![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci.am venit de la munca,a stat masina parcata o ora ,dupa care am coborat.am procedat astfel.am scos-o din viteze ,am pornit motorul cu ea in punctu mort,calc ambreiajul,dau a1-a,poc nu intra......stau ma gandesc ma panichez ca rpostul....inchid motorul,bag a1a cu motorul inchis,iar cu ambreiajul apasat,pornesc din nou,sa vad daca cupleaza ambreiajul...surpriza,masina nu pleaca in fata cum ma asteptam,semn ca ambreiajul merge .dau sa o scot dintr-a1a si scoate un zgomot de parca nu as fi avut ambreiajul calcat,dar iese,dau sa o bag la loc in a1a,calc ambreiaju,misc levieru spre a1a,nimic........dupa care opresc din nou..ma gandesc sa bag a1a cu ea pe loc dupa care sa incerc sa ridic ambreiaju sa vad daca pleaca..fac asta,bineinteles masina pleaca normal. am zis ok..o opresc ,pornesc din nou in N ,dupa care bag a1a si ple....pornesc,calc ambreiaju sa dau a1a,nimic...la fel....opresc din nou,dau a1a cu mot oprit,pornesc ,ridic ambreiajul,pleaca normal,dau a2a,nu tocmai usor dar din prima si fara caraieli,merg ce merg,dau a3a,merg dau a4a....ajung la semafor,pana aici totul foarte normal.scot masina din viteze ,era rosu,se pune verde,dau a1a...nu intra............opresc motorul,din nou dau a1a,pornesc,ridic ambreiajul si pleaca normal,dau a2a,a3a.......am tot mers si pe loc tot nu intra in viteze,doar in timpul mersului.ma opresc pe dreapta,acum 2 seri completasem f putin nivelul lichidului de frana.ma uit la nivel,eu crezand ca pierde,nivelul f ok la maxim.desfac capacul de la bidonasul cu lichid de frana,il pun la loc.ma duc in masina sa vad ce si cum......SURPRIZAAA ..totul merge normal...pornesc,si merge sa dai a1a a2a a3a toate cele....am mai facut cateva ture,perfect normal...am oprit si pornit motoru de ateva ori..totul ok
tin sa mentionez ca i-am si dat sa vad cum trage in tot acest timp ca m-am gandit si la discul de ambreiaj care are vreo 40 d mii de km..tragea de rupea ![]() DECI CE AR PUTEA FI ?eu ma gandeam ca poate nu e aerisit cum trebuie circuitul lichidului de frana...sauceva la cutie gen timonerie(desi nu cred ca prea sia revenit poc trosc la normal cum am desfacut si pus la loc capacul de la lichidu de frana.) VA ROG CINE POATE SAMI DEA O MANA DE AJUTOR MACAR TEORETIC IL ROG SA O FACA ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
vezi ca masina aia de cand o stiu a tot avut probleme la circuitul hidraulic de la ambreiaj, gica a schimbat pompa de la pedala dar tot a avut probleme... sa nu fie de la cilindru receptor
ar putea sa mai fie ( dar nu-si mai revenea) un arc de la disc sarit sau placa de presiune sparta totusi tind sa cred ca de la circuitul hidraulic e prb, acolo sa verifici prima data -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
vezi ca masina aia de cand o stiu a tot avut probleme la circuitul hidraulic de la ambreiaj, gica a schimbat pompa de la pedala dar tot a avut probleme... sa nu fie de la cilindru receptor ar putea sa mai fie ( dar nu-si mai revenea) un arc de la disc sarit sau placa de presiune sparta totusi tind sa cred ca de la circuitul hidraulic e prb, acolo sa verifici prima data a schimbat si cilindru in vara acum ca debraia singur ambreiajul.o sa il sun si pe el daca e sa se uite.si mi-e clar ca e de la circuitu hibraulic....cum am desfacut capacu la lichid,cum a mers........a si am uitat sa spun ca atunci cand am completat,am completat ca simteat ciudat ambreiajul la picior...cum am pus 2 stropi de llichid cum a mers frumos -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
de atunci nu a mai facut nimmic de genul asta
![]() ![]() sa fac o verificare pe la lichid(sa aerisesc instalatia ) si sa ma uit la ambreiaj ?stiu ca e destul de munca.... -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
