![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Acesta este ursuletzul meu..
Cand l`am cumparat, d.p.d.v tehnic, era varza, nu statea la relanti, abia pornea,fum la greu...acum ma gandesc ce "cap de guma" am fost ca l`am luat, si cat de ingineri au fost vechii proprietari !!! mici inginerii aduse masinii: - rampa injectoare scoasa de la locul ei cu ranga... - tuning adus sistemul de prindere al radiatorului,sarma... - cablu de 220 v prins de furtunul superior al radiatorului si de debitmetru(ca sa nu bata in elicie). - volan de "mahon" - 4 cauciucuri, fiecare diferite ca marime si producator - lipsa ulei "daca`i faci vreo 2 pedale, ar sa se stanga becul ros,na` trebu schimbat..." - lipsa apa - 10-15 kg chit cu care au fost tunate pragurile... - filtrul de aer cred ca avea 10 ani, cand l`am schimbat radea tot service-ul de mine... - surubelul din baia de ulei,filet 0,lipit bine cu silicon rosu... - bujii tot de acum 10 ani.. - fise + capac delcou + de rechin..toate ca inexistente.. - amortizoare spate TICO sau MATIZ lista ar continua.... din martie anul trecut am schimbat cam asa: - vascoclupaj Sachs - vreo 2 seturi de bujii,in final am ramas la un bosh super 4 - capac delcou Beru(vreo 2..) - furtunas debitmetru-clapeta acc (pe original..) - regulator presiune - gume debitza - pompa apa - bratze fata echipate ( ![]() - bielete directie - kit ambreraij sachs - sonda viteza - termostat ...etc... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 05:34 AM |