xox
Jan 24 2007, 04:03 PM
Tocmai vin de la o sesiune de dat jos folia de pe geamuri (prestata in fata blocului, cu uscatorul de par), datorata faptului ca era sa urc pe capota un kinder aseara - a traversat in fuga, pe rosu, chiar la intrarea in cartier, unde idilii nostri s-au gandit ca nu e nevoie de iluminat stradal. Ca sa fiu mai explicit, eu fac stanga de pe strada principala, intr-o intersectie in care urmeaza un pod. De fapt o pasarela, iar vitezele sunt destul de mari, pentru oamenii fie urca fie coboara si nimeni n-are chef sa prinda semaforul.Cascadoriile incep cand vrea cineva sa faca stanga, de pe oricare sens. Ai de asteptat pana se face rosu si o tulesti inainte sa apuce cei din cartier sa se miste, fie o alergi putin si te rogi sa puna careva frana sau sa mearga mai incet.
Bun, eu veneam relativ ok, 50-60, si tocmai s-a facut rosu la noi, a dat verde la cartiere. Am vazut ca din cartierul din dreapta nu venea nimeni, aia din stanga semnalizau dreapta, am zis - asta-i momentul si ma bag destul de tare, cred ca 35-40. Masina stabila, se comporta bine fac dreapta la 90grade cu un 30-35 la ora dar nu vedeam nimic pe un unghi de 20-50grade din cauza foliei (mentionez ca-i o folie foarte deschisa la culoare, nu se cunoaste ca o am decat la o insepctie atenta, doar ca-i zgaraiata) si venind de pe strada luminata in zona intunecata... efectiv am facut o manevra ca liliacul. Am vazut un pustan care fugise peste strada la 3-4 metri de trecere, eram cu un ochi dupa el cand mai vad o mogaldeata de juma de metru fugind repede catre trotuar. Frana brusca, eram cu a 2-a, motorul nu s-a oprit si am reusit sa-l evit.
Acu dau sa plec de pe loc, motorul turat la 2000 de unu singur. Socul electromecanic regleaza si turatia de ralenti, intr-o mica masura. Se pare ca nu i-a convenit manevra mea brusca fara apasarea ambreiajului si a devenit recalcitrant. Pana in parcare in fata blocului n-a vrut sa-mi lase motorul in pace, scadea turatia putin in sarcina, daca apasam ambreiajul cobora la 500 si dadea sa moara apoi repede urca in 2000 si tot asa. Am lasat-o in parcare putin pana s-a linistit.
Am scris romanul asta cu o singura intamplare, pentru a explica un lucru. Desi iubesc carburatia, imi place cum sunt gandite carburatoarele, imi place senzatia si cum se aude motorul, imi place sa ma infund in pedala si s-o simt cum urca in turatie, pe atat de mult ma enerveaza cat de des pierde reglajele. Sunt convins ca-i de vina benzina, toate hartoapele de pe strazi care fac masina sa se zgaltaie in toate partile, si nu in ultimul rand .. pilotul.
Incep sa-mi pierd rabdarea cu el si-l am abia de 2-3 luni. A dat frigul si nici nu mai stau asa pe capul lui ca inainte.
Mi-ar place sa-mi cumpar o pisica, sa o am ca a doua masina, dar nu imi permit una acum, si mi-e cam frica de taxele pentru importuri care am inteles ca se modifica iar. Sunt ingrijorat si de faptul ca n-am euro pe urs.
Concluzia e ca mi-as dori un motor mai nou, pe injectie, care sa mearga ok. Nu ma intereseaza restul masinii, imi place sa lucrez la ea, interior, exterior. As cauta o pisica, un 316i sau chiar 318i, dar intr-o stare jalnica, sa nu ma coste mult si s-o pun pe picioare.
Ce parere aveti? Pot sa gasesc una inmatriculata care sa aiba doar motorul bun?
PS: Am scris atat dar stiu ca vroiam sa mai pun niste intrebari...
alex230ro
Jan 24 2007, 04:08 PM
Pisica sub 4000E- nu gasesti si alea sunt vai de mama lor gandeste-te ca o sa manance ceva bani si aia.
xox
Jan 24 2007, 04:13 PM
Am gasit cu 3700, piele(impecabila, scaune furate de pe un M3), dubluclimatronic, nu arata urme de rugina, socurile pe spate cam scartaiau, vopsea buna, nu era busita... numere de bucuresti, actele pareau in regula.. Doar ca nu-mi place deloc pretul asta pentru cat de bine arata masina. La km intr'adevar are 285.000 dar motorul a spus ca-i schimbat si omologat. Anul de fabricate '91 daca nu ma inseala memoria. As cauta totusi o coaja pe la 1000-2000E sau as cumpara acte si sa aduc unul de la nemti. Nici nu stiu ce sa fac.
Vesnica problema: investesc bani in asta sau o schimb pe una mai noua?
TiL
Jan 24 2007, 04:16 PM
Cred ca pisica o sa-ti manance zilele, daca nu o iei in stare buna (si al dracu de scumpa). Stare jalnica? In cazul asta nu prea o sa ai de ce sa te chinui cu bibilei, mai degraba or sa te usuce la buzunare reparatiile... Mai bine ia-ti urs/rechin cu injectie, daca tot te mananca... Sau pune-ti injectie.
alex230ro
Jan 24 2007, 04:20 PM
sau alt motor pe urs

