IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ajutor, Am fost degeaba la service!
TiL
post May 7 2007, 12:04 PM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Pe diferential, in spate, e un conector cu doua fire care strimite semnalul in bord. Doua posibile probleme:
- conector oxidat: curata bine, poti sa dai cu degripant, apoi curata iar sa ramana uscat, pune vaselina si pune conectorul la loc.
- cablu rupt: innadeste-l cat mai bine, ca de obicei se oxideaza repede aici si o sa trebuiasca sa-l repari iarasi.
Am avut ambele probleme la troaca.

Alta sursa de probleme: contacte imperfecte prin bord. Vezi daca o mica palma aplicata pe bord rezolva problema pe moment. Daca da, poti sa nu te mai uiti la conectorul de pe diferential.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post May 7 2007, 06:14 PM
Post #22


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



si eu avusi probleme cu vitezometru...

era rupt un pin de la sonda din diff.....alta sonda si...ca noua..!


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post May 8 2007, 04:22 PM
Post #23


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP





Si cat m-ar ajunge o sonda de asta, in cazul in care voi avea nevoie.

Si inca o alta problema. Ieri am mers cu masina, si nu stiam de ce imi era rau cand conduceam. Raul disparea in momentul in care ieseam din masina.
Cauza? miros de motorina in habitaclu.
De unde era miros? Bineinteles de la unul din injectoare, care se pare ca scapa din nou motorina. De data asta al cincilea injector.

Culmea e ca atunci cand am fost la service, a vazut respectivul ca avea urme de motorina pe acolo. Dar in mintea lui cred ca era normal.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 8 2007, 04:24 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Da dieselul e imputzit biggrin.gif

Acu' pe bune, n-ar trebui sa curga motorina. Vezi sa nu fie de la furtunasul de retur de pe injector. Sau poate ca nu-i stransa conducta bine. Daca-i asa, asta iti provoaca si trepidatiile la relanti.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post May 10 2007, 12:35 AM
Post #25


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Pai am sa verific si aceste lucruri.

Acum sa ma intorc la chestia cu vitezometrul. Cu palma nu rezolv nimic!

Am omis ceva. Uneori merge, doar atunci cand accelerez, si se comporta ca un turometru, adica indica viteza la care ajung, pana apas pe ambreiaj si iau piciorul de pe acceleratie, apoi cade imediat la zero. Cum schimb treapta si accelerez din nou, iar merge. Dar si acest lucru se intampla doar atunci cand vrea el.

Faza e ca s-a mai intamplat o data, dar anul trecut o chestie din asta. M-a tinut 3-4 saptamani, dupa care si-a revenit ca prin minune, ca apoi dupa iar 2 luni de zile, sa o tina numai asa.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 10 2007, 12:48 AM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Probabil e de la mufa din spate. Pe accelerari, cand transmisia e solicitata si trepideaza contactele imperfecte se refac un pic. Fa ce ti-am spus: curatat + eventual vaselina in mufa, ca sa nu mai intre apa.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post May 13 2007, 12:26 PM
Post #27


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Ieri am mai depistat o problema, care se pare ca pune capac, la toate cele de mai sus, si aici ma refer la natura ei.

Deci, ieri am vrut sa plec intr-o plimbare, si surpriza sub masina o balta de lichid (apa, antigel nu stiu exact), oricum era nu era motorina.
Si inainte sa dau o cheie ca sa pornesc motorul, am deschis totusi capota, si surpriza nu mai era lichid de racire in vasul cu pricina.

Mi-am dat seama, ca de fapt se scursese tot lichidul de racire. Am turnat o sticla de 2 litri si ceva, si nimic, s-a scurs toate pe undeve pe sub motor, adica picura de sub motor. Care ar fi cauza?

O mai pot porni? Daca o pornesc se intampla ceva? Pot sa torn apa si sa refac circuitul de racire, atat cat sa ajung la un service, fara sa existe riscul sa fierb motorul? S-a dus cumva pompa de apa?


