![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Tocmai ma uitam azi pe bimmerfest.ro la topicul Andreei legat de noua serie 5 din 2010 (link) si dintr-o data m-a trasnit: stiu de ce sunt asa oribile noile serii BMW! Nu au bare, dom-le! BARE! exact.
Ia sa va uitati mai bine. Si in fata si in spate au doar niste bucati imense din plastic, diforme, fara nici un aspect. Punctul central, de echilibru, al fetei/spatelui masinii, bara, a disparut. Parca sunt facute de unu' in casa, la repezeala, din fibra, unu care n-are nici talent si n-are nici "kef" sa lucreze, dar na'! doar n-o sa mearga cu masina asa, neterminata. Asa ca pleosc! doua bucatoaie de plastic si gata. Bleah! ![]() Ia sa puneti alaturi doua poze, una cu un E39 M5 de exemplu (pure perfection!) si alta cu E60/E61. Sau puteti incerca cu o poza din spate cu E46 si una din spate cu E90 (da' atentie sa nu confundati cu vreun Hyundai, ceva, bine? E90 am zis). Sau si mai bine regina E38 si balena E65. Este chiar durere faza asta ultima: E65 e atit de nasol, ca le-a displacut si lor. Eu bagat repede E66 in loc, un facelift mic, acolo, da' ce folos? Totul era pierdut deja... Din pacate, era designului BMW s-a terminat in anii '90. Suna cam melodramatic dar asta e. Cred ca pur si simplu erau prea reusite ca sa se mai poate imbunatati ceva. Si ginditi-va si la cel mai incredibil BMW, E31, 850csi, cel mai italian dintre BMW-uri, o bijuterie a designului, o masina de exceptie la momentul aparitiei, o masina neinteleasa pe toata durata vietii ei, un dinozaur in momentul de fata... Dar cred ca pina la urma o sa ne obisnuim (iar eu mai tirziu decit altii, dar am sa ma obisnuiesc si eu, ce sa fac). Stiti voi, e ca la melodiile alea idioate cu negri, lanturi de aur, gagici savuroase si Hummere. Sunt o porcarie, nu au nici o valoare (deh, au si americanii manelistii lor, chiar daca sunt negri). Cum auzi melodia iti vine sa fugi, dar asta e. O auzi la radio azi, o auzi miine, poimaine si apoi te trezesti ca o fredonezi chiar tu, dimineata, cind stai pe buda! Scuzati. ![]() Economia de piata, asta e viitorul, nu o mina de nostalgici cu E30urile in cap. Sa vindem cit mai mult, sa vindem cit mai mult. Nu conteaza cit e de bun produsul, cit de frumos, sa fie cit mai ieftin, sa se vinda. Nu imi dau seama insa cum sa incadreaza noile BMWuri. Bune sunt (cel putin motoarele, chiar evolueaza), oribile sunt, ieftine nici vorba dar se vind ... Bravo baieti. Gata, am aberat destul! Cei care apreciati designul cel nou va rog sa nu-mi sariti in cap, dar nici ceilalti (am postat aici ca n-am vrut sa stric pe bimmerfest topicu' fetei...). Si chiar asa: mai lucreaza Chris Bangle la BMW sau l-au dat afara? Cerseste cumva pe la colturile Munchenului? Daca-i asa, ACUMA ma urc in masina si ma duc in Germania sa-i fac o poza (si-l iau si pe xox, ca sa trecem si pe la muzeul BMW un pic, ce naiba...) ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Si chiar asa: mai lucreaza Chris Bangle la BMW sau l-au dat afara? da, mai lucreaza, chiar l-au avansat din cate stiu eu! ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
tare topicul laur ai perfecta dreptate! ma uit cu groaza la noile bmw-uri...cel putin 3-ul parca e stricat la burta si stringe din...fese ![]() partea buna e ca noi nu suntem clientii targhet ci: -manelist -proaspat imbogatit -pusti ciufulit la 18 ani care nu face diferenta dintre motorina si benzina -traficant/peste -si nu in ultimul rand tigan(pardon rrrrrrrroooooom) cel putin in moldova cam asa stau lucrurile iar pt ei designul e ok |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Corect Iuliane! Si sa nu uitam blondele ... Este una prin centru cu un seria 1 negru, tot timpu o vad pe bulevard. Auzi, NEGRU! bleah
