![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Tocmai vin de la o sesiune de dat jos folia de pe geamuri (prestata in fata blocului, cu uscatorul de par), datorata faptului ca era sa urc pe capota un kinder aseara - a traversat in fuga, pe rosu, chiar la intrarea in cartier, unde idilii nostri s-au gandit ca nu e nevoie de iluminat stradal. Ca sa fiu mai explicit, eu fac stanga de pe strada principala, intr-o intersectie in care urmeaza un pod. De fapt o pasarela, iar vitezele sunt destul de mari, pentru oamenii fie urca fie coboara si nimeni n-are chef sa prinda semaforul.Cascadoriile incep cand vrea cineva sa faca stanga, de pe oricare sens. Ai de asteptat pana se face rosu si o tulesti inainte sa apuce cei din cartier sa se miste, fie o alergi putin si te rogi sa puna careva frana sau sa mearga mai incet.
Bun, eu veneam relativ ok, 50-60, si tocmai s-a facut rosu la noi, a dat verde la cartiere. Am vazut ca din cartierul din dreapta nu venea nimeni, aia din stanga semnalizau dreapta, am zis - asta-i momentul si ma bag destul de tare, cred ca 35-40. Masina stabila, se comporta bine fac dreapta la 90grade cu un 30-35 la ora dar nu vedeam nimic pe un unghi de 20-50grade din cauza foliei (mentionez ca-i o folie foarte deschisa la culoare, nu se cunoaste ca o am decat la o insepctie atenta, doar ca-i zgaraiata) si venind de pe strada luminata in zona intunecata... efectiv am facut o manevra ca liliacul. Am vazut un pustan care fugise peste strada la 3-4 metri de trecere, eram cu un ochi dupa el cand mai vad o mogaldeata de juma de metru fugind repede catre trotuar. Frana brusca, eram cu a 2-a, motorul nu s-a oprit si am reusit sa-l evit. Acu dau sa plec de pe loc, motorul turat la 2000 de unu singur. Socul electromecanic regleaza si turatia de ralenti, intr-o mica masura. Se pare ca nu i-a convenit manevra mea brusca fara apasarea ambreiajului si a devenit recalcitrant. Pana in parcare in fata blocului n-a vrut sa-mi lase motorul in pace, scadea turatia putin in sarcina, daca apasam ambreiajul cobora la 500 si dadea sa moara apoi repede urca in 2000 si tot asa. Am lasat-o in parcare putin pana s-a linistit. Am scris romanul asta cu o singura intamplare, pentru a explica un lucru. Desi iubesc carburatia, imi place cum sunt gandite carburatoarele, imi place senzatia si cum se aude motorul, imi place sa ma infund in pedala si s-o simt cum urca in turatie, pe atat de mult ma enerveaza cat de des pierde reglajele. Sunt convins ca-i de vina benzina, toate hartoapele de pe strazi care fac masina sa se zgaltaie in toate partile, si nu in ultimul rand .. pilotul. Incep sa-mi pierd rabdarea cu el si-l am abia de 2-3 luni. A dat frigul si nici nu mai stau asa pe capul lui ca inainte. Mi-ar place sa-mi cumpar o pisica, sa o am ca a doua masina, dar nu imi permit una acum, si mi-e cam frica de taxele pentru importuri care am inteles ca se modifica iar. Sunt ingrijorat si de faptul ca n-am euro pe urs. Concluzia e ca mi-as dori un motor mai nou, pe injectie, care sa mearga ok. Nu ma intereseaza restul masinii, imi place sa lucrez la ea, interior, exterior. As cauta o pisica, un 316i sau chiar 318i, dar intr-o stare jalnica, sa nu ma coste mult si s-o pun pe picioare. Ce parere aveti? Pot sa gasesc una inmatriculata care sa aiba doar motorul bun? PS: Am scris atat dar stiu ca vroiam sa mai pun niste intrebari... -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 06:01 PM |