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 14 2007, 03:46 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Posibil sa ti se fi dus unul din dopurile de pe bloc.
In cazul asta nu folosi motorul pana nu pui dopul acolo, macar lipit provizoriu pana la service.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post May 14 2007, 05:29 PM
Post #29


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Ciudat!
Ieri duminica am pus apa, cam 5 litri in total.
Nu mai curgea deloc, si pana azi nu a mai curs nimic. Chiar ca nu inteleg mai nimic din tot ce se intampla.

Am verificat si azi cand am plecat la servici si nimic, nu a mai curs nimic. Foarte ciudat!!


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post May 20 2007, 03:14 PM
Post #30


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57





asa am pati si eu si curgea pe la pompa de apa.
baga-te sub masina si vezi pe unde curge.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post May 21 2007, 11:33 AM
Post #31


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Tocmai am ajuns in Iasi, din Roman am plecat. Am facut ITP-ul si l-am luat pe 2 ani.

Intre timp cat nu a fost deschis la ITP (statia RAR), am fost pana la un service sa le spun de scurgerile de apa. S-au uitat pe dedesubt si nu curgea nimic, dar timp de 2 zile cat am stat la Roman, am gasit balta sub masina, si am completat de fiecare data cu cca 2 litri de apa.
Am stat cu masina la service 1 ora si jumatate si tot nimic. Am asteptat sa vad pe unde curge, impreuna cu mecanicii.
Ei, cei de la service au zis, ca daca nu curge tot timpul e sigur pompa de apa, altfel furtune, gauri, supape duse, nu prea sunt sanse, ca atunci ar curge tot timpul.

Asa ca trebuie sa am apuc de cumparaturi.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 21 2007, 03:40 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Nu te grabi cu cumparaturile. Am avut si eu beleaua asta la 524 si s-a rezolvat cu un tub de silicon rosu imprumutat si cateva ore de munca.

Am dat jos pompa de apa, am curatat bine resturile de garnitura, am pus silicon rosu si-am montat pompa la loc. A trecut aproape un an si jumatate de atunci si n-am mai avut probleme, cu toate ca pompa avea un mic joc in ax inca de atunci.

So, daca esti in gaura cu banii incearca intai varianta asta, poate ca e doar coapta garnitura.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Jun 11 2007, 12:09 PM
Post #33


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Deci in concluzie pompa de apa a murit!
Acum m-am hotarat sa ii cumpar una noua. Dar ce antigel trebuie sa ii cumpart rosu sau alabastru, care apoi combinat cu apa de la robinet, sa le pot pune un masina?
Aveti idee?

Si inca o chestie, cand plec cu treapta 1, se aude, dar nu tot timpul, ci in functie daca vreau sa plec un pic mai nervos si mai ales daca este deal, un carait (duduit, huruit ) nu stiu cum sa ii spun, ca nu pot sa il reproduc exact, de sub maneta de la frana de mana. Ca si cum ar veni dinspre cutie. E posibil sa fie dus vreun tampon de la cutie. Nu am suit-o pe rampa ca sa vad acest lucru.

This post has been edited by reactor_share: Jun 11 2007, 12:11 PM


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 11 2007, 12:17 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Flansa de cauciuc dintre cutie si cardan a fost schimbata? Dar flansa cu rulment de la mijlocul cardanului? De obicei una din cele doua dau batai la plecari bruste. Sau poate ti-au sarit unul-doua suruburi care tin flansa de cauciuc... eu am schimbat cateva suruburi acolo in ultimul timp.

E indicat sa pui apa distilata, nu apa de la robinet. Nu cred ca are importanta culoarea antigelului.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Jun 11 2007, 03:52 PM
Post #35


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Asa e normal sa pun apa distilata, ca cea de la robinet lasa reziduri.
Dar e un fel de antigel facut special sa fie combinat cu apa de la robinet. In fine, nu conteaza asta. Stiam ca antigelul albastru ataca garniturile la unele masini. E posibil ca si cel rosu sa faca la fel la alte masini.
Eu i-am pus in iarna, antigel de la Interceptor care nu era nici rosu si nici albastru. Din acest motiv intreb acum.

