IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> REVELATIE: Inca o data despre noile modele BMW, (oare l-or fi concediat pe Bangle ala, ca de cind astept...)
Shark
post May 15 2007, 11:52 PM
Post #1


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Tocmai ma uitam azi pe bimmerfest.ro la topicul Andreei legat de noua serie 5 din 2010 (link) si dintr-o data m-a trasnit: stiu de ce sunt asa oribile noile serii BMW! Nu au bare, dom-le! BARE! exact.
Ia sa va uitati mai bine. Si in fata si in spate au doar niste bucati imense din plastic, diforme, fara nici un aspect. Punctul central, de echilibru, al fetei/spatelui masinii, bara, a disparut. Parca sunt facute de unu' in casa, la repezeala, din fibra, unu care n-are nici talent si n-are nici "kef" sa lucreze, dar na'! doar n-o sa mearga cu masina asa, neterminata. Asa ca pleosc! doua bucatoaie de plastic si gata. Bleah! badtaste (9).gif
Ia sa puneti alaturi doua poze, una cu un E39 M5 de exemplu (pure perfection!) si alta cu E60/E61. Sau puteti incerca cu o poza din spate cu E46 si una din spate cu E90 (da' atentie sa nu confundati cu vreun Hyundai, ceva, bine? E90 am zis). Sau si mai bine regina E38 si balena E65.
Este chiar durere faza asta ultima: E65 e atit de nasol, ca le-a displacut si lor. Eu bagat repede E66 in loc, un facelift mic, acolo, da' ce folos? Totul era pierdut deja...

Din pacate, era designului BMW s-a terminat in anii '90. Suna cam melodramatic dar asta e. Cred ca pur si simplu erau prea reusite ca sa se mai poate imbunatati ceva. Si ginditi-va si la cel mai incredibil BMW, E31, 850csi, cel mai italian dintre BMW-uri, o bijuterie a designului, o masina de exceptie la momentul aparitiei, o masina neinteleasa pe toata durata vietii ei, un dinozaur in momentul de fata...

Dar cred ca pina la urma o sa ne obisnuim (iar eu mai tirziu decit altii, dar am sa ma obisnuiesc si eu, ce sa fac). Stiti voi, e ca la melodiile alea idioate cu negri, lanturi de aur, gagici savuroase si Hummere. Sunt o porcarie, nu au nici o valoare (deh, au si americanii manelistii lor, chiar daca sunt negri). Cum auzi melodia iti vine sa fugi, dar asta e. O auzi la radio azi, o auzi miine, poimaine si apoi te trezesti ca o fredonezi chiar tu, dimineata, cind stai pe buda! Scuzati. happy (24).gif TE OBISNUIESTI!

Economia de piata, asta e viitorul, nu o mina de nostalgici cu E30urile in cap. Sa vindem cit mai mult, sa vindem cit mai mult. Nu conteaza cit e de bun produsul, cit de frumos, sa fie cit mai ieftin, sa se vinda. Nu imi dau seama insa cum sa incadreaza noile BMWuri. Bune sunt (cel putin motoarele, chiar evolueaza), oribile sunt, ieftine nici vorba dar se vind ... Bravo baieti.

Gata, am aberat destul! Cei care apreciati designul cel nou va rog sa nu-mi sariti in cap, dar nici ceilalti (am postat aici ca n-am vrut sa stric pe bimmerfest topicu' fetei...). Si chiar asa: mai lucreaza Chris Bangle la BMW sau l-au dat afara? Cerseste cumva pe la colturile Munchenului? Daca-i asa, ACUMA ma urc in masina si ma duc in Germania sa-i fac o poza (si-l iau si pe xox, ca sa trecem si pe la muzeul BMW un pic, ce naiba...) BMW e30 Cabrio.gif


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Pages V  < 1 2  
Start new topic
Replies (20 - 27)
batz
post May 18 2007, 12:03 PM
Post #21


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp



QUOTE (florin83 @ May 17 2007, 03:56 PM) *
offtopic.gif
carfolio e varza!!
parca ziceai ca 530d avea aproape 2tone.. 1600 si ceva e aproape 2 tone laugh.gif

si pun pariu ca 330ci nu are peste 1600kg wink.gif te tine?



ca sa completez.330ci are 1505kg in cap biggrin.gif asta fara alte chestii in porbagaj ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post May 18 2007, 12:41 PM
Post #22


