![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma. Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec. Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna ![]() Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti. Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta. Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
~2.5mil si nu au cum sa testeze masini 4x4.. merge si la 4x4 in autovit.am fost eu saptamana trecuta cu masina care si-a luat-o fratele meu...si chiar e ok ...aaa.si se merita chiar sa il faci complet nu doar ptr. putere/cuplu cred ca o sa ma duc si eu cu a mea dupa ce o mai pun un pic la punct sa vad cum stau;) -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cat te-a dus casco-ul? Aoleu, plinul la 80 de litri e tragic. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Casco-ul m-a dus la 745 Euro pret final pe 1 an (din care 80 de Euro clauza de vandalism, si am beneficiat si de 10% reducere pentru ca mai am casco la ei pe cealalta masina) pe care ii platesc in 4 rate. Am achitat azi prima rata, si am facut si RCA-ul tot atunci (456 RON pe 1 an).
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Si valoarea de dauna totala cat e?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Si valoarea de dauna totala cat e? ![]() 8471 Euro, cu fransiza 10%, deci daca mi-o fura sau fac accident de dauna totala iau aproximativ 7623 Euro. Valoarea de noua cica a fost undeva intre 33k si 34k Euro. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Multam mult de info!
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am primit de ziua mea cadou de la colegi o macheta de M5 E60 (scara 1/18), cu urarea ca asta sa fie urmatoarea mea masina.
E foarte bine realizata, se deschid toate usile, motorul arata ca si cel de pe M5, portbagajul e capitonat la interior, are centuri de siguranta, pedale, oglinzi si toate detaliile exact ca in realitate. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Gata, am luat numerele si talonul in seara asta
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Felicitari ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Avand in vedere ca week-end-ul urmator vreau sa merg la sanius la munte, ar trebui sa gasesc niste anvelope SH de iarna pe 16, 225/55/16 sau 205/60/16. As fi vrut niste jante originala BBS (cele gen fagure) pe 15" pentru iarna, dar nu am gasit pana acum. Am gasit anunturi cu jante, dar sunt ale unui tip din Arad. El zice ca mi le expediaza prin curier, dar nu vreau sa le iau fara sa le vad.
Incerc in dimineata asta sa gasesc niste anvelope SH pe Fundeni, am inteles ca s-ar gasi pe acolo. Alte locuri unde sa caut stiti? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Sh gasesti la preturi bune doar pe fundeni....poti sa i-ei in calcul si cauciucurile resapate de iarna Pneus....sunt ieftine, si la pretul care il dai pe ele se merita....eu le am de 2 ani si nu am ramas niciodata impotmolit undeva...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am fost pe Fundeni si mi-am incaltat masina cu 4 anvelope de iarna sh Pirelli Winter 210 SnowSport, dimensiunea 225/55/16 95H (http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Pirelli&tireModel=Winter+210+SnowSport). Am gasit la 150 RON bucata, ma asteptam sa gasesc mai ieftine. Totusi, avand in vedere ca o anvelopa noua e cam 7 milioane, cred ca e acceptabil.
Am si indreptat 2 jante, ca erau un pic deformate marginile. Total 7 bulioane distractia, echilibratul nu era inclus in pret (doar montatul). Janta stanga spate (unde avea anvelopa o galma) a fost candva bine strambata, pe interior se vedeau urme de la incalzirea aplicata la indreptare. Totusi nu a fost crapata, si pe exterior nu se vede nimic. Si era putin stramba in alta parte acum, nu acolo. Acum o sa merg mai linistit la sanius in week-end. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am fost pe Fundeni si mi-am incaltat masina cu 4 anvelope de iarna sh Pirelli Winter 210 SnowSport, dimensiunea 225/55/16 95H De fapt sunt 3 Pirelli Winter 210 SnowSport si 1 Pirelli Winter 240 SnowSport, am constatat putin mai devreme. Arata identic, difera indicele de viteza. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am trecut pe la spalatorie in seara asta si am constatat ca azi la vulcanizare cand mi-au montat anvelopele de iarna mi-au zgariat 2 jante, cele care au fost si indreptate. Sunt zgariate pe buza, una e zgariata aproape pe jumatate din circumferinta, cealalta mai putin. Nu cred ca rezolv ceva daca merg sa fac scandal, din pacate. Momentan nu pot sa fac poze. Doar n-o sa-mi cumpere ei jante noi de cateva sute de euro bucata sa mi le inlocuiasca... Pacat, o sa vad mai la primavara cand o sa trec pe anvelope de vara din nou daca pot sa fac ceva sa acopar zgarieturile.
Pe jante pe interior e o stampila cu data "26.05.1995", cred ca e data cand au fost fabricate. Cum pe cartea de identitate din Germania am gasit o data "30.05.1995", inclin sa cred ca asta e data fabricatiei masinii. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
www.realoem.com - daca bagi VIN-ul iti zice luna si anul fabricatiei
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
www.realoem.com - daca bagi VIN-ul iti zice luna si anul fabricatiei Iti dai seama ca inainte cu cateva zile de a pleca la Cluj stiam tot:) Stiam ca e fabricata in 05/1995, dar acum am indicii mult mai exacte. Si sunt convins ca jantele sunt din echiparea originala a masinii. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#38
|
|||||||||||||||||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Hai sa pun acum si toate pozele pe care le-am primit de la fostul proprietar, poze care m-au convins in proportie de 90% (cred) sa cumpar masina chiar daca nu lasa din pret sub 7000.
Ploua in dimineata cand au fost facute pozele, nu era spalata special pentru poze ![]() This post has been edited by georgem: Feb 1 2007, 10:20 PM -------------------- |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]()
Post
#39
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sooper tare! cred ca ma convingeau si pe mine pozele astea sa o cumpar daca eram in locul tau
![]() mama nene...!!!! e BEC la motor !!! ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
mama nene...!!!! e BEC la motor !!! ![]() Daca vii din nou duminica o sa poti sa o vezi pe viu ![]() E bine intretinuta si pentru ca fostul proprietar o tinea in garaj si o spala el singur. La motor nu o spala, dar probabil o mai stergea de praf din cand in cand ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th August 2025 - 10:43 PM |