Help - Search - Members - Calendar
Full Version: "baetu`" meu
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
jorj3l
Acesta este ursuletzul meu..
Cand l`am cumparat, d.p.d.v tehnic, era varza, nu statea la relanti, abia pornea,fum la greu...acum ma gandesc ce "cap de guma" am fost ca l`am luat, si cat de ingineri au fost vechii proprietari !!!

mici inginerii aduse masinii:

- rampa injectoare scoasa de la locul ei cu ranga...
- tuning adus sistemul de prindere al radiatorului,sarma...
- cablu de 220 v prins de furtunul superior al radiatorului si de debitmetru(ca sa nu bata in elicie).
- volan de "mahon"
- 4 cauciucuri, fiecare diferite ca marime si producator
- lipsa ulei "daca`i faci vreo 2 pedale, ar sa se stanga becul ros,na` trebu schimbat..."
- lipsa apa
- 10-15 kg chit cu care au fost tunate pragurile...
- filtrul de aer cred ca avea 10 ani, cand l`am schimbat radea tot service-ul de mine...
- surubelul din baia de ulei,filet 0,lipit bine cu silicon rosu...
- bujii tot de acum 10 ani..
- fise + capac delcou + de rechin..toate ca inexistente..
- amortizoare spate TICO sau MATIZ
lista ar continua....



din martie anul trecut am schimbat cam asa:

- vascoclupaj Sachs
- vreo 2 seturi de bujii,in final am ramas la un bosh super 4
- capac delcou Beru(vreo 2..)
- furtunas debitmetru-clapeta acc (pe original..)
- regulator presiune
- gume debitza
- pompa apa
- bratze fata echipate ( air_kiss.gif 10x ulian)
- bielete directie
- kit ambreraij sachs
- sonda viteza
- termostat
...etc...
io'sŪ
am o intrebare: de ce ai motor M10? sau de ce ai stopuri "backlift"? stiam ca deja dupa facelift nu s-au mai pus motoarele M10 ele fiind inlocuite de M40
jorj3l
QUOTE (io`s @ Feb 5 2007, 01:46 PM) *
am o intrebare: de ce ai motor M10? sau de ce ai stopuri "backlift"? stiam ca deja dupa facelift nu s-au mai pus motoarele M10 ele fiind inlocuite de M40




am inteles ca e un model de tranzitie...nush sa spun ezact...
desi pe certificat arata ca s`a inascut in 1988 pe realeom arata 12-1987...

huh.gif
alex230ro
Hmm fata e model 87< ; spatele model 87> huh.gif cineva a schimbat ori tot panoul spate ori bara fata probabil ca bara fata,motorul este original al masinii?e pe injectie nu?ar trebui o fara de facelift sa fie gigea in fata.Da in certificat daca masina e fabricata dupa luna 10 o trec in anul urmator sau ceva de genu asta
jorj3l
dap, injectie, L-Jetronic...

original motorul...
cu bara fatza e ceva dubios...cromajul nu prea se impaca cu fusta aia....
alex230ro
Pai nu cred ca trebuia sa fie bara de crom,masina a avut bara de plastic banuiesc dar cino a avut-o probabil ca a spart-o si a luat una de crom ca e mai eftina.
316i
Pe urs cu facelift s-a pus inclusiv motor de 1.6 carburatie pana in '88 inclusiv. smile.gif Deci s-a pus si 1.8 M10.
Da, a lui jorjel a avut bara de plastic pe fatza. Fusta fatza e dubioasa ca e de urs cu radiator de ulei.
florin83
QUOTE (316i @ Feb 5 2007, 03:04 PM) *
Fusta fatza e dubioasa ca e de urs cu radiator de ulei.


pai nu sunt la fel? blink.gif
316i
Nu. Cate decupaje ai tu pe mijloc si cate am eu? Eu am una, tu ai doua.
florin83
ha? despre ce model vorbim? cu facelift sau fara?
la fara facelift buza neagra de sub spoiler la 325 (doar astea au radiator) e mai lunga in parti, dar in fata cred ca e la fel..
la facelift nu stiu cum e.. eu credeam ca singura diferenta e ca la cele fara radiator au astupata gaura aia.