![]() Si am mai vazut una, aboslut bestiala, pe la TRADO motors, cind m-am dus intr-o zi sa imi comand un distantier pt cablul de acceleratie. Venise sa ridice Z4 de la reparatii. Ii spune ala: patrus'cinici de milioane (nu stiu ce facusera dar suma oricum era frumusica. Vreo revizie, ceva, cred). Tipa nici nu clipeste, zice candid: "numai o secunda, sa-l sun pe sotul meu! Alooooo, iubi, uite ce am de platit la service ..., sa platesc? blablabla ii raspunde ceva ala. Dupa care ea. Bine iubi, platesc. Pac, inchide, scoate cardul: poftiti! Extrag aia banii, fac factura, pleaca tipa: click clock click clock click clock (niste papucei roz cu tocuri din alea cui si o pereche de pantaloni cu floricele, ochelari de soare, PIPITA 100%). Toti aia din magazin ne utam chioris dupa ea, ajunge afara la Z4, poc, scapa cheile. Se apleaca senzual sa le ia, poc ii cad si ochelarii. Nu va mai zic ... Am murit de ris. Astia-s dom'le noii fani! Hahahaha. Abia astept cind vad cite una din asta ca asteapta la intersectie, opresc, ii fac semn (desi nu are prioritate, dar macar ma distrez). De obicei imi flutura zimbitoare din mina si iese in trafic. Apoi se deasteapta cumva spiritul de racerita in ea dom'le si numai o vezi cum incepe sa se bage printre ailalti, sa incurce, claxoane, injuraturi de la taximetristi, etc. Este o distractie beton. Sa incercati si voi! -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
tare topicul laur ai perfecta dreptate! ma uit cu groaza la noile bmw-uri...cel putin 3-ul parca e stricat la burta si stringe din...fese ![]() partea buna e ca noi nu suntem clientii targhet ci: -manelist -proaspat imbogatit -pusti ciufulit la 18 ani care nu face diferenta dintre motorina si benzina -traficant/peste -si nu in ultimul rand tigan(pardon rrrrrrrroooooom) cel putin in moldova cam asa stau lucrurile iar pt ei designul e ok CORECT !! se pare ca impartim aceleasi pareri.stiu o groaza de pusti ciufuliti care la 18 ani si-au luat diesel ca "e la fel ca benzina da consuma putin ![]() http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=2537 dar...de ce au abordat stilul asta chinezesc de design,si mastodontismele(vezi seria7 ) ,nu inteleg...pt a se impune mai mult in state?nu aveau vanzari destule acolo?sau pt ca bangle e american taran (pt ca exista si asa ceva,si e rau si ala ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-pe mine m-a tot fugarit un propietar de etnie rroma,mafiot de fel,cu un 530 d .este si topc despre asta ![]() nu era 520d ??? ca altfel nu prea inteleg cum tot scapai de el... sau nu le avea cu covrigu' ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
![]() nu era 520d ??? ca altfel nu prea inteleg cum tot scapai de el... sau nu le avea cu covrigu' ![]() 530D prima seara in panica mea asa mi s-a parut....dupa ce m-a alergat a2a oara am vazut ca e 530d...si eu m-am mirat...omu stand cva timp la mititica cred ca a pierdut din antrenamentu cu covrigu ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
eu le-as recomanda designerilor de la bmw sa ia un grup de tigani sa le ceara parerea despre ce optionale si-ar mai dori in standard pe masina(respectiv unde sa ascunzi gainile furate sau alte maruntisuri), iar dupa achizitie sa faca un curs despare cum sa scapi de stresul post puscarie...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Se pare ca nu sunt singurul caruia nu-i plac noile 'aparitii' de la BMW ....
