IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Ajutor! Probleme :(, urs.
Costynnn
post Apr 13 2007, 07:35 AM
Post #21


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP



pocniturile alea se aud numai cand incetinesc , nu neaparat daca pun frana, numai sub 20-30hm/h.
si despre flansa aceea , nu am apucat sa ma uit mai atent. azi arunc un oki pe acolo.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costynnn
post Apr 13 2007, 08:10 PM
Post #22


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP



gata m-am bagat sub masina, si am gasit de unde pocneste (bate). din cardan, din crucea de la mijloc. are joc cam mare in crucea aia. am pornit motorul , am lasat-o sa mearga in treapta 1 , si m-am uitat dedesubt: clar din crucea aia bate. partea din spate a cardanului sta perfect centrata in mers, dar bucata din fata , oscileaza aiurea, de parca e montata stramb la cutie. bucsa de la partea cutiei pare ok.adica am tras de ea, am miscat-o si nu pare sa aiba joc. cum se testeaza de fapt daca e stricata ??

deci trebuie schimbat cardanul , ca nu cred ca se pot schimba bucsile la crucea aia.
intrebare ! cardanul de pisica, motor 1.8 , se potriveste la urs cu motor 1.8 ? sau ce cardan sa iau ???


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Apr 19 2007, 08:55 AM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP





mai mult ca sigur nu se potriveste. cauta un cardan de urs totusi......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costynnn
post Apr 22 2007, 09:26 PM
Post #24


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP



am luat cardan de 1.8 cica .... dupa ce m-am kinuit de mi-au venit toti dracii sa il dau pe cel vechi jos , cand sa il pun pe asta nou , constat ca nu are loc de timonerie !!! are o flansa mare (sau ce o fi aia ) langa cutie si nu are loc de timonerie. concluzie , maine flex si taiat flansa aia cat mai bine ,sa nu se descentreze cardanu.

an unghiurile varza pe toate rotile ! pe spate se poate face unghiu ? ca mergeam azi ,si pe asfalt fin , imi scartaiau cauciucurile pe spate ca naiba. am ridicat-o si am tras de roti , dar nici un joc, nimic ... ce poate sa aiba ??


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Apr 23 2007, 06:49 PM
Post #25


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



QUOTE (Costynnn @ Apr 22 2007, 10:26 PM) *
am luat cardan de 1.8 cica .... dupa ce m-am kinuit de mi-au venit toti dracii sa il dau pe cel vechi jos , cand sa il pun pe asta nou , constat ca nu are loc de timonerie !!! are o flansa mare (sau ce o fi aia ) langa cutie si nu are loc de timonerie. concluzie , maine flex si taiat flansa aia cat mai bine ,sa nu se descentreze cardanu.

an unghiurile varza pe toate rotile ! pe spate se poate face unghiu ? ca mergeam azi ,si pe asfalt fin , imi scartaiau cauciucurile pe spate ca naiba. am ridicat-o si am tras de roti , dar nici un joc, nimic ... ce poate sa aiba ??



bucsele brate spate..poate...

dar sa vedem cine se baga la schimbat...
eu n`am gasit omul cu suficienta rabdare...


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Apr 23 2007, 07:50 PM
Post #26


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





QUOTE (Costynnn @ Apr 22 2007, 10:26 PM) *
are o flansa mare (sau ce o fi aia ) langa cutie si nu are loc de timonerie. concluzie , maine flex si taiat flansa aia cat mai bine ,sa nu se descentreze cardanu.


Lasa flexul si du cardanul la un strungar. O sa-l dezechilibrezi de tot cu flexul si o sa faca la fel !

QUOTE (Costynnn @ Apr 22 2007, 10:26 PM) *
an unghiurile varza pe toate rotile ! pe spate se poate face unghiu ? ca mergeam azi ,si pe asfalt fin , imi scartaiau cauciucurile pe spate ca naiba. am ridicat-o si am tras de roti , dar nici un joc, nimic ... ce poate sa aiba ??


Pe spate nu prea se pot regla ...Eventual schimba-i bucsile si ce mai e din cauciuc pe acolo si roaga-te sa mearga smile.gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costynnn
post Apr 24 2007, 07:44 AM
Post #27


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP



Am fost la strungar , i-a scos porcaria aia de flansa sau cum s-o chema, am montat cardanu: nu mai tremura deloc acum biggrin.gif Adica mai tremura foarte putin ,dar trebuie sa echilibrez rotile,ca sunt varza.

