![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 21-April 06 From: Bucuresti Romania Member No.: 262 Car: E36 Engine: M42 318is 140CP ![]() |
astazi ...am facut o imprudenta..veneam de la munca...tei toboc .... coada mareee.... lenea meare...foamea mare...rosu mareee pe bord la benzina si tot am zis ca ma opresc la benzina.... dar am ajuns acasa si nu m-a mai interesat ca plecasem la serviciu dimineata si la jumatea drumuli s-a aprins rosu.
Dupa ceva timp ma pregatesc sa plec ...cu masina catre piata muncii... m-am gandit ca m-o tine pana la muncii, dar ... din placerea de a conduce m-am aventurat si am mers cam "alergat" pana la iancului de acolo ....MARE PROBLEMA ...masina a inceput sa faca niste simptome urate care nu le-a mai facut de cand am rezolvat cu oscilatia de relanti.... si cu refacerea motorului. So ...astept sa stiu cum trebuie sa se comporte un motor cand isi soarbe ultimele picaturi din rezervor.... ca sa pot compara cu .... simptomele mele fara ca eu sa influentez in vreun fel sau sa se speculeze pe marginea lor multumesc -------------------- Black BMW 525d Exclusive Edition - steptronic 170CP
Sold: Blue E36 318IS 140CP |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am ramas de vreo 2 ori fara benzina cu Audi-ul, odata chiar cand am ajuns la benzinarie mi s-a oprit motorul, alta data cand verificam eu indicatorul de benzina din bord si aveam benzina de rezerva intr-o sticla. Dar cred ca nu e diferenta mare fata de BMW.
In momentul in care mai ai combustibil pentru doar cateva sute de metri o sa auzi pompa de benzina cum devine foarte zgomotoasa. Chiar inainte de punctul asta, in functie de partea masinii unde e furtunul pe unde trage pompa benzina din rezervor, in curbele luate spre acea parte ti se opreste motorul. De obicei mai afci 3-4 km dupa asta, depinde de masina. Nu am sesizat sa apara variatii ale turatiei motorului, pur si simplu se opreste cand ramane fara benzina si daca esti in miscare intr-o treapta de viteza de obicei porneste imediat, practic o sa sesizezi o zmucitura a masinii si daca esti cu ochii pe bord sesizezi ca se aprind becurile din bord cu bateria, presiunea de ulei si ce se mai aprinde cand pui contactul sa pornesti motorul. Cand ramai fara benzina deloc se opreste si nu mai porneste. E bine cand stii ca mergi cu vapori de benzina sa ai o sticla cu benzina de rezerva la tine, te va salva de o situatie penibila. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Becul rosu de la benzina inseamna avarie, trebuie sa alimentezi imediat cand se aprinde. Sunt multe sanse sa se strice pompa de benzina daca mergi mult cu becul rosu aprins deoarece pompa se raceste cu benzina. Eu am patit asta la cielo si la BMW (lenea costa mult). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu am mers mai mult pe rosu cu 525 E28 si cu E30 318 si nu a trebuit sa le schimb pompele. Probabil faceau pompe mult mai tzepene pe vremea lor.
Pana prostului am patit-o de cateva ori cu 525: intai mergea pe vapori: relanti-ul scadea sub 500 rpm, dar nu oscila, in clipele alea era cel mai silentios motor pe care l-am avut ![]() ![]() 318 a fost mai brusc, a murit si gata, n-a mai mers si "pe vapori". -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
primul simptom cand ramai fara benzina, in mers, este ca apesi acceleratia si parca cineva face misto de tine si iti taie contactul, apoi daca iei piciorul din acceleratie totul devine normal, parca nu s-a intamplat nimic, apoi iar apesi acceleratia si iar face la fel, masina sta la ralanti (nu pt f mult timp)
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
cand incepe sa faca asa e bina sa nu mai continui.. nu mai merge mult si daca ramane de tot fara benzina e mai greu cu pornitul dupa aia..