![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
![]() nu era 520d ??? ca altfel nu prea inteleg cum tot scapai de el... sau nu le avea cu covrigu' ![]() Sigur era 530D, de fapt chiar eu i-am zis lui Ionusunt ca e 530D. Explicatia e probabil ca are 218 CP (sau cati o avea, nu sti sigur) la mult peste 1500 kg, in timp ce cabrio-ul are mai putini cai, dar e sensibil mai usor. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Poate era in rodaj
![]() Si eu urasc design-ul noilor modele, dar sper si cred ca in 5-10 ani se va reaseza si va ajunge acolo unde trebuia sa fie de fapt in 2000-2003 daca nu era Bangle. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Sigur era 530D, de fapt chiar eu i-am zis lui Ionusunt ca e 530D. Explicatia e probabil ca are 218 CP (sau cati o avea, nu sti sigur) la mult peste 1500 kg, in timp ce cabrio-ul are mai putini cai, dar e sensibil mai usor. daca coupeul e46 al lui batz are 1690 si cva de kg,asta sigur e spre 2 tone. This post has been edited by ionusunt: May 17 2007, 12:52 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
cum sa aiba e46 coupe 1.7t?
![]() E60 are 1600 si ceva.. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
cum sa aiba e46 coupe 1.7t? ![]() E60 are 1600 si ceva.. ba la 330 scrie in talon 1600 si ceva.si m-am uitat pe carfolio,iar e60 530d are 1600 si ceva deasemenea. http://www.carfolio.com/specifications/mod...=151668&BMW oricum suntem deja pe campii ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
![]() carfolio e varza!! parca ziceai ca 530d avea aproape 2tone.. 1600 si ceva e aproape 2 tone ![]() si pun pariu ca 330ci nu are peste 1600kg ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Mie un model care mi se pare ca arata extraordinar de bine si este desenat de controversatul designer este E92. SUPERB...un monstru pe roti mi se pare. Impune respect. Am vazut unul negru si nu puteam sa-mi dezlipesc ochii de pe el. E46 ramane insa cea mia frumoasa masina si deja clasica. Nu cred ca va fi demodata nici in 15 ani de acum in colo. In urmatoarele luni voi achizitiona un e46 2001 318i.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
ba la 330 scrie in talon 1600 si ceva.si m-am uitat pe carfolio,iar e60 530d are 1600 si ceva deasemenea. http://www.carfolio.com/specifications/mod...=151668&BMW oricum suntem deja pe campii ![]() ![]() Mie mi se pare normal ca un e46 330i sa aibe 1600 kg daca un Stilo coup 1800 are 1250 kg! |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Mie un model care mi se pare ca arata extraordinar de bine si este desenat de controversatul designer este E92. SUPERB. si mie imi place f. mult e92.. alturi de z4 sunt singurele modele din era bangle care imi plac (la design ma refer) Mie mi se pare normal ca un e46 330i sa aibe 1600 kg daca un Stilo coup 1800 are 1250 kg! te tine si pe tine de un pariu? ca n-are peste 1600kg? are 1500 si ceva |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Mda, E92 este singurul model care mai aduce putin a BMW... Spatele nu mai e Hyundai. Iar la Z4 nu ma bag. Z-urile au fost din totdeauna pt mine masini Bond, James Bond. "A new breed of roadster" printre celelalte BMWuri, ca sa zicem asa. Ma intreb cum arata oare Z8 (si mai ales cum functioneaza)! O bestie mica si cu monstrul ala de V8 de pe M5. Tre' sa fie un vis. N-am vazut pina acum nici unul in realitate...
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Ma intreb cum arata oare Z8 (si mai ales cum functioneaza)! sunt ft rare si prin bucuresti, nu am mai vazut de mult nici pe aici imi aduc aminte ca abia aparuse si deja erau vre-o 2 inscrise cu numere "pline" (unul dintre ele avea si numarul varza-zgariat ca si cum a fost pe o masina care a avut un accident, el lucea tot era impecabil si numarul ala dedea ca nuca-n perete) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 01:44 PM |