IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Impozite auto - majorari drastice pentru motoarele peste 2 l
Robert
post Oct 26 2005, 08:16 AM
Post #1


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Unii dintre voi isi aduc cu siguranta aminte de faptul ca, inca din august 2005, am avut un topic pe bmwclub.ro privind proiectul de Ordonanta de Urgenta a Guvernului, de a modifica legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.

Principalul subiect este cresterea specatuloasa a impozitului anual pe care trebuie sa-l plateasca fiecare posesor de autoturism dotat cu motor cu capacitatea cilindrica de peste 2 litri.

Pe scurt, in faza actuala a proiectului, dupa adoptarea Ordonantei de Urgenta, impozitul se va calcula astfel:
A. se imparte capacitatea cilindrica in grupe de cate 200cmc;
B. se inmulteste numarul de grupe obtinute la pct. a cu urmatoarele valori:
- 10 RON, pentru motoare sub 2 litri;
- 60 RON, pentru motoare intre 2 litri si 3 litri;
- 150 RON, pentru motoare peste 3 litri.

Cateva exemple:
- pentru un BMW E30 320i cu motor M20: 1990cmc / 200cmc = 9,95 grupe, se rotunjeste la 10 grupe. Impozitul anual: 10 * 10 RON = 100 RON (1.000.000 lei vechi);
- pentru un BMW E36 325i cu motor M50: 2494cmc / 200cmc = 12,47 grupe, se rotunjeste la 13 grupe. Impozitul anual: 13 * 60 RON = 780 RON (7.800.000 lei vechi);
- pentru un BMW E34 535i cu motor M30: 3430cmc / 200cmc = 17,15 grupe, se rotunjeste la 18 grupe. Impozitul anual: 18 * 150 RON = 2.700 RON (27.000.000 lei vechi).

Intrucat acest mod de calcul al impozitului nu diferentiaza autoturismele in functie de vechime sau valoarea pe piata, este evident ca posesorii de masini mai vechi cu motoare de peste 2 litri vor fi zdravan penalizati financiar. Nu mai vorbesc de cei cu motoare de peste 3 litri, care pur si simplu vor fi nevoiti sa arunce masinile.
In data de 13 octombrie am depus la Ministerul de Finante o petitie in numele a 10 cetateni, prin care solicitam modificarea modului de calcul al impozitului, propus in proiectul de Ordonanta de Urgenta. Apoi, in 14 octombrie am fost la o sedinta publica a Ministerului de finante, pe acest subiect.

Ieri (25 oct), Ministerul de Finante a publicat varianta revizuita a proiectului:
Click aici pentru versiunea 25 oct a proiectului Ministerului Finantelor
Din pacate, au fost adoptate multe modificari propuse in sedinta din 14 octombrie (in special cele referitoare la alcool!), dar nu a aparut nimic nou in ceea ce priveste impozitul pe autoturisme.

In consecinta, va recomand urmatoarele:
1. Luati in considerare faptul ca este foarte probabil ca incepand cu 2006 sa platim impozit auto conform proiectului si metodei de calcul prezentate mai sus.
2. Amanati, cel putin pana la adoptarea Ordonantei de Urgenta, orice plan de a achizitiona un autoturism (vechi) cu motor de peste 2 litri, in conditiile in care bugetul pentru intretinerea masinii va fi limitat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
5 Pages V  « < 3 4 5  
Start new topic
Replies (80 - 97)
ve
post Jul 6 2006, 11:49 AM
Post #81


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



pana una alta au votat noul cod fiscal in parlament. nu a fost nici o discutie sau protest cu privire la impozitele pe masini si taxele de inmatriculare.

singura sansa e sa ii oblige UE sa schimbe ceva.
mi se pare inadmisibil sa persisti in eroare la nivelul asta cand se stie clar ca tarile care au facut asa ceva au fost avertizate.

cateodata am impresia ca singurul scop al guvernului romaniei e ca romanii sa cumpere multe masini noi si mici.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jul 6 2006, 12:20 PM
Post #82


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25





QUOTE (ve)
pana una alta au votat noul cod fiscal in parlament.
Deocamdata a fost votat de Camera Deputatilor. Mai este insa nevoie de votul in plen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Jul 6 2006, 12:52 PM
Post #83


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54



deci mai e o speranta :paranoid: dar cred ca mica mica mica... :crybaby:


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Jul 6 2006, 01:48 PM
Post #84


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



there is a chance :crybaby: :crybaby:


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 6 2006, 02:16 PM
Post #85


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57





ar fii o sansa daca problemele legate de aceste taxe ar fii facut obiectul vreunei discutii, dar cei care se opun proiectului de lege nici nu poemenesc de ele; au cu totul si cu totul alte probleme, unele dintre ele nici macar legate de codul fiscal;


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jul 14 2006, 06:15 PM
Post #86


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Presedintele a promulgat astazi noul Cod Fiscal, aprobat recent de Parlament.
Aceasta inseamna ca, incepand cu ianuarie 2007, impozitele auto se vor calcula conform ultimei grile postate mai sus.

Mai exact:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 14 2006, 06:43 PM
Post #87


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



progresie geometrica!
incredibil...


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Jul 14 2006, 07:51 PM
Post #88


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



si cu imatriculatu ??


