Cand l`am cumparat, d.p.d.v tehnic, era varza, nu statea la relanti, abia pornea,fum la greu...acum ma gandesc ce "cap de guma" am fost ca l`am luat, si cat de ingineri au fost vechii proprietari !!!
mici inginerii aduse masinii:
- rampa injectoare scoasa de la locul ei cu ranga...
- tuning adus sistemul de prindere al radiatorului,sarma...
- cablu de 220 v prins de furtunul superior al radiatorului si de debitmetru(ca sa nu bata in elicie).
- volan de "mahon"
- 4 cauciucuri, fiecare diferite ca marime si producator
- lipsa ulei "daca`i faci vreo 2 pedale, ar sa se stanga becul ros,na` trebu schimbat..."
- lipsa apa
- 10-15 kg chit cu care au fost tunate pragurile...
- filtrul de aer cred ca avea 10 ani, cand l`am schimbat radea tot service-ul de mine...
- surubelul din baia de ulei,filet 0,lipit bine cu silicon rosu...
- bujii tot de acum 10 ani..
- fise + capac delcou + de rechin..toate ca inexistente..
- amortizoare spate TICO sau MATIZ
lista ar continua....
din martie anul trecut am schimbat cam asa:
- vascoclupaj Sachs
- vreo 2 seturi de bujii,in final am ramas la un bosh super 4
- capac delcou Beru(vreo 2..)
- furtunas debitmetru-clapeta acc (pe original..)
- regulator presiune
- gume debitza
- pompa apa
- bratze fata echipate (

- bielete directie
- kit ambreraij sachs
- sonda viteza
- termostat
...etc...