![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
Cred ca daca porneai de la un motor M50B25 rezultatul era impresionant. Ai fi avut totusi nevoie de alte injectoare, daca acum ai de M50B25. Din ce-am citit, M50-ul fara Vanos nu are knock sensors, in timp ce M50TU are 2 knock sensors. Presupun ca vanos-ul te-ar fi incurcat (sau nu?), dar knock senzorii nu te-ar fi ajutat la turatiile mari cand benzina nu mai e suficienta? LE. Am cautat prin topic si am gasit motivul pentru care ai pus motorul de 2 litri si nu cel de 2.5 litri (puterea care se poate obtine din ambele e apropiata din cauza formei camerei de ardere), si am gasit si motivul pentru care motorul cu Vanos e mai greu de supraalimentat (din cauza CR mai mare). oricum, se poate obtine putere mai mare din M50B25, dar, cel putin teoretic, cresterea de putere la M50B20 e mai mare (procentual vorbind) .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
oricum, se poate obtine putere mai mare din M50B25, dar, cel putin teoretic, cresterea de putere la M50B20 e mai mare (procentual vorbind) .. Presupun ca e prea complicat sa te apuci sa decomprimi motorul ca sa poti face boost mai mare... De fapt nici nu stiu daca poate compresorul sa faca presiune mult mai mare. Ai idee pana la ce presiune rezista galeria de admisie de pe M50? Si debitmetrul cat de mult aer poate masura corect? Apropo de boost, servofrana ar trebui sa functineze pe baza de vacuum la motor. Presupun ca nu ai probleme cu asta, daca compresorul e in functiune numai la wot... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
E super ideea cu compresoru! felicitari. Si eu am vreo 2 prieteni care ma sacaie sa pun un compresor pe motorul meu 2,4d in loc sa pun un turbo... ca va merge mult mai bine si cica e mai ieftin ca nu tre schimbate galeriile... un compresor mecanic fara prea multe smecherii. Dar inca nu m-a lasat buzunarul, si nici restul lucrurilor care se strica pe masina intre timp sa fac asa ceva. Felicitari si spor la modificat si la CP -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
nu e complicat de decomprimat motorul ... e doar scump
![]() compresorul inca mai poate (dar nu mult) - dar pt asta ar trebui o fulie si mai mare la motor (nu mai am unde sa o montez, ca acum sunt la limita cu pompa de apa) sau una mai mica la compresor (nu este model mai mic - si e tricky, ca asta insemana un ambreiaj mai mic - posibil probleme la cuplare) nu cred ca poti tu sufla suficient sa rupi galeria de M50 ... ![]() daca servo isi ia vacuumul de sub clapeta - indiferent ce boost face compresorul, sau cind il face - cind ai ridicat piciorul o sa ai suficient vacuum sub clapeta sa nu ai probleme cu frinele - presupunind ca nu franezi cind ai corpul de acceleratie deschis ![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
ultima masuratoare - : 223CP/ 6.500, cuplu 250, constant intre 4.500 si 6.500;
o incercare aseara cu o Honda S2000 (240CP/ 1320kg, tractiune spate): de pe loc (de 4 ori): o data s-a dus o masina intre noi in fata, de 2 ori o masina (botul meu in dreptul barii lui din spate), o data i-am dat eu o masina (a plecat el mai slab); din mers (a 2-a la 5.000rpm tot de 4 ori)): cu inca o persoana la el in masina (100kg) - ma duceam in fata 2 masini pe 2-3, pe 4 la capat venea langa mine, iar pe 5 trecea fluierand pe langa mine (S2000 are 6 trepte si a 5-a lui e mult mai scurta decit a mea ...); cind am schimbat persoana la mine in masina - pe 2 am fost in fata la o masina, dar pe 3 la final era el putin in fata, iar pe 4 sa dus rau .. cu ocazia asta am simtit din plin ce inseamna sa ai 9.000rpm - toata diferenta a fost intre trepte: pe 1-2-3 ma duceam clar in fata, dar dupa ce eu schimbam, recupera ... oricum, de asta a fost cea mai interesanta cursa care am avut-o pana acum - distanta intre noi varia in ambele sensuri, nu s-a aplicat chestia clasica, ca daca m-am dus la un moment dat o masina in fata pe 1-a s-a cam terminat ![]() This post has been edited by kali: Mar 4 2007, 07:56 AM -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Oho pai ai stat destul de bine cu el,oricum se vad cei aproape 20 cai care ai are in plus,ca greutate cred ca sunteti cam la fel.El era stock sau mai avea cip ceva? -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
era complet stock, cu motorul schimbat cu 3.000km la bord ...
a mea are 1.250kg stock + diferenta intre M50 si M43 + grupul mai greu cred ca are cam 1.300kg; daca ar fi sa facem raportul intre putere/ to: el 240/ 1,320 =181cp/t, eu 223/ 1,300 =171cp/t, adica o diferenta de 5% - zic eu cam neglijabila ... faza e ca la viteza S2000 e clar mai aerodinamica (e mult mai joasa si mai rotunjita ..) - asa ca si asta poate fi un motiv pt care pe treptele superioare se duce asa de bine ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
un 0-100 estimativ acum in stadiul asta?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 7-May 06 Member No.: 280 ![]() |
Lasa-mi si mie nr untr-un pm ca diseara poate o mai incerca odata..din mers ca am slickuri mie imposibil sa plec de pe loc.(Post pt Kali)
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
un 0-100 estimativ acum in stadiul asta? cred ca in jur de 7s ... o sa incerc sa masor si asta .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
-------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
frumoasa curba de cuplu
![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
Mersi, mersi ... se pare ca acolo, sus in ture boost-ul crescut facut de compresor compenseaza scaderea eficientei volumetrice a motorului ..
-------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
sau cum patinezi 1 si 2 plecand din 2.500rpm ... pe 1-a am stat in aspirat pana in 4.000rpm, si pe a 2-a am luat piciorul din gas la un moment dat, ca se punea de-a latul si era greu sa o redresez cu camera in mana stanga ![]()
Attached File(s)
-------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
... si un 0-100 de tot kkt -ul .. in vre-o 8 secunde ...
ce-i drept, pe ud, si cu gume varza: Pirreli P6000 205/60/15 de 40.000km ![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ai umblat la cutie sau la diff..? mi se pare ca ai rapoarte scurte
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
cutia e de 320i, iar diff-ul e de 3.15, fata de 3.45 cit ar fi avut 320 .. asa ca rapoartele ar trebui sa fie mai lungi ...
vezi ca bordul e cu 240kmh ![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ai reusit duminica sa pui valva? daca da, cum se aude? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
ai reusit duminica sa pui valva? daca da, cum se aude? ![]() am montat-o, dar de auzit nu prea se aude, asta si pt ca deschide prea repede (pe la 0.5 bar) .. n-am avut timp sa ma ocup ieri de ea, dar o sa ii pun o saiba sub arc, sa tina ceva mai multa presiune, si atunci o sa se si auda .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
-------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 12:51 AM |