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 268 Joined: 13-June 06 Member No.: 341 Car: E30 Engine: M50B25 ![]() |
la m40 ''fluiera'' pompa
![]() si cu cat mergi mai mult cu becu pe rosu cu atit fluiera mai tare ![]() -------------------- BMW E30 Coupe'.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Voi aveti pompa in rezervor nu? Cred ca pompele externe erau mai rezistente.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 21-April 06 From: Bucuresti Romania Member No.: 262 Car: E36 Engine: M42 318is 140CP ![]() |
Bun acum sa va zic si eu care au fost simptomele.... Prostia mea a fost ...ca am alergat-o cand am plecat de acasa... La Inacului .... a inceput sa nu se mai accelereze.... si pana la urmatorul semafor .... deabia se tragea in viteza 1 ... si relantiul ajunsese pe la 500 de ture...si dadea sa se opreasca cum apasam acceleratia.... cert e ca daca o apasam mai mult pana la urma se accelera dar foarte greu.... bun .. la benzinarie ![]() figurile nu au trecut decat ..sa zic dupa 150 de metrii de mers... si din ce in ce au disparut de tot... se accelera..dar parca totusi mai dadea rateuri.... la acceleratie dimineata... am plecat la munca.... am mers foarte normal cu ea.... 2000 ...2500 ture...si odata am fost nevoit sa accelerez din scurt ... si ...iar a facut figura.... si cand am luat piciorul a scazut relantiul in 500 de ture.... am tinut-o un pic turata la 1200 ture si si-a revenit si al acceleratie si la tot. Concluzia mea.... eu zic ca problema e tot pe partea de alimentare.... sa fi tras aer in instalatie ? ... sau ....e altceva... ce s-a defectat brusc .. .si a fost coincidenta ca eram pe rosu; de asta am deschis si topicul asta. am trecut prin cateva balti ...imense...cu viteza.... alte cauze ma gandesc sa nu fi ajuns vreo picatura de apa pe la debitmetru ..pe la filtru de aer... mai poate fi dealtfel si de la aprindere.... iar din cauza baltilor .... la mine bobinele sunt prinse pe oala de la amortizor MOTOR M42 1993 318is 140 cp astapt parerile voastre mersi -------------------- Black BMW 525d Exclusive Edition - steptronic 170CP
Sold: Blue E36 318IS 140CP |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ai bagat benzina si face la fel? Atata timp cat dupa ce bagi gaz si totul revine la normal n-ai de ce sa iti faci griji.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
daca relantiul scazut la 500 il tinea curat, fara sughituri inseamna ca ai problema pe alimentare. Ori lipsa benzina, cum zice Vladut, ori pompa pe duca, ori filtre infundate rau, ori dopuri mai stiu eu pe unde.... iti mai zic si ceilalti imediat posibile cauze.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 21-April 06 From: Bucuresti Romania Member No.: 262 Car: E36 Engine: M42 318is 140CP ![]() |
nu il tinea curat ...facea cam urat... si parca dadea sa moara ...ca toate ledurile de la bord isi modificau intensitatea
-------------------- Black BMW 525d Exclusive Edition - steptronic 170CP
Sold: Blue E36 318IS 140CP |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
citisem undeva acelasi lucru.. a mers mult pe rosu si dupa experianta asta masina a continuat sa ii mearga prost ... pana la urma si-a revenit si a dat vina pe mizeriile din rezervor .... -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
nu il tinea curat ...facea cam urat... si parca dadea sa moara ...ca toate ledurile de la bord isi modificau intensitatea Deci pana la urma dupa ce ai bagat benzina si-a revenit sau nu?? -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 21-April 06 From: Bucuresti Romania Member No.: 262 Car: E36 Engine: M42 318is 140CP ![]() |
Deci pana la urma dupa ce ai bagat benzina si-a revenit sau nu?? am mai adaugat benzina de atunci ![]() masina nu a mai facut nimic...deci era de la benzina.... m-am linistit... nu prea ii place sa soarba de pe fundu rezervorului ...ea vrea cu galeata -------------------- Black BMW 525d Exclusive Edition - steptronic 170CP
Sold: Blue E36 318IS 140CP |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 07:15 PM |