red hot chilly e30, 320i |
red hot chilly e30, 320i |
Jul 26 2007, 05:30 PM
Post
#21
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
Lichid ATF se pune DOAR in cutiile pe care exista un sticker mare portocaliu pe care scrie ATF ONLY. Altfel se pune cu incredere 80W90 API GL5 sau GL4. ionusunt> vezi ca HAR-u' are M50 in a carui cutie se pune doar ATF, nu are M20. aha deci pan la urma nu de automata nu? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Jul 26 2007, 06:30 PM
Post
#22
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Depinde ce scrie pe cutie.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
Jul 29 2007, 01:41 PM
Post
#23
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 181 Joined: 10-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,013 Car: E30 Engine: m20b25 325ix |
cutia mea e manuala in5 trepte |
|
|
Jul 29 2007, 02:32 PM
Post
#24
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 226 Joined: 1-October 06 From: tecuci Member No.: 455 Car: e 36 Engine: m50 2,0 150 cp |
Din '84 320i motronic 125cp cica 140.000km dar nu prea cred(a fost tinuta in garaj de un roman care lucra in germania si mergea cu ea doar cand venea in tara).sunt indragostit de ea...motorul e in mintile lui,trage de rupe,la cutie am ceva probleme(sau nu mai are ulei) si la crucea de la cardan cred, k atunci cand ridic ambreiajul la plecarea de pe loc sau cand il bruschez se aude o lovitura metalica.altceva ce sa va mai zic...bag niste poze frumoasa masina.sa o stapinesti sanatos fara evenimente.pacat ca nu prea are dotari.............. |
|
|
Aug 25 2007, 07:06 PM
Post
#25
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 181 Joined: 10-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,013 Car: E30 Engine: m20b25 325ix |
oooof i-am schimbat termostatu cu unu de 80 nou si tot incinge....si parca merege in 3... nu stiu de ce, bujiile sunt ok, de la debitmetru nu e...nu stiu de la ce poate fi. am mai schimbat si bucse pivoti si bieletele si mai am....stie careva cam cat costa si de unde sa iau niste borbeturi cu buza?
|
|
|
Aug 26 2007, 01:04 AM
Post
#26
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
oooof i-am schimbat termostatu cu unu de 80 nou si tot incinge....si parca merege in 3... nu stiu de ce, bujiile sunt ok, de la debitmetru nu e...nu stiu de la ce poate fi. am mai schimbat si bucse pivoti si bieletele si mai am....stie careva cam cat costa si de unde sa iau niste borbeturi cu buza? pana la borbeturi cu buza..... vezi garnitura de chiulasa -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Aug 26 2007, 09:32 AM
Post
#27
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,474 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
radiator -sau garnitura de chiulasa fise declo sunt destule de verificat,cu termostatul de 80 nu faci nimic,nu merge prea mult cu ea asa ca se va duce linia..
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Aug 26 2007, 04:55 PM
Post
#28
|
|
36% BMW corupt Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost |
Ce linie ??Poate ai vreo linie vopsita pe masina care sa se duca.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
Aug 27 2007, 12:10 AM
Post
#29
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
radiator -sau garnitura de chiulasa fise declo sunt destule de verificat,cu termostatul de 80 nu faci nimic,nu merge prea mult cu ea asa ca se va duce linia.. Ce linie ??Poate ai vreo linie vopsita pe masina care sa se duca. -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Aug 27 2007, 11:59 AM
Post
#30
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
Aug 27 2007, 11:17 PM
Post
#31
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 181 Joined: 10-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,013 Car: E30 Engine: m20b25 325ix |
poate sa imi zica cineva care sunt simtomele daca se duce garnitura de chiulasa sau e fisurata chiulasa?
This post has been edited by rsk: Aug 27 2007, 11:20 PM |
|
|
Aug 28 2007, 12:30 AM
Post
#32
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
pai, cam asa:
scoate fum alb, de fapt e un abur care dispare repede dupa ce iese din esapament bolboroseste in vasul de expansiune posibil sa ajunga ceva ulei in vasul de expansiune se formeaza o spuma alb-maronie posibil sa creasca nivelul uleiului , inmultindu-sa cu apa si formand o spuma alb-maronie mers neregulat al motorului (datorita pierderi compresiei la cilindru/i unde garnitura este ciupita) si bineinteles creste temperatura motorului daca mai exista vre-un simptom si eu l-am omis, scuze si poate isi aduce un coleg aminte si il posteaza nu neaparat trebuie sa aibe TOATE simptomele pe care le-am scris eu, e deajuns unul -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Aug 28 2007, 09:23 AM
Post
#33
|
|
73% BMW corupt Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 |
Mie imi pornea greu, mergea in 2-3pistoane si dadea rateuri pe evacuare si cate-o data si-n admisie cand am prajit garnitura de chiulasa.
-------------------- 316
|
|
|
Aug 28 2007, 09:54 AM
Post
#34
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP |
parca mai erau scurgerile de fluid dintre blocu motor si chiuloasa. aa, La multi ani !! This post has been edited by haristeas51: Aug 28 2007, 09:57 AM -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
Aug 28 2007, 07:17 PM
Post
#35
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 181 Joined: 10-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,013 Car: E30 Engine: m20b25 325ix |
msms!!! pai ce sa zic...scurgeri din motor am, de incins se incinge, merge neregulat(ori vine in nad ori o accelerez si creste foarte greu in ture) o sa ma duc sa imi dea chiulasa jos sa se uite la garnitura
|
|
|
Aug 28 2007, 09:27 PM
Post
#36
|
|
73% BMW corupt Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 |
Ia-i o compresie in caz ca nu esti sigur ca-i de la garnitura, ca sa n-o desfaci degeaba.
-------------------- 316
|
|
|
Aug 28 2007, 11:58 PM
Post
#37
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
ce sa mai piarda timpul cu luatul compresiei, deja e clar ca e ceva naspa la motor, prea multe simptome nasoale...
DESFA-L ! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Aug 29 2007, 11:33 PM
Post
#38
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 181 Joined: 10-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,013 Car: E30 Engine: m20b25 325ix |
o sa ii iau compresia sa vad cum stau si daca e ok ii schimb fisele, bujiile, un semering pe unde scapa ulei ii pun termocupla(e pe direct elicea) si vad ce se intampla.mersul neregulat si vnitu-n nas poate sa fie de la debitmetru?tin sa precizes ca nu e umblat, e adus din germ tot de pe un 320 |
|
|
Aug 31 2007, 01:17 AM
Post
#39
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
radiator infundat /??pana la chiulasa mai e .supapa de retur sa nu mai tina presiunea pompa de benzina sa nu bage cat trebuie.vre o 2 3 fise nasoale bujii nasoale..vezi ca am orice iti trebe pt motor de 2000 si am si inca un mot intreg.daca vrei iti recomand sa treci cu ea sa ne uitam un pic inainte sa o desfaci ca pe o conservade luat compresia vecinu meu are scule dar cere cam 500 000.daca nu gasesti sa ti faci o idee.oricum imi zici daca vrei sa ne uitam la masina .
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th September 2024 - 05:53 AM |