316:Click to view attachment

325:Click to view attachment
TiL
La jorjel se vede ca e decupat si deasupra fantei obisnuite: http://bmwzone.ro/forums/index.php?act=att...ost&id=2702
jorj3l
poate e pusa si fusta fata...asta o fi gasit omul la dezmembrari...

fostul prop(ultimul) a mai avut o masina pe care a recarosato, din cea veche doar farurile au mai ramas....un 316i...ia pus M40... lnr (13).gif ...am avut ocazia sa cunosc actualul ei prop..a vanduto cu 3300....trist e ca a dezlipit de pe a mea toate chestiile pe care scria BMW,de prin porbagaj, de pe la motor,la aeroterma nu mai am becuri... mad.gif

masina pe care o am a placut f mult mamei deoarece "uite ce ingrijit e interiorul..daaaa...au avut grija de ea.." sad (5).gif
iar eu, penibil,inconstient: "daaa..masina nemteasca,asta nu ar sa se strice ca blonda(ex-dacie),o data la 5-6 luni o piesa acolo..."
dupa primele 2 saptamani, contrariul a fost demonstrat...

dry.gif
io'sŪ
QUOTE (316i @ Feb 5 2007, 03:04 PM) *
Pe urs cu facelift s-a pus inclusiv motor de 1.6 carburatie pana in '88 inclusiv. smile.gif Deci s-a pus si 1.8 M10.
e uite ca eu asta nu am stiut... vezi.... omul cat traieste invata !!!
comisaru
Vad ca si la tine sta mai sus de fata decat de spate. Oare arcurile stok sunt aceleasi la 318(316) si 325?
florin83
mie mi se pare dreapta.. uita-te la linia geamurilor
e30-ul are o linie cam ciudata.. aripa fata mi se pare mai sus decat cea spate si de aici senzatia ca masina sta mai ridicata de fata
316i
Cred ca esti pastilat.... laugh.gif
florin83
vedeti distanta de la roata la aripa in fata si in spate..
in fata e mai mare si de aici senzatia ca e mai inalta pe fata...
iulian325
magic florin
i-ati zapacit topicul omului
conf (9).gif
jorj3l
QUOTE (florin83 @ Feb 6 2007, 12:04 AM) *
mie mi se pare dreapta.. uita-te la linia geamurilor
e30-ul are o linie cam ciudata.. aripa fata mi se pare mai sus decat cea spate si de aici senzatia ca masina sta mai ridicata de fata

asa zic si eu...


sad (5).gif


ii chiar asa de groaznica tigaia mea ?
iulian325
acu intervine intelepciunea mea
dpdv aerodinamic rotile ar tre acoperite ca la auto de speed record
bmw la vremea aia era o masina sport...
rotile fata n-au putut sa le acopereca mai vireaza...pe deasupra si in curbe cu diferente de nivel sau la viteza mare cind masina se mai inclina...deci pe fata au tre sa decupeze mai mult
nu acelasi lucru (evident) pe spate... cel putin cind nu sunt probleme ...rotile nu vireaza...da am vazut la jorjel ca se poa tongue.gif
jorj3l
QUOTE (iulian325 @ Feb 6 2007, 09:55 AM) *
acu intervine intelepciunea mea
dpdv aerodinamic rotile ar tre acoperite ca la auto de speed record
bmw la vremea aia era o masina sport...
rotile fata n-au putut sa le acopereca mai vireaza...pe deasupra si in curbe cu diferente de nivel sau la viteza mare cind masina se mai inclina...deci pe fata au tre sa decupeze mai mult
nu acelasi lucru (evident) pe spate... cel putin cind nu sunt probleme ...rotile nu vireaza...da am vazut la jorjel ca se poa tongue.gif

wallbash.gif


am promis fara cerce...pana vad ce are rotzitza aia...
TiL
QUOTE (florin83 @ Feb 6 2007, 12:04 AM) *
mie mi se pare dreapta.. uita-te la linia geamurilor
e30-ul are o linie cam ciudata.. aripa fata mi se pare mai sus decat cea spate si de aici senzatia ca masina sta mai ridicata de fata


Nu e vorba doar de E30, toate BMW-urile din vremea aia arata asa. Chiar si cele noi, dar aici diferentele nu sunt asa izbitoare. Dupa cum spunea iulian, trebuie sa decupezi mai mult din roata care vireaza...


