![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cum spune si Georgel... ia intai o compresie , ca sa nu muncesti degeaba. Chiar ai fiert motorul de mai multe ori, de ai ajuns la concluzia asta?
Benzina n-are nici o treaba. E30 318i si E28 525i tot cu plumb "trebuie" sa mearga, dar la mine cel putin, n-au vazut asa ceva decat foarte rar. La fel si Dacia lu' taticu, fabricata-n '80. A mers doar cu "fara plumb" pana a mancat-o rugina. Interceptor a avut problema pe care crezi c-o ai si in urma unei compresii a fost clar: doi cilindri alaturati aveau ~7. Restul ~12 ![]() Eu am avut simptomele pe care le ai (Cu toate astea, cu motorul pornit, daca ii scot fisele 1 si 2 nu se simte nici o diferenta; doar 3 si 4 merg. Motorul nu mai merge decat la turatii peste 2500-3000, asa c-am venit tot o forja de la Bucuresti ) la 525. Am schimbat doua fise si merge uns eversince. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu am avut simptomele pe care le ai (Cu toate astea, cu motorul pornit, daca ii scot fisele 1 si 2 nu se simte nici o diferenta; doar 3 si 4 merg. Motorul nu mai merge decat la turatii peste 2500-3000, asa c-am venit tot o forja de la Bucuresti ) la 525. Am schimbat doua fise si merge uns eversince. Mi-ar fi placut sa fie si la mine la fel. Treaba e ca la mine fisele sunt bune. Dau scanteie OK, le-am verificat (am exersat si ceva breakdance). -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Esti sigur ca dau scanteia in miezul bujiei si nu o pun la masa, pe chiulasa? Incearca totusi alte fise. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
O sa schimb maine niste fise intre ele(ca altele n-am), sa vad ce zice.
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Rectificare pentru liniile ceasului de temperatura: am verificat azi, pe masurate, cu sonda noua si cu ohmetrul (de proba si cu un potentiometru).
Cele trei linii sunt gradatiile pentru 80, 90, 100 grC respectiv. Sonda de temperatura este ca de obicei un NTC dar scara ei de valori este logaritimica, sub 80gr nu are valoare pt ca este prea brutala iar rezolutia maxima este in zona 80-120gr. In zona rosie a cadranului temperatura este 120grC iar daca acul ajunge cumva pe liniuta de maxim, dupa banda rosie, apa are 130grC. Aici se opreste si plaja de valori a sondei care la 130grC are 0 ohm. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Deci la a doua linie dupa jumatate este defapt 100 de grade? ![]() Ai facut foarte bine ca ai masurat, m-ai scos din ceatza. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
treaba asta cu liniile ceasului de temperatura e valabila DOAR la BMWurile anilor '80 (sau pana..), ca deja incepand cu e34 in sus (e34, e36, e32...etc) acul ceasului de temperatura nu mai variaza daca mergi in oras sau la drum, el stand EXACT pe mijloc asta inseamna ca variatia de temperatura 80-90* nu o mai simte (sau nu ne-o mai arata noua)
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
in w/e am facut un drum la munte si pe autostrada am mers cu 150-160km/h. dupa ce saream de 140kh/h, apa se ducea aproape de linia de dupa 1/2. am redus viteza la 120-130 si cand am accelerat iar la 150, a ramas la 1/2. ati patit la fel, se sara de 1/2 la viteze mari? (turatia era de max 3600rpm). din ce scrie shark, temperatura ar fi undeva la 95-98 grade Celsius.
-------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
La mine cand am luat masina temperatura nu imi urca niciodata pana la jumatate, si avea variatii mari in functie de viteza. Cu cat mergeam mai repede cu atat statea mai jos temperatura.
Dupa ce-am schimbat termostatul si pompa de apa, temperatura imi sta fix la jumatate (foarte foarte putin la stanga de fapt), indiferent de viteza cu care merg. Concluzia mea a fost ca termostatul nu mai functiona corect, proababil se deschidea prea devreme. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si mie imi urca temperatura peste jumatate la viteze de peste 140 km/h, daca e cald afara (~30grade). Cred ca e din cauza radiatorului imbacsit. L-am curatat acum un an si atunci s-a cunoscut diferenta, dar cum eu fac majoritatea drumurilor lungi pe seara, cand e plin de insecte pe-afara, sigur s-a imbacsit la loc. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 12:33 PM |