are Vladut parca un motor pe acasa,doar ca mai trebuie unu 2 piese la el
316i
Jan 24 2007, 04:34 PM

Avem di toati!
jorj3l
Jan 24 2007, 05:33 PM
QUOTE (xox @ Jan 24 2007, 04:13 PM)

Am gasit cu 3700, piele(impecabila, scaune furate de pe un M3), dubluclimatronic, nu arata urme de rugina, socurile pe spate cam scartaiau, vopsea buna, nu era busita... numere de bucuresti, actele pareau in regula.. Doar ca nu-mi place deloc pretul asta pentru cat de bine arata masina. La km intr'adevar are 285.000 dar motorul a spus ca-i schimbat si omologat. Anul de fabricate '91 daca nu ma inseala memoria. As cauta totusi o coaja pe la 1000-2000E sau as cumpara acte si sa aduc unul de la nemti. Nici nu stiu ce sa fac.
Vesnica problema: investesc bani in asta sau o schimb pe una mai noua?
cu 1000----2000 de euroi nu iei nici macar o dacie in stare buna,dar o pisica !!
daca ai apucat calea ursului, mergi pana la capat...
daca ai avea 5000-6000 de euro s`ar merita o matza,dar asa....
asta`i sfatul meu, tu faci cum vrei....
xox
Jan 24 2007, 05:42 PM
Jorjel nu renunt la urs fii pe pace. Doar ca mi-e ciuda nu-s multe care pot bibili la el, e in stare buna.
Lucian, probabil ai dreptate, si cred ca am sa-ti urmez sfatul. Vladut, ce motor ai pe acolo?
TiL
Jan 24 2007, 06:24 PM
Motorul lui Vladutz, din cate stiu e unul foarte bun, poate impecabil, axa came noua, chip.
Dar gandeste-te ca o schimbare de motor implica ceva munca, mai ales ca o sa ai ceva bataie de cap cu schimbarea electricii. Ai timp de pierdut vre-o saptamana pentru schimbarea motorului? Sau ai bani si-l lasi pe mana mecanicilor?
Bun, sa zicem ca l-ai montat. Dupa ce te-ai spetit atat, cred eu ca aia patru cilindri vor fi cam putin pentru asteptarile tale. Nu esti un batranel care sa vrea o masinuta linistita si economica, oricat ai spune ca nu esti zvapaiat. O sa vrei motor mai mare imediat, sau turbo

Ce variante vad:
- daca esti pornit sa faci o schimbare majora, pai o faci majora. Pui motor in 6 cil, 2.0 daca-l vrei economic si cu taxe mici.
- faci lucrurile sa mearga mai smooth, dar cu bani putini - pui injectie pe asta.
In ambele cazuri ai putea avea belele, daca piesele nu-s tocmai bune, sau injectia-i dereglata rau.
- varianta cea mai sigura, motorul 316i M40 dai un ban dar stii ca face