QUOTE (iulian325 @ Feb 6 2007, 09:55 AM) *
acu intervine intelepciunea mea
pe spate... cel putin cind nu sunt probleme ...rotile nu vireaza...da am vazut la jorjel ca se poa tongue.gif


Aoleoo, baetu` asta vireaza cu spatele? Se misca roata inainte-inapoi? In cazul asta bucsile-s muci.
powerbmw2001
Jorjel, nu-ti trebuie o bara de fata model 88 (de plastic)daca da 0744618797
xox
Da faza cu botul mai ridicat am observat-o si eu si ma agaseaza in fiecare zi. Am pus masina langa a lui Iulian si e la aceeasi inaltime, arata mai dubios la mine cu rotile pe 14". Dar intr'adevar buza din fata e taiata mai tare.

Am vrut sa schimb jantele dar imi trebuiau flanse, erau 195 si eu am 185 pe masina, atingeau in amortizor. Oricum cred ca singura modalitate de a-i oferi un look mai sportiv e sa-i schimbi suspensia sau sa-i cobori fata cu ~5 cm (10 pentru amatorii de senzatii tari care traiesc in orase fara gropi). Dar vorba lui Iulian, daca o cobor adio offroad pentru mine. Asa ca schimb jantele, las amortizoarele originale sau iau altele noi pe aceleasi dimensiuni ca-s 3 mil perechea si aia e.
jorj3l
mor de ciuda...dupa cum am spus..baetu` meu e la reparat...duminica trebuia sa o pornesc dar :


1. unul din pinioanele de pe arborele cotit are un dinte lipsa
2. pana, tot de pe arborele cotit e "mucificata"(tongue.gif tare cuvantu`), branza cu smantana, clei....provoaca joc in fulie...

aceste 2 piese dupa cum mi`a spus si ulian,cred ca se fac doar pe original si ar sa mai dureze vreo 5 zile...

la ce scoruri sa ma astept, scap cu 3 mil ambele ?
xox
wacko.gif Am facut aseara masina cu aburi din ea, s-a spart furtunul care duce apa undeva in masina- banui eu ca in aeroterma...

Vreau o viata!!!! sad.gif
comisaru
Daca-i unul din furtunele de la aeroterma, nu-i grav. Se schimba relativ usor.
xox
L-am schimbat in 2 minute. Am luat cel de pe xox sad.gif am ajuns sa canibalizez masina aia... Si nu-mi place.
iulian325
pai ce credeai ca mai poti face cu ea???
iMAGiNE
ma bucur nespus de mult ca asa masina a ajuns pe mana ta,ai salvat-o de la fiare la tiganii aia infecti si ratati murea,si eu am salvat un e34 de la un idiot! acum mai am de schimbat cateva pise pe ea si ii intreaga 100% ca la carte tot,dupa cum spuneam masinile astea ar fi pacat sa dispara si masina arata bine din punctul meu de vedere imi plac triplele tale si bara aia cromata imi place toata,si nu te supara pe ea asa am facut si eu prima oara,cand mai pica ceva...ii o masina foarte robusta care merita sa investesti in ea,dar mai intai sa investesti trebuie sa te interesezi ce a avut ea original daca se mai fabrica inlocuitor etc...vorba lui interceptor sa arunce loganurile oricum ii ami praf decat un BMW DIXI si ai BMW in primul rand daca nu tii la el si faci totul in scarba nu o sa iasa pune putin suflet si ceva banuti si sa vezi ce maina ai,sa vezi cum te simti ca o vei conduce dupa ce o termini,o sa fi mandru de ea doarece stii ca ii reconditionata de tine si pus suflet acolo nui ca un porumbar dinala de logan til da cu optiuni dinalea cum ar fi parbirz frana de mana scaune sau caldari bord idn plastic sau din tabla daia de pus pe casa si lispa poate contunua si app de farurile alea interceptor chia ai avut dreptate sunt de rahat si design si cum bat si pe mama lor zici ca sunt lumari de nunta nu becuri asa bat...deai ai grija de ursuletul ala te rog eu mult,ai o masina foarte frumoasa pacat ca a terminato cretinul ala care nu merita nici un trabant mai bine ii dam un logan sa-l termine oricum nimanui nu o sa-i pese,dar de un urs da...asa ca ne ami auzim salut!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.