![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Am fost astazi sa vad un 320 din 99` pentru ca vreau sa revin la BMW, masina arata si merge enervant de bine MAI PUTIN ceva la cutie sau ambreaj...
Am observat ca in vitezele R, 1 si 2 intra foarte greu, fortzat sau chiar deloc dar daca bag in 3 si apoi dau 1 merge ok... O alta problema este ca la schimbarea din 1 in 2 cand apas si las ambreajul se aude un cloncanit enervant, aceeasi chestie se aude cand apas brusc de tot ambreajul si sunt in terapta 1 sau 2, in restul treptelor nu face nici un fel de probleme. AM facut un test pe drum, am lasat masina in treapta 2 la relanti si am apasat brusc ambreajul si iar am auzit cloncanitul, apoi am dat drumul tot brusc la ambreaj si din nou acel cloncanit enervant. Repet: in alte trepte decat 1 si 2 acel cloncanit nu exista. De la ce ar putea sa fie? ma intereseaza masina dar nu as vrea sa trebuiasca sa-i cumpar cutie si alte chestii... Mersi! -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
mai bine cauti una care sa mearga bine
![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
da ma da cloncane de parca se misca cutia de viteze si se... loveste cu ceva... e un zgomot foarte scarbos... nu stiu exact cum sa-l explic... suna ca si cum este distanta intre cutie si motor si cand apas ambreajul se impreuneaza si se lovesc una de alta... si intra greu in R, ,1, 2... -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Eu in locul tau as cauta alta masina, ca sa pot face comparatie. Nu poti sa mergi la o constatare la service cu ea? E destul de naspa ce povestesti tu, mai bine nu te legi la cap asa, fara sa vezi ce e pe sub masina. Poate fi un tampon de la cutie sau motor, sau poate fi ceva dus prin cutie. Nu te risca.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
pai nu m-as risca dar sunt si curios ce e ca macar sa stiu daca imi caut alta sau nu... daca nu e grav o iau dar as vrea sa stiu ce credeti voi ca ar putea sa fie
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Rulmentul de obicei cloncane si pe langa asta daca intra greu in viteze e placa de presiune pe moarte....cu un kit de ambreiaj schimbat, cred ca se rezolva problema... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
oare cat o fi unul ?
![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Un kit de ambreiaj nou cred ca e 200-300 de euro. Numai sa fie asta problema, nu alta.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Mergi la un service cel mai sigur sa vezi ce are
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
nu am incredere in serviceul bmw din cluj... m-au dezamagit total... am fost cu ursu cu o problema la sistemul de racire si au zis ca nu stiu ce are... am mers la un preten de 21 de ani care e mecanic si a rezolvat-o in cateva minute... -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Mai bine las-o ... S-ar putea sa aiba si ceva pe la cutie, sincroane sau rulmenti uzati, nu numai ambreiajul. Sau daca iti place asa de mult, pune-i conditie proprietarului : ti-o iau dupa ce rezolvi cu cutia ...
![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 29-May 07 From: BRASOV Member No.: 942 Car: momentan nimic Engine: lipsa ![]() |
cel mai bine nu te incurca cu ea. dute si fai un test ca sar putea sa fii surprins si sa mai aibe si alte probleme, plus ca asa poti obliga si proprietarul sa mai scada din pret.
-------------------- SAME SHIT. OTHER DAY.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
nu o mai iau... o sa fie si altele... mersi de ajutor
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
bai,am si eu fix problema asta.numai ca mie imi intra ok in viteze.doar cand sunt in a1a a 2a si apas ambreaju brusc se aude ceva dubios ca si cum ar juca ceva acolo....daca afli exact ce avea bmwu p care vroial sal ieu sami zici si mie.ms ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
bai,am si eu fix problema asta.numai ca mie imi intra ok in viteze.doar cand sunt in a1a a 2a si apas ambreaju brusc se aude ceva dubios ca si cum ar juca ceva acolo....daca afli exact ce avea bmwu p care vroial sal ieu sami zici si mie.ms ![]() eu tocmai am schimbat placa si rulmentu de presiune.kitul costa 750 ron ,iar pe bucati 350 discul,470 placa,si 100 ron rulmentul.,asta la e30. @batz-la tine s-ar putea sa se fi dus ceva pe acolo-disc,placa(tine mai mult de 100 d mii),ori rulmentul,ori timoneria,ori bucsa gare ghidoneaza timoneria,nu cred ca e vb de pompa sau cilindru(la zgomote ) .celmai bine astepti sa vezi ce se intampla pe parcurs,ca e mult rau de dat jos sa te uiti la ele . -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
la asta ma gandeam si eu,singura chestie e ca nu prea vreau sa astept prea mult si sa se intample ceva dubios care sa ma coste mult sau sa nu mai pot repara...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Totul se repara... o posibila problema ar fi sa te lase de tot la cateva sute de km de aici. Dar nu cred ca pica asa curand.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
sa speram.momentan am 109miikm cu ea..o sa o duc cat pot de curand la o verificare gen la service...sa imi zica ei ce si cum exact... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 02:30 PM |