Numai sa nu te trezesti cu frustrarile de care ziceam mai sus.
iulian325
Jan 24 2007, 06:31 PM
vladut e baiat super
da tudor nu prea le are cu mecanica...
asa ca daca vladut iti schimba si monteaza el totul, face si reglajele...e super
316i
Jan 24 2007, 07:08 PM
Dupa cum au zis colegii nostri de forum mai sus, am un 1.6 M40 '90, 160.000km, axa noua, tacheti noi, pastile noi,delcou nou,rotor nou,bujii noi,fise noi. Numai axa, tachetii si pastilele au fost ~350 de euro si au ~6000km de cand le pusesem. Ca sa poti sa-l montezi pe urs iti trebuie baia (am folosit-o ca sa pun motorul de pisoi pe a mea) un senzor de pe fulia din fatza si sonda de temperatura pentru ceas. Pe dyno motorul a scos 107hp din 100 stock.
Daca maistrul cu electrica e priceput se face repede si fara bataie de cap. Daca e electrician de dacie....mai bine lasa-l.
Acum revin la ce a zis Til, intr-adevar, e totusi un 1.6, nu e avion, racheta sau mai stiu eu ce cometa. De fugit fuge atat cat poate sa fuga un 1.6. De rusine in trafic sau pe autobahn-ul mioritic oricum nu te faci.
2.0 e cea mai proasta alegere. Consuma mult si nici nu fuge ceva nemaipomenit.
Daca te hotarasti serios sa schimbi motorul trebuie sa te gandesti ce vrei de la masina: sa fuga, sa consume putin sau un compromis intre cele doua. Daca vrei sa fuga te asteapta 2.5 12v, 2.5 24v. La cel din urma o sa intampini probleme cu omologarea.
Pe de alta parte poti sa te uiti la un 1.6 sau 1.8 M40 sau generatie mai noua, M43. Dar si la M43 cred va fi aceeasi problema cu omologarea.
1.6 si 1.8 M40 sufera de o boala cronica: ~140.000 se uzeaza axa cu came si incep sa bata tachetii, intai doar iarna, la rece si pe masura ce va trece timpul vor bate tachetii tot timpul. Problema asta am avut-o eu si de aceea am tot ansamblul acesta nou.
Pe urs se poate omologa in conditii normale (si legale) doar un motor care a fost pus pe aceasta caroserie. Adica de la 1.6 carburatie pana la 2.5 12v.
Sper sa te ajute hint-urile.
Alexxx
Jan 25 2007, 12:15 PM
Eu nu zic sa-ti iei pisica pentru ca e MULT mai scump de intretinut! Si in + sub 5.000 EUR nu gasesti o PISICA BUNA!!! Poate doar in Germania...
Eu o sa-mi vand pisica SIGUR in primavara-vara si o sa-mi iau E46 coupe sau sedan, de preferat 320D, varianta in 6 cyl. O sa mai am 7.000 EUR disponibili de dif+ ce iau pe a mea, sper sa am 13.000 sau in cel mai rau caz 12.500 EUR.
florin83
Jan 25 2007, 02:34 PM
QUOTE (Alexxx @ Jan 25 2007, 12:15 PM)

E46 coupe sau sedan, de preferat 320D, varianta in 6 cyl.
320d are 4cil
georgem
Jan 25 2007, 02:40 PM
QUOTE (florin83 @ Jan 25 2007, 03:34 PM)

320d are 4cil
Toate variantele motorului diesel de 2 litri au fost in 4 cilindri... (adica pe toate seriile: 1, 3 ,5)
Acum si cele pe benzina de 2 litri sunt tot in 4 cilindri
da_joint
Jan 25 2007, 02:41 PM
QUOTE (florin83 @ Jan 25 2007, 02:34 PM)

320d are 4cil
cred ca se referea la varianta mai puternica...cea de 150 HP...insa de 320d coupe nu am auzit...
florin83
Jan 25 2007, 02:42 PM
pai tot 4cil are si ala
320d de 150 cai e pe toate tipurile de caroserii: sedan/compact/coupe/cabrio/touring
CAT
Jan 25 2007, 02:48 PM
alexxx, o faci intentionat ?
320d nu este pe varianta coupe. ala e 320Cd
si toate au 4 cilindri
dar poate tu ai noroc si gasesti unu in 6. bafta
316i
Jan 25 2007, 03:24 PM
Lasa ca da comanda speciala sa faca pentru el un 320d in 6cyl.

