tu crezi ca unghiurile reglate de un mecanic care nu stie cum se regleaza geometria pe spate sunt corecte??
Pai unghiurile din fata sunt masurate de standul de geometrie (avea un stand computerizat, sau era din-ala cu sfori?) relativ la unghiurile de pe spate. Daca cele de pe spate sunt incorecte, atunci si cele de pe fata vor iesi gresite. La masinile cu geometria reglabila pe spate, se incepe reglajul unghiurilor cu puntea spate, apoi se fac unghiurile pe fata.
Inainte sa faci totusi geometria, trebuie sa tii cont de niste lucruri:
- daca ai jante sau cauciucuri diferite fata de specificatiile BMW, atunci trebuie sa cauti niste jante originale standard, cu dimensiuni de cauciucuri aflate in specificiatiile BMW.
- daca ai suspensii sport, intereseaza-te daca standul de geometrie are in baza de date valorile unghiurilor pentru modelul tau de suspensii (asta presupunand ca suspensiile sunt echivalente cu cele OEM)
Mai multe info despre ce importanta are geometria la masina gasesti aici:
http://www.redwoodgeneral.com/alignment.htm(mai jos este descrisa procedura pentru masinile cu geometria spate reglabila)
Poti citi si aici (tipari si dat in cap la mecanic) procedura de geometrie explicata la un stand de geometrie folosindu-se ca model explicativ BMW E36.
Practical ExamplePreparatory WorkInitial measurementControlled measuringFree choiceAdjustment workAfter adjustmentData Print-out