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D





nu totzi s-au obisnuit cu formele la noile modele dar in timp daca le dai o sansa si ai norok sa mergi cu ele o sa iti schimbi imediat parerea !!
pe mine doar un sg model nu ma incanta asa de mult la exterior si este vb de seria 3 e90 (4usi) si ce ma enerveaza este ca fata de e92 care il consider o bijuterie si mai ales 335-ul care este o bestie i-au facut narile din 2 bucati si nu inteleg de ce la e92 sunt dintr-o sg bucata si schimba destul de mult aspectul si inca alte cateva mici detalii din princina carora difera mult de e92


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post May 18 2007, 10:30 PM
Post #23


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



O sansa trebuie sa le dam, pentru simplul fapt ca ... nu avem ce face! biggrin.gif: Si, e drept, nu am mers inca cu nici unul din asta nou. La fel de drept este ca am vazut totusi mai pe larg un E66 730D la o intinire (venise TMTul cu el imprumut) si m-am uitat cu mare atentie la el, vreo juma' de ora, in tihna. Impresia: destul de naspa. Interiorul arata tare de tot a plastic, striga la tine, sofer de seria 7: "interiorrrrr ieftiiiiiin!" Ca la o coreeana de-aia care tre' sa coste putin. Bordul nu mai este nici el orientat catre sofer (oare de ce or fi renuntat la asta?, era un punct forte al BMW legacy). Ceasurile, ascunse ca de obicei sub o buza evazata, nu te mai atrag de loc pt ca imediat in dreapta lor se mai afla INCA o buza evazata: displayul 16:9 pt computer, navi, etc. Un fel de masina cu doua locuri de sofer! Bleah. Am mai vazut conceptul asta si la alte masini (pe la diverse expozitii) si pur si simplu il urasc!
A, si inca ceva. Maneta schimbatorului de viteze a disparut! Stick-ul ala cu care mestecam noi prin cutie, care s-a transformat intr-o buna zi in steptronic, acum nu mai e. A devenit o mica maneta auxiliara la volan, un fel de a doua maneta pt stergatoarele de parbriz! Bleaaaaaaah again! Acum in locul ei troneaza controversatul iDrive.
In rest arata bine, e inchegat frumos, pe scurt: plasticaraie!

Pe cuvantul meu, nici nu se compara cu un interior clasic + piele de E38. Credeti-ma, ca stiu ce spun! cool.gif


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post May 20 2007, 06:18 PM
Post #24


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



nu imi dau seama ce culoare sau ce piele avea e66-ele in el da daca nici el nu are interior jmecher atunci nu mai are nimeni ... spre exemplu s-ul are 90% acelasi interior aceleasi forme materiale culori iar maybach-ul tot dupa S se trage saracu... oricum fiecare cu parerea lui ..


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post May 21 2007, 04:55 PM
Post #25


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP





Stai, sa nu ma intelegi gresit. Interiorul era maron (roscat, cumva), pielea era extrem de fina, cusaturile ireprosabile, gama coloristica foarte bine aleasa dar ... BMW a fost intotdeauna "a driver's car"... Ei bine, not any more.
Daca vrei canapele de living room, superconfort de ala pe care sta tatal si citeste ziarul la o cafea, atunci vrei S klasse.
Daca vrei bord cu playstation pt ala micu', DVD player, internet, externet, blablabla, atunci sunt bune KIA Opirus sau Hyundai Grandeur.
Daca le vrei pe amindoua, atunci vrei E66 laugh.gif
Dar daca vrei a driver's car, atunci ce spui de E46, E39 sau E38? Dupa posibilitati, evident, ca nici cu E30 M3 nu ne e NICIODATA rusine! biggrin.gif


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post May 21 2007, 04:59 PM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



ce E66? ultimul seria 7 e E65..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post May 21 2007, 06:11 PM
Post #27


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Da, E65 am vrut sa zic. E66 este ala lung, echivalentul lui iL dar eu vorbeam de E65. My bad!


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SILE
post Jun 6 2007, 02:28 PM
Post #28


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 155
Joined: 29-May 07
From: BRASOV
Member No.: 942
Car: momentan nimic
Engine: lipsa



si mie imi plac modelele mai vechi dar imi plac si cateva noi cum ar fi seria 6 si x5 si x3, in rest sunt faine dar parca le lipseste ceva.cred ca cea mai acuta problema e ca si-au pierdut originalitatea. su devenit mai feminine. iar in ziua de astazi majoritatea oamenilor care isi cumpara bmw is cumpara pt fitze si nu pt ce reprezinta aceasta marca.


--------------------
SAME SHIT. OTHER DAY.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th October 2025 - 09:14 PM