Flansa cardan a fost schimbat de Interceptor in toamna cand a fost la el. Cand am mers pe la service cu injectoarele mi-a zis ca ar trebui schimbata. Din cate stiu Interceptor mi-a pus una foarte buna, daca nu ma insel chiar noua. Atunci avea un pic de trepidatii cand plecam de pe loc. Iar dupa ce am inlocuit-o era alta masina.
Acum nu mai am acele trepidatii, ci e senzatia ca s-ar rupe ceva, si numai atunci cand plec de pe loc si virez rotile. Si se aude exact de sub maneta de frana de mana.

Oricum cand merg la service sa imi schimbe pompa am sa ma uit si pe dedesubt. M-a costat 163 RON pompa si 6 RON saiba injector.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 11 2007, 04:51 PM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE
Flansa cardan a fost schimbat de Interceptor....


Asigura-te ca atat flansa de cauciuc cat si rulmentul intermediar cu suportul lui sunt in regula.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Jun 11 2007, 08:18 PM
Post #37


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Asa am sa fac.
Oricum v-am zis ca am rata pe luna la masina! Nu mai bine imi luam una noua, cei drept nu BMW!


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 12 2007, 11:52 AM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Rata pe luna la masina mai am si eu inca aproape un an... poate ca mai bine-mi luam masina noua, depinde din ce unghi privesti problema. Eu zic ca mai bine stateam cuminte un an-doi si asteptam sa-mi permit un bmw mai nou wink.gif Dar n-am avut rabdare.

Nu te costa nimic sa te bagi sub masina ca sa verifici cele doua flanse.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Jun 14 2007, 12:20 PM
Post #39


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



E usor sa zici ca te bagi sub masina si te uiti. Culmea ca aici in Iasi nu stiu nici o rampa sub care pot sa fac asta.
In fine, masina e in acest moment la service si i se schimba pompa de apa.
Surpriza!

Si anume, cureaua de distributie era terminata, rupta pe alocuri, flansa cardan varza, crapata, o puteai modela in mana daca o atingeai, elicea de la radiator cu 2 palete terminate. Problema nu e asta, ci faptul ca au fost schimbate toate in Toamna anul trecut (2006) si mai totul nou, ca, cu distributia nu te joci, si nici cu elicea, pana si flansa a fost pusa noua.

Noroc cu pompa, ca a trebuit dat capacul jos de la distributie si am vazut ce era pe acolo, ca altfel se putea rupe cureaua pe drum si chiar ca terminam povestea. Acum am cumparat si curea noua, alta.

In fine, luna asta am depasit bugetul alocat. Oare ce va mai fi luna viitoare?


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Jun 14 2007, 06:24 PM
Post #40


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Deci, in primul rand sunt foarte suparat!
De ce?
Pentru ca am luat masina de la service si nu mai tragea. L-am sunat si pe Florin (Interceptor) ca sa ma lamureasca.

Deci baietii de la service au dat jos cureaua de distributie ca sa schimbe pompa. Au pos la loc cureaua azi la ora 12:00 (Joi 14 Iunie 2007). Si nu mai pornea deloc. Asta inseamna ca nu a fost pusa cum trebuie, nu?
S-au chinuit baietii pana la ora 17:00, bietii de ei mecanici, si iata ca a pornit. Am achitat nota de 150 RON pentru schimbul banal al unei pompe de apa, ceea ce mi s-a parut cam mult, exagerat de mult, dar normal a trebuit sa platesc si incompetenta lor de mecanici ai lui peste. Iar cand am intrebat de ce asa mult, mi s-a raspuns ca a fost de lucru si e normal sa mi se ceara atat.

In fine trec si peste asta! Plec cu masina, si numai trage, parca e moarta, o masina bleaga. Fac o tura de Iasi, si la fel. Ma duc in parcare la Selgros, si dau sa plec de pe loc mai nervos, nimic, mergea parca as fi plecat cu a 2 de pe loc.

MA duc la service inapoi. Stau 1 ora, asta pana la 19:00 seara, si in concluzi vino a doua zi si lasa masina aici, ca maine dimineata vedem noi ce rezolvam.

Deci m-am saturat de incompenti.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 10:59 PM