPATELE FOARTE PUTIN .............. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
tu crezi ca unghiurile reglate de un mecanic care nu stie cum se regleaza geometria pe spate sunt corecte??
Pai unghiurile din fata sunt masurate de standul de geometrie (avea un stand computerizat, sau era din-ala cu sfori?) relativ la unghiurile de pe spate. Daca cele de pe spate sunt incorecte, atunci si cele de pe fata vor iesi gresite. La masinile cu geometria reglabila pe spate, se incepe reglajul unghiurilor cu puntea spate, apoi se fac unghiurile pe fata. Inainte sa faci totusi geometria, trebuie sa tii cont de niste lucruri: - daca ai jante sau cauciucuri diferite fata de specificatiile BMW, atunci trebuie sa cauti niste jante originale standard, cu dimensiuni de cauciucuri aflate in specificiatiile BMW. - daca ai suspensii sport, intereseaza-te daca standul de geometrie are in baza de date valorile unghiurilor pentru modelul tau de suspensii (asta presupunand ca suspensiile sunt echivalente cu cele OEM) Mai multe info despre ce importanta are geometria la masina gasesti aici: http://www.redwoodgeneral.com/alignment.htm (mai jos este descrisa procedura pentru masinile cu geometria spate reglabila) Poti citi si aici (tipari si dat in cap la mecanic) procedura de geometrie explicata la un stand de geometrie folosindu-se ca model explicativ BMW E36. Practical Example Preparatory Work Initial measurement Controlled measuring Free choice Adjustment work After adjustment Data Print-out -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
si mie imi face la fel imi trage volanu din mana si se duce ori stanga ori dreapta cum are ea chef.da eu am joc in caseta de directie si de aia.am mai pus si jante mari si nu am nici unghiul facut .oricum verifica si capetele de bara ,bara de conexiune si jocul la caseta sau bucsa semicaseta.si de acolo poate sa fie nu numai din bucsi si pivoti.la mine cred ca si ceva de genul trimelinning poate sa fie la mine.roti prea mari si am impresia ca plutesc This post has been edited by INTERCEPTOR: Sep 3 2007, 10:38 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
MERCI PENTRU INFORMATII capetele de bara si caseta sunt in regula. am amortizoare sport si arcuri. cred totusi ca de aici se trag toate pentru ca inainte de ale schimba nu imi faceau probleme, si erau varza amortizoarele adica mergeam peste 200 si era masina sub mine , o simteam, acum......... totul s-a intamplat de cand am schimbat amortizoarele si arcurile.
aaaaaa si aparatul pe care am facut unghiul este cu laser nu cu ate This post has been edited by georgem: Sep 3 2007, 01:17 PM
Reason for edit: Nu e nevoie sa dai atat de mult quote... Si poti sa editezi post-urile un timp dupa ce-ai scris.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
am facut unghiul pana la urma si am aflat ca era de acolo. culmea am facut la unu care avea cu sfori si merge beton. am crezut ca nu poate sa fie din unghi dar uite ca .......
a si o alta intrebare "la e36 se regleaza si caderea?" |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
a si o alta intrebare "la e36 se regleaza si caderea?" nu! sau se regleaza schimband flansele de sus de la amortizoare cu unele special facute ca sa iasa caderea in parametri (da da, exista asa ceva) sau tinichigerie scrie pe tine -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
pe spate se regleaza caderea |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Alea care se regleaza sus sunt flanse pt curse ,sa poti ataca curbele cu viteza mai mare.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
nu! sau se regleaza schimband flansele de sus de la amortizoare cu unele special facute ca sa iasa caderea in parametri (da da, exista asa ceva) sau tinichigerie scrie pe tine nu cred ca am nevoie de tinichigerie ca masina nu a fost lovita,si apoi nu am decat foarte putin la o roata ,din stanga ,mai exact, caderea care nu este in stas ,nu se vede la ochi,doar la aparat. am intrebat ca eu cred ca daca olaresti un pic o gaura ,acolo unde flansa se prinde de amortizor se poate face ceva sa poti face caderea si pe fata . am sa incerc si daca reusesc va anunt. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am zis tinichigerie pt ca un tinichigiu bun stie ce trebuie sa-i faca la oala aia ca sa cada in parametrii caderea rotii
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
am schimbat amortizoarele si arcurile am pus sport. Am facut unghiul de fuga din punctul asta de vedere totul este ok. cu toate astea nu stau pe sosea. de ce? arcurile sunt noi amortizoarele sunt noi sa nu fie bune amortizoarele? dati voi o solutie ca eu am inebunit nu pot depasii 120 km/h imi fuge masina de sub mine. ![]() am rezolvat era de la flanse mai exact de la rulmentii de la flanse, acolo aveam joc mare mare de tot. am schimbat si s-a rezolvat. merci pentru sugestii. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 01:19 AM |