de atunci nu a mai facut nimmic de genul asta ![]() ![]() sa fac o verificare pe la lichid(sa aerisesc instalatia ) si sa ma uit la ambreiaj ?stiu ca e destul de munca.... aeriseste instalatia si ai scapat cu siguranta de probleme... vezi dupa ce aerisesti trebuie sa amorsezi pompa... daca nu te descurci si nu stii cum sa o faic zi aici si-ti explic... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Exact asa patesc si eu de vreo 2 zile. Din fericire, nu se intimpla foarte des. Dar intr-adevar, desi calc ambreiajul parca nu actioneaza nimic, imping schimbatorul intr-un zid parca, in loc de treapta de viteza. Apoi ridic ambreiajul si cind ambreiez din nou merge perfect. Sunt tare curios cum se rezolva problema, ionusunt, ca saptamina asta eu nu am timp de aerisit instalatia. This post has been edited by Shark: Jun 4 2007, 03:39 PM -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Ar fii o idee sa schimbati si lichidul de frana posibil sa fi pierdut din proprietati
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
din nou in seara asta.la fel desfac capacul vasului cu lichid,il pun la loc ,merge..eu schimb lichidu cu \prima ocazie
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nivelul lichidului nu scade? Vezi daca nu pierzi lichid pe la cilindrul de ambreiaj, poate pe la aerisitor...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
nu a scazut de cand l-am completat.............. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
din nou in seara asta.la fel desfac capacul vasului cu lichid,il pun la loc ,merge..eu schimb lichidu cu \prima ocazie Nu are capac un fel aerisitor? Poate e blocat/infundat si ramana sub presiune sistem..? Se aude ceva cand o desfaci? Scapare de aer? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() on-topic: eu zic aerisirea instalatiei -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() on-topic: eu zic aerisirea instalatiei motociclistii aia mi s-au bagat in fata(de scuteristi zici nu? ) exact cand am calcat acceleratia...fix in fata mi-au tasnit....ei sa ma depaseasca cu scuteru......si m-am luat de ei sa mai citeasca si ei legislatia rutiera...ca nu se fac dastea... nu fasaie nimic cand desfac capacul o sa aerisesc zilele astea instalatia si imi voi lua cel mai bun lichid de frana....am auzit ca ATE super blue ar fi foarte bun. stie cineva unde se gaseste si un pret/L ? @tytus-tu locuiesti pacolo? ma vezi de la balcon ?ca m-ai mai vaz tu o data p-acolo ![]() This post has been edited by ionusunt: Jun 5 2007, 02:12 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
si pe acolo.... am "pandaci" oricum in tot orasul ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bafta cu lichidul -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
si pe acolo.... am "pandaci" oricum in tot orasul ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bafta cu lichidul sa inteleg ca esti un fel de 007 ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
astazi a clacat de tot..am plecat de la stop si cand sa dau a2a......pedala de ambreeiaj e bleaga,si nu face niimic...daca pornesti masina cu ea calcata si bagata in a1a de dinaintea pornirii,se comporta ca si cum ai semi ambreia.....
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sa fie pompa de ambreiaj dusa? O gasesti langa pedala de ambreiaj.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
eu cred in continuare ca e un mare gol de ar sau mai multe in instalatie... de ce naiba nu aerisesti o data pedala aia? pentu ca pana azi de dimineata a mers fara nici un incident major,de azi fiind liber,o sa am timp sa fac si asta.maine asta fac,aerisesc instalatia,schimb lichidul,si daca nici asa nu merge ,sa verific placa de presiune (fostul propietar mi-a spus ca acum 40 de mii de km,placa era buna-atunci a fost schimbat discul -acum masina are 205 mii ) -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Nu stiu exact cum vine la tine dar cred ca ar trebui sa verifici si garniturile de la pompa/cilindru, eventual chiar sa le schimbi (daca se poate). Am avut probleme asemanatoare pe o alta masina (cu pompa de frana) si era din cauza garniturilor din pompa, una din interior era ciupita si scapa lichid pe langa ea. Din cauza scaparii asteia, pedala mergea in gol fara nici un fel de cursa utila iar nivelul de lichid se pastra constant in rezervor.
Ah, da, cand a inceput sa faca prima data, nivelul de lichid a scazut foarte putin, exact cu volumul necesar umplerii cilindrului pompei, pe urma era constant. ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 12:42 AM |