Ca sa aiba si e46 unicat asa cum are si e36.
CAT
Jan 25 2007, 03:36 PM
atfel spus, ca sa fim ontopic - "piticii de pe creier isi fac iarasi simtita prezenta"
Alexxx
Jan 25 2007, 07:59 PM
QUOTE (CAT @ Jan 25 2007, 02:48 PM)

alexxx, o faci intentionat ?
320d nu este pe varianta coupe. ala e 320Cd
si toate au 4 cilindri
dar poate tu ai noroc si gasesti unu in 6. bafta

Am crezut ca varianta de 150 CP nu e tot in 4 ca cel de 136 CP. Gresala mea.
Exista 320 D coupe. Acum ca CD, KKD....nu ma int. Exista 320 coupe cu motor diesel!
@316-In RO chiar cred ca al meu compact e unicat. Iar dupa ce imi iau E46 o sa incerc sa-l personalizez cat mai mult si cu bun gust!
io'sŪ
Jan 25 2007, 08:44 PM
offff..... ma mir ca nu a inceput contrazicerea precum ca: "exista motor de 2000 in 6 cil", sincer la asta ma asteptam imediat dupa ce am vazut postul lui florin -->
QUOTE
320d are 4cil
Alexxx
Jan 26 2007, 11:22 AM
QUOTE (io`s @ Jan 25 2007, 08:44 PM)

offff..... ma mir ca nu a inceput contrazicerea precum ca: "exista motor de 2000 in 6 cil", sincer la asta ma asteptam imediat dupa ce am vazut postul lui florin -->

Si de ce ai avut tu impresia asta? Crezi k am darul contrazicerii in prostie?
CAT
Jan 26 2007, 12:19 PM
eu sunt convins
316i
Jan 26 2007, 12:38 PM
Alexxx
Jan 26 2007, 12:48 PM
QUOTE (CAT @ Jan 26 2007, 12:19 PM)

eu sunt convins

Deja nici macar nu mai esti funny (a se intelege clown) pentru ca deja anticipasem un rasp de genul asta din partea ta in mom in kre am dat add new post. Esti hopeless.
CAT
Jan 26 2007, 01:10 PM
scuze, nu am intentionat sa fiu funny. job-ul asta e ocupat cu succes de un posesor de compact unicat.
PS - spor la inventarea primului E39 520d de 150 cp.
CAT
Jan 26 2007, 01:21 PM
intre timp colegii de pe celalalt forum te asteapta cu explicatii. succes

revenind ontopic, cred ca cea mai buna varianta ar fi achizitionarea unui 320 sau 325 ursulet, cu 500 - 1000 euro din Germania.
astfel ai o masina completa de pe care poti face usor un transfer pe masina ta.
era cineva in Iasi care aducea e30- uri cu 500 euro, evident fara acte.
alex230ro
Jan 26 2007, 02:36 PM
Dezvolta ideea

eventual detalii pe PM
CAT
Jan 26 2007, 03:24 PM
presupun ca te referi la E30

nu mai am numarul de telefon al celui din Iasi, era un tip din Tudor, Iulian. daca esti interesat cred ca pot face rost in cateva zile de nr de tel.
alex230ro
Jan 26 2007, 03:33 PM
te rog daca poti,mersi mult
enucos
Jan 26 2007, 06:48 PM
stiu si eu pe cinava care poate sa-ti aduca masina din germania, daca vrei il intreb cat te costa drumul, masina o poti alege tu de pe mobile.de, am impresia ca poate sa o aduca si pe platforma
316i
Jan 26 2007, 11:27 PM
Probabil ca sare mult pretul. Bani de drum, de platforma, de acte, etc.
Asa am si eu pe cineva care poate sa-mi aduca ce masina vreau, inclusiv de pe mobile.de dar de acolo pana aici, in romania, ajung in final sa adaug inca o mie de euro peste pretul masinii cu toate costurile incluse. Inainte sa-mi schimb motorul eram ferm convins sa iau un urs complet ca sa am piese de rezerva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.