![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Cu bobina iti pierzi timpul,nu poate influenta electromotorul,la fel si cu senzorii. ma gandeam eu.. chiar si fara ele tot invartea.. Alarma are un releu care intrerupe firul de la electromotor,in general este langa coloana de directie sau in zona aia. Gaseste releul,firul de electomotor (banuiesc ca este galben cu negru) este taiat si separat prin intermediul acestui releu.Leaga firul la loc,astfel incat sa nu mai treaca prin releu si vezi daca mai ai probleme. Urmareste schema,si o sa iti dai seama cum este legat si cum lucreaza.Este pentru E36,dar este la fel si la E30.Poate E30-ul nu are releu pentru electromotor,firul vine direct de la contact. mersi, o sa incerc si asta.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Alarma are un releu care intrerupe firul de la electromotor,in general este langa coloana de directie sau in zona aia. Gaseste releul,firul de electomotor (banuiesc ca este galben cu negru) este taiat si separat prin intermediul acestui releu.Leaga firul la loc,astfel incat sa nu mai treaca prin releu si vezi daca mai ai probleme. Urmareste schema,si o sa iti dai seama cum este legat si cum lucreaza.Este pentru E36,dar este la fel si la E30.Poate E30-ul nu are releu pentru electromotor,firul vine direct de la contact. E o idee foarte buna sa verifici releul de la alarma. Unul din motivele pentru care eu nu leg niciodata releul care intrerupe pornirea la alarmele pe care le instalez e ca alarma poate sa dea vreo eroare si ramane omul cu masina-n drum. Oricum mi se pare cam degeaba releul asta. Nu cred pe vreun hot in stare sa se chinuie sa porneasca masina in timp ce tipa alarma. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
inutil nu e.. daca deschide cumva usa fara sa sune alarma? sta bine mersi in masina, o porneste si pleaca.. asa daca intra si incearca sa o porneasca pe langa faptul ca nu porneste mai si suna.. |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
As prefera o solutie mai rudimentara de genul un buton ascuns care comanda releul sa inchida circuitul cand il apas; asta daca as vrea neaparat sa am antifurt pe pornire.
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 1-October 06 Member No.: 454 Car: Seria 3 Engine: N54/M42 ![]() |
E o idee foarte buna sa verifici releul de la alarma. Unul din motivele pentru care eu nu leg niciodata releul care intrerupe pornirea la alarmele pe care le instalez e ca alarma poate sa dea vreo eroare si ramane omul cu masina-n drum. Oricum mi se pare cam degeaba releul asta. Nu cred pe vreun hot in stare sa se chinuie sa porneasca masina in timp ce tipa alarma. Sunt foarte bune releele,daca stii sa le instalezi.Niciodata un releu nu se instaleaza astfel incat sa "refaca" legatura la demaror cand primeste semnalul de la alarma,ci invers.Astfel daca alarma se defecteaza ,motorul va porni tot timpul ![]() Sistemul este "fail safe" si se foloseste de foarte multi producatori de alarme. Un hot dezactiveaza in primul rand sirena,asta este clar,dupa care daca nu exista nici o protectie pentru demaror...este destul de simplu. Intreruperea demarorului este mai eficienta la cutii automate,este drept,dar nu este chiar inutila nici la cutii manuale. |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Niciodata un releu nu se instaleaza astfel incat sa "refaca" legatura la demaror cand primeste semnalul de la alarma,ci invers.Astfel daca alarma se defecteaza ,motorul va porni tot timpul ![]() Foarte adevarat. Reiese si din schema alarmei. Eu cand am spus eroare ma refeream la un semnal eronat din partea alarmei. Am patit-o la un Tico. I s-a defectat senzorul de la usa(intrerupatorul care aprinde lampa de plafon, care era de Dacie, deci se subantelege calitatea <nu a avut nici macar atata lucru din fabrica>), in plus avea "goarna" anulata prin intrerupator(asa a vrut omul, ca sa nu-l mai streseze de fiecare data cand descuie si incuie usa; o punea el in functiune seara), si s-a mai adaugat un nou factor - in ziua aia a plecat sotia lui cu masina. Ce-a iesit? Sotia l-a sunat pe "clientul meu" ca a ramas cu masina-n drum si nu mai porneste, si-asta a trebuit sa faca un drum pana la Carrefour(unde era masina) ca sa-si aduca masina acasa. Norocul lui ca a deschis usa din dreapta, ca altfel ar fi adus-o tractata. Nu si-au pus in nici un moment problema de ce au pornit de capul lor avariile. In sfarsit, asta-i un exemplu ca e posibil sa ai probleme din cauza releului aluia. Sa fiu sincer, e si mai putina munca pentru mine. Ca fapt divers, am un prieten care lucreaza la service-ul Peugeot la montaj de alarme, si nici ei nu conecteaza releul asta. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
in concluzie...florin, ai rezolvat ceva??
leaga-l pe direct!!! |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
inca nu.. momentan porneste.. o sa incerc faza prima data cand mai face figura..
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
cateva zile nu mi-a mai facut nici o problema..
azi am mers cu ea de dimineata pana acum vreo ora (aproape toata ziua - zeci de opriri/porniri) si n-a facut nici o figura, pana pe seara, tocmai cand vroiam sa ajung acasa.. eram la plaza romania si pac.. n-a mai pornit.. eram si singur.. ![]() noroc ca am parcat-o la subsol langa o iesire in panta care ducea la un nivel inferior al parcarii.. am impins-o singur ![]() ![]() n-aveam cum sa stau in parcare acolo sa caut pe intuneric releul ala de la alarma.. o sa ma uit maine dimineata sa vad ce-i fac.. sper sa nu porneasca sa pot testa ![]() |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
m-a lasat iar azi.. ![]() m-am uitat dupa releul de la alarma dar nu l-am gasit (ma si grabeam si n-am stat sa caut) asa ca am scos o mufa mai mare de la alarma (are vreo 4-5 mufe) si a pornit din prima... ![]() am oprit-o, am incercat iar si a mers.. am pus mufa la loc dar a pornit si cu ea pusa ![]() sper sa fie de la asta.. data viitoare cand ma mai lasa o sa fac iar proba.. daca o sa mearga am rezolvat-o ![]() |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
mi-a facut ieri figura, am scos o mufa de la alarma si a pornit..
ei bine, azi a facut iar, am scos o mufa.. nu a pornit.. am scos alta.. nu a pornit.. le-am scos pe toate.. NU A PORNIT!!! ![]() o sa caut releul ala totusi.. |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
in sfarsit am aflat de la ce e... un contact prost la firele de sub volan.. cand nu porneste le misc si o ia..
partea proasta e ca sunt zeci de fire pe acolo.. trebuie luate la puricat ![]() |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Trebuie sa aflii care-s alea care dau curent la electromotor, si-apoi le iei pe-alea la verificat.
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Nu trebuie sa iei curent din spate,electromotorul este alimentat permanent cu curent,pe firul gros. Putin probabil sa nici nu primeasca curent si sa nici nu invarta cand pui curent direct. Plus ca ai schimbat electromotorul,deci probabil nu primeste curent tot timpul. Cu bobina iti pierzi timpul,nu poate influenta electromotorul,la fel si cu senzorii. Electromotorul trebