![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Tocmai vin de la o sesiune de dat jos folia de pe geamuri (prestata in fata blocului, cu uscatorul de par), datorata faptului ca era sa urc pe capota un kinder aseara - a traversat in fuga, pe rosu, chiar la intrarea in cartier, unde idilii nostri s-au gandit ca nu e nevoie de iluminat stradal. Ca sa fiu mai explicit, eu fac stanga de pe strada principala, intr-o intersectie in care urmeaza un pod. De fapt o pasarela, iar vitezele sunt destul de mari, pentru oamenii fie urca fie coboara si nimeni n-are chef sa prinda semaforul.Cascadoriile incep cand vrea cineva sa faca stanga, de pe oricare sens. Ai de asteptat pana se face rosu si o tulesti inainte sa apuce cei din cartier sa se miste, fie o alergi putin si te rogi sa puna careva frana sau sa mearga mai incet.
Bun, eu veneam relativ ok, 50-60, si tocmai s-a facut rosu la noi, a dat verde la cartiere. Am vazut ca din cartierul din dreapta nu venea nimeni, aia din stanga semnalizau dreapta, am zis - asta-i momentul si ma bag destul de tare, cred ca 35-40. Masina stabila, se comporta bine fac dreapta la 90grade cu un 30-35 la ora dar nu vedeam nimic pe un unghi de 20-50grade din cauza foliei (mentionez ca-i o folie foarte deschisa la culoare, nu se cunoaste ca o am decat la o insepctie atenta, doar ca-i zgaraiata) si venind de pe strada luminata in zona intunecata... efectiv am facut o manevra ca liliacul. Am vazut un pustan care fugise peste strada la 3-4 metri de trecere, eram cu un ochi dupa el cand mai vad o mogaldeata de juma de metru fugind repede catre trotuar. Frana brusca, eram cu a 2-a, motorul nu s-a oprit si am reusit sa-l evit. Acu dau sa plec de pe loc, motorul turat la 2000 de unu singur. Socul electromecanic regleaza si turatia de ralenti, intr-o mica masura. Se pare ca nu i-a convenit manevra mea brusca fara apasarea ambreiajului si a devenit recalcitrant. Pana in parcare in fata blocului n-a vrut sa-mi lase motorul in pace, scadea turatia putin in sarcina, daca apasam ambreiajul cobora la 500 si dadea sa moara apoi repede urca in 2000 si tot asa. Am lasat-o in parcare putin pana s-a linistit. Am scris romanul asta cu o singura intamplare, pentru a explica un lucru. Desi iubesc carburatia, imi place cum sunt gandite carburatoarele, imi place senzatia si cum se aude motorul, imi place sa ma infund in pedala si s-o simt cum urca in turatie, pe atat de mult ma enerveaza cat de des pierde reglajele. Sunt convins ca-i de vina benzina, toate hartoapele de pe strazi care fac masina sa se zgaltaie in toate partile, si nu in ultimul rand .. pilotul. Incep sa-mi pierd rabdarea cu el si-l am abia de 2-3 luni. A dat frigul si nici nu mai stau asa pe capul lui ca inainte. Mi-ar place sa-mi cumpar o pisica, sa o am ca a doua masina, dar nu imi permit una acum, si mi-e cam frica de taxele pentru importuri care am inteles ca se modifica iar. Sunt ingrijorat si de faptul ca n-am euro pe urs. Concluzia e ca mi-as dori un motor mai nou, pe injectie, care sa mearga ok. Nu ma intereseaza restul masinii, imi place sa lucrez la ea, interior, exterior. As cauta o pisica, un 316i sau chiar 318i, dar intr-o stare jalnica, sa nu ma coste mult si s-o pun pe picioare. Ce parere aveti? Pot sa gasesc una inmatriculata care sa aiba doar motorul bun? PS: Am scris atat dar stiu ca vroiam sa mai pun niste intrebari... -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
offff..... ma mir ca nu a inceput contrazicerea precum ca: "exista motor de 2000 in 6 cil", sincer la asta ma asteptam imediat dupa ce am vazut postul lui florin -->
QUOTE 320d are 4cil ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
eu sunt convins
![]() This post has been edited by CAT: Jan 26 2007, 12:19 PM |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
scuze, nu am intentionat sa fiu funny. job-ul asta e ocupat cu succes de un posesor de compact unicat.
PS - spor la inventarea primului E39 520d de 150 cp. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
intre timp colegii de pe celalalt forum te asteapta cu explicatii. succes
![]() revenind ontopic, cred ca cea mai buna varianta ar fi achizitionarea unui 320 sau 325 ursulet, cu 500 - 1000 euro din Germania. astfel ai o masina completa de pe care poti face usor un transfer pe masina ta. era cineva in Iasi care aducea e30- uri cu 500 euro, evident fara acte. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Dezvolta ideea
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
presupun ca te referi la E30 ![]() nu mai am numarul de telefon al celui din Iasi, era un tip din Tudor, Iulian. daca esti interesat cred ca pot face rost in cateva zile de nr de tel. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
te rog daca poti,mersi mult
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
stiu si eu pe cinava care poate sa-ti aduca masina din germania, daca vrei il intreb cat te costa drumul, masina o poti alege tu de pe mobile.de, am impresia ca poate sa o aduca si pe platforma
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Probabil ca sare mult pretul. Bani de drum, de platforma, de acte, etc.
Asa am si eu pe cineva care poate sa-mi aduca ce masina vreau, inclusiv de pe mobile.de dar de acolo pana aici, in romania, ajung in final sa adaug inca o mie de euro peste pretul masinii cu toate costurile incluse. Inainte sa-mi schimb motorul eram ferm convins sa iau un urs complet ca sa am piese de rezerva. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 12:48 AM |