IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> diferente e36, facelift
n3o
post Mar 23 2007, 06:53 PM
Post #1


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



ma intereseaza si pe mine diferentele dintre e36 cu face-lift si cel fara ... in afara de nas si bineinteles dotari mai difera ceva ?


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 4)
io'sŪ
post Mar 23 2007, 07:49 PM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



parca putin spoilerul din fata (are grila din proiector in proiector) si farurile (sunt fara lupa)

dar ce , difera dotarile? stiam ca sunt diferente mici numai la exterior


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Mar 23 2007, 10:11 PM
Post #3


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D





m-am exprimat gresit fiind cu facelift am observat ca ultimile modele au iesit cu mai multe dotari fata de primele... un exemplu ar fi motorul m52 care a venit cu obc 2 si cu functii in plus, alt lucru nejustificat la noi in tara cele mai vechi d prin 91 sunt cam chele :|

This post has been edited by n3o: Mar 23 2007, 10:12 PM


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 23 2007, 11:19 PM
Post #4


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



pai, probabil ca in primii ani de fabricatie (91-92) nu existau unele extrase cum ar fi obc2, aer conditionat automat (sa-i zicem climatronic biggrin.gif )... si altele


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Mar 24 2007, 12:31 AM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



OBC e un singur model (restul cutiilor dreptunghiulare cu 2 display-uri si cateva butoane sunt MID-uri = Multi Information Display), a existat de la inceputul seriei E36.
Aerul conditionat a fost "regulated" la inceptul seriei (functionarea A/C + heating era automata, alte functii erau manuale), apoi a devenit "automated" (climatronic pentru cei care inteleg mai usor termenul asta) prin '94, '95.

Diferente intre anii de fabricatie de la E36 se intalnesc mai mult la tehnologia folosita: exista 2 modele de ABS (Teves Mark IV G si Teves Mark 20-I) , inchiderea centralizata (ZVM module) a fost inlocuit cu body computer (ZKE IV), prin 94 au introdus imobilizatorul electronic (EWS) care in 96 a devenit mai complex (EWS II), vreo 3 modele de sisteme de airbag au fost folosite la seria E36, 2 sisteme de control a heater&A/C.
In general partea electronica si "nevazuta" a evoluat in decursul timpului la seria E36.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th June 2025 - 03:39 PM