![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Tocmai ma uitam azi pe bimmerfest.ro la topicul Andreei legat de noua serie 5 din 2010 (link) si dintr-o data m-a trasnit: stiu de ce sunt asa oribile noile serii BMW! Nu au bare, dom-le! BARE! exact.
Ia sa va uitati mai bine. Si in fata si in spate au doar niste bucati imense din plastic, diforme, fara nici un aspect. Punctul central, de echilibru, al fetei/spatelui masinii, bara, a disparut. Parca sunt facute de unu' in casa, la repezeala, din fibra, unu care n-are nici talent si n-are nici "kef" sa lucreze, dar na'! doar n-o sa mearga cu masina asa, neterminata. Asa ca pleosc! doua bucatoaie de plastic si gata. Bleah! ![]() Ia sa puneti alaturi doua poze, una cu un E39 M5 de exemplu (pure perfection!) si alta cu E60/E61. Sau puteti incerca cu o poza din spate cu E46 si una din spate cu E90 (da' atentie sa nu confundati cu vreun Hyundai, ceva, bine? E90 am zis). Sau si mai bine regina E38 si balena E65. Este chiar durere faza asta ultima: E65 e atit de nasol, ca le-a displacut si lor. Eu bagat repede E66 in loc, un facelift mic, acolo, da' ce folos? Totul era pierdut deja... Din pacate, era designului BMW s-a terminat in anii '90. Suna cam melodramatic dar asta e. Cred ca pur si simplu erau prea reusite ca sa se mai poate imbunatati ceva. Si ginditi-va si la cel mai incredibil BMW, E31, 850csi, cel mai italian dintre BMW-uri, o bijuterie a designului, o masina de exceptie la momentul aparitiei, o masina neinteleasa pe toata durata vietii ei, un dinozaur in momentul de fata... Dar cred ca pina la urma o sa ne obisnuim (iar eu mai tirziu decit altii, dar am sa ma obisnuiesc si eu, ce sa fac). Stiti voi, e ca la melodiile alea idioate cu negri, lanturi de aur, gagici savuroase si Hummere. Sunt o porcarie, nu au nici o valoare (deh, au si americanii manelistii lor, chiar daca sunt negri). Cum auzi melodia iti vine sa fugi, dar asta e. O auzi la radio azi, o auzi miine, poimaine si apoi te trezesti ca o fredonezi chiar tu, dimineata, cind stai pe buda! Scuzati. ![]() Economia de piata, asta e viitorul, nu o mina de nostalgici cu E30urile in cap. Sa vindem cit mai mult, sa vindem cit mai mult. Nu conteaza cit e de bun produsul, cit de frumos, sa fie cit mai ieftin, sa se vinda. Nu imi dau seama insa cum sa incadreaza noile BMWuri. Bune sunt (cel putin motoarele, chiar evolueaza), oribile sunt, ieftine nici vorba dar se vind ... Bravo baieti. Gata, am aberat destul! Cei care apreciati designul cel nou va rog sa nu-mi sariti in cap, dar nici ceilalti (am postat aici ca n-am vrut sa stric pe bimmerfest topicu' fetei...). Si chiar asa: mai lucreaza Chris Bangle la BMW sau l-au dat afara? Cerseste cumva pe la colturile Munchenului? Daca-i asa, ACUMA ma urc in masina si ma duc in Germania sa-i fac o poza (si-l iau si pe xox, ca sa trecem si pe la muzeul BMW un pic, ce naiba...) ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
nu totzi s-au obisnuit cu formele la noile modele dar in timp daca le dai o sansa si ai norok sa mergi cu ele o sa iti schimbi imediat parerea !! pe mine doar un sg model nu ma incanta asa de mult la exterior si este vb de seria 3 e90 (4usi) si ce ma enerveaza este ca fata de e92 care il consider o bijuterie si mai ales 335-ul care este o bestie i-au facut narile din 2 bucati si nu inteleg de ce la e92 sunt dintr-o sg bucata si schimba destul de mult aspectul si inca alte cateva mici detalii din princina carora difera mult de e92 -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
O sansa trebuie sa le dam, pentru simplul fapt ca ... nu avem ce face!
![]() A, si inca ceva. Maneta schimbatorului de viteze a disparut! Stick-ul ala cu care mestecam noi prin cutie, care s-a transformat intr-o buna zi in steptronic, acum nu mai e. A devenit o mica maneta auxiliara la volan, un fel de a doua maneta pt stergatoarele de parbriz! Bleaaaaaaah again! Acum in locul ei troneaza controversatul iDrive. In rest arata bine, e inchegat frumos, pe scurt: plasticaraie! Pe cuvantul meu, nici nu se compara cu un interior clasic + piele de E38. Credeti-ma, ca stiu ce spun! ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
nu imi dau seama ce culoare sau ce piele avea e66-ele in el da daca nici el nu are interior jmecher atunci nu mai are nimeni ... spre exemplu s-ul are 90% acelasi interior aceleasi forme materiale culori iar maybach-ul tot dupa S se trage saracu... oricum fiecare cu parerea lui ..
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Stai, sa nu ma intelegi gresit. Interiorul era maron (roscat, cumva), pielea era extrem de fina, cusaturile ireprosabile, gama coloristica foarte bine aleasa dar ... BMW a fost intotdeauna "a driver's car"... Ei bine, not any more. Daca vrei canapele de living room, superconfort de ala pe care sta tatal si citeste ziarul la o cafea, atunci vrei S klasse. Daca vrei bord cu playstation pt ala micu', DVD player, internet, externet, blablabla, atunci sunt bune KIA Opirus sau Hyundai Grandeur. Daca le vrei pe amindoua, atunci vrei E66 ![]() Dar daca vrei a driver's car, atunci ce spui de E46, E39 sau E38? Dupa posibilitati, evident, ca nici cu E30 M3 nu ne e NICIODATA rusine! ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ce E66? ultimul seria 7 e E65..
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Da, E65 am vrut sa zic. E66 este ala lung, echivalentul lui iL dar eu vorbeam de E65. My bad!
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 29-May 07 From: BRASOV Member No.: 942 Car: momentan nimic Engine: lipsa ![]() |
si mie imi plac modelele mai vechi dar imi plac si cateva noi cum ar fi seria 6 si x5 si x3, in rest sunt faine dar parca le lipseste ceva.cred ca cea mai acuta problema e ca si-au pierdut originalitatea. su devenit mai feminine. iar in ziua de astazi majoritatea oamenilor care isi cumpara bmw is cumpara pt fitze si nu pt ce reprezinta aceasta marca.
-------------------- SAME SHIT. OTHER DAY.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th October 2025 - 09:14 PM |