Pe spate exista vreo bara stabilizatoare ? Nu cea care se pune intre oalele amortizoarelor, ci sub masina pe undeva. Cel de la care am luat masina ,mi-a zis ca nu o are deloc ,sa o cumpar si sa o pun unsure.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 24 2007, 12:03 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Din cate stiu se poate pune.

Daca iti scartaie cauciucurile pe spate verifica bine puntea si basculele spate, sa nu fie ceva lovit / stramb pe acolo. Daca pare ok, schimba bucsile.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Apr 24 2007, 12:13 PM
Post #29


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



QUOTE (Costynnn @ Apr 24 2007, 08:44 AM) *
Pe spate exista vreo bara stabilizatoare ? Nu cea care se pune intre oalele amortizoarelor, ci sub masina pe undeva. Cel de la care am luat masina ,mi-a zis ca nu o are deloc ,sa o cumpar si sa o pun unsure.gif


Mai arunca si un ochi pe RealOem cand mai ai neclaritati. Te ajuta sa vezi dotarea originala a masini si iti poti face o idee de cum arata piesa respectiva. Coduri de fabricatie , etc, etc ... Nu e manual de reparatii dar mie mi-a fost de ajutor cateodata.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costynnn
post Apr 24 2007, 12:49 PM
Post #30


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP





" Daca iti scartaie cauciucurile pe spate verifica bine puntea si basculele spate, sa nu fie ceva lovit / stramb pe acolo. "

Pai nu prea stiu dupa ce sa ma uit ,ca nu ma pricep prea bine,si nu stiu ce, unde trebuie sa fie, si cum sa arate , ca sa fie ok. biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 24 2007, 01:47 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Nici eu nu ma pricep prea bine. Dar daca te uiti bine pe dedesubt poti vedea daca e ceva in neregula la bucata aia ca o tzeava, care tine basculele spate. Uita-te bine la urechile care tin basculele. Poate ca masina a incasat o bordura sanatoasa care a impins bascula spre interior, fortand urachile astea... unsure.gif Dau si eu cu presupusul...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 24 2007, 06:09 PM
Post #32


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Nici eu n-am bara stabilizatoare pe spate. Aveti vreo poza ca sa-mi dau seama unde sunt punctele de prindere(poate-mi iau si-mi pun)?
asta e: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=33&fg=45


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Apr 24 2007, 11:05 PM
Post #33


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Punctele de prindere sunt pe caroserie.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Apr 25 2007, 07:23 AM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





si capetele pe bascule.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costynnn
post Apr 25 2007, 08:03 AM
Post #35


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP



am urcat-o pe o rampa, si m-am uitat pe dedesubt pe acolo. am pus pe cineva sa traga , sa impinga sa o miste in lateral ,si mai toate miscarile posibile, si nu am vazut nimic anormal. Dar poate nu stiu eu la ce sa ma uit ,si ce sa recunosc. biggrin.gif

Pana una alta, avand un consum groaznic (benzina de 30 de lei , mers in afara , constant la 90km/h , si am facut doar 30 km ohmy.gif ) m-am gandit sa ma uit pe la furtune, sa nu piarda pe undeva. Ca la toba nu miroase a benzina. Furtunul dintre filtru si conducta de cupru, nici nu era prins, un colier era pus de forma si celalalt juca linistit pe acolo. sarea benzina pe acolo ca la balamuc. Puteam sa iau si foc , doamne fereste mad.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 25 2007, 11:56 AM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cu tras/impins verifici articulatiile (bucsile). Dar strambaturile le vezi numai daca examinezi atent totul. E imposibil sa nu observi daca ceva nu-i in regula.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 25 2007, 05:42 PM
Post #37


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



QUOTE (316i @ Apr 25 2007, 12:05 AM) *
Punctele de prindere sunt pe caroserie.

Nu m-am indoit nici o sec. de treaba asta. M-ar ajuta mult o poza(din comoditate, sau dor pana ajung sub u urs cu bara stabilizatoare).


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SILE
post May 30 2007, 04:29 PM
Post #38


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 155
Joined: 29-May 07
From: BRASOV
Member No.: 942
Car: momentan nimic
Engine: lipsa





salut poti sa pui si tu cateva poze cu bordu ca pare misto ce ai facut tu cu niste folie . biggrin.gif



ps. pune poze facute si pe zi si pe noapte pls


--------------------
SAME SHIT. OTHER DAY.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st July 2025 - 08:49 PM