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 17 2006, 09:22 AM
Post #89


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57





inmulteste impozitu' anual cu 10 si cred ca ai si "taxa" de inmatriculare


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Jul 18 2006, 02:46 PM
Post #90


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



laugh.gif


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DC
post Aug 18 2006, 12:48 AM
Post #91


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 3
Joined: 15-August 06
Member No.: 416



Din 2007 se maresc impozitele pentru vehicule
Incepand cu 2007 impozitele pentru autoturismele cu motoare sub 1,6 litri vor fi dublate. Nici masinile cu capacitate cilindrica ridicata nu vor scapa de taxe majorate, pentru acestea platindu-se, in 2007, dari de minimum 8 milioane de lei, potrivit variantei finale de modificare a Codului Fiscal.
Documentul modifica grupele de incadrare a autoturismelor si de calcul a impozitelor in functie de capacitatea cilindrica, stabilind ca taxele vor fi determinate prin inmultirea fiecarei grupe de 200 centimetri cubi cu sume cuprinse intre 7 si 50 lei.

In prezent, impozitele auto sunt calculate prin inmultirea fiecarei grupe de 500 centimetri cubi cu sume cuprinse intre 7 si 8,6 lei. Proiectul propune ca impozitul redus de 7 lei sa fie calculat doar pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv, si nu pentru autoturismele de pana la 2.000 centimetri cubi ca in prezent. Marea majoritate a autoturismelor din productia interna au motoare mai mici de 1,6 litri.

Chiar si in aceste conditii, impozitul pentru motorete, scutere si autoturisme cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv se va ridica la cel mult 56 lei (560.000 lei vechi), dublu fata de impozitul maxim de 28 lei achitat in prezent.

Pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 1.601 si 2.400 centimetri cubi inclusiv, impozitul va fi cuprins intre 240 si 360 lei (2,4 si 3,6 milioane lei vechi), iar pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 2.401 si 3.200 centimetri cubi inclusiv, impozitul va fi cuprins intre 480 si 640 lei (4,8-6,4 milioane lei vechi). Impozitul pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica de peste 3.200 de centimetri cubi inclusiv va fi de minim 800 lei (opt milioane lei vechi). In prezent, posesorii autoturismelor de pana la 2.000 centimetri cubi inclusiv platesc impozite de maximum 28 lei (280.000 lei vechi), iar pentru motorizari mai mari achita minimum 34,4 lei (344.000 lei vechi).

Impozitele pentru autobuze, autocare si microbuze vor fi majorate de la 14 la 20 lei, iar impozitele pentru alte vehicule cu tractiune mecanica cu masa totala maxima autorizata de pana la 12 tone inclusiv vor creste de la 15 la 25 lei. Pentru tractoarele inmatriculate, impozitul va creste de la 9,3 la 15 lei. Pentru motociclete, motorete si scutere - exceptandu-le pe cele cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv - impozitul va fi majorat de la 3,5 lei la 35 lei. Impozitele calculate pentru posesorii de luntre sau barci fara motor folosite pentru uz personal vor creste de la 11,9 la 13 lei, iar impozitele pentru barci fara motor folosite in alte scopuri vor fi majorate de la 35,6 la 38 lei.

Pentru barci cu motor va fi achitat un impozit dublu, majorat de la 71,1 la 150 lei, in timp ce pentru salupe se va plati tot de doua ori mai mult ca urmare a cresterii impozitului de la 355 la 752 lei. Proprietarii de iahturi vor plati aproape de trei ori mai mult prin cresterea impozitului de la 1.775 la 5.000 lei, in timp ce pentru scutere de apa impozitul va creste de 12 ori, de la 11,9 la 150 lei. Pentru remorchere si impingatoare, noile impozite vor fi cuprinse intre 376 si 1.505 lei


--------------------
AM FOST OM ,NU MAI SUNT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Aug 18 2006, 08:13 AM
Post #92


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



:eek:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Aug 18 2006, 03:39 PM
Post #93


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP





clara treaba.... :Hangman:


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jan 14 2007, 12:39 PM
Post #94


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



am de platit pt interceptor si aia alba 10 150 000 i love this country .mamele lor sa le iau pe toate sa le ard pe rug.


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 14 2007, 01:52 PM
Post #95


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



eu 3.9mil...
ce tampenie.. pt troaca asta dau atat si pt casa care valoreaza de zeci de ori mai mult 900 si ceva de mii..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Jan 14 2007, 01:56 PM
Post #96


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



QUOTE (florin83 @ Jan 14 2007, 01:52 PM) *
eu 3.9mil...
ce tampenie.. pt troaca asta dau atat si pt casa care valoreaza de zeci de ori mai mult 900 si ceva de mii..


nu e tampenie, e inginerie romaneasca tongue.gif ;casa, in general o familie are una singura, dar masini 2-4 in ziua de azi asa ca....


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Jan 14 2007, 05:00 PM
Post #97


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -





stai linistit!
o sa dai si pt casa tot atit in curind dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RaduSPR
post Jan 16 2007, 07:38 PM
Post #98


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 13
Joined: 15-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 531
Car: 325TDS
Engine: 2500 Diesel 150CP



pentru taxa de prima inmatriculare stati linistiti ca se va ocupa Uniunea Europeana de treaba asta si pana in martie va fi scoasa sau micsorata considerabil.

pentru impozitele auto urmariti topicu: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=2376
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th August 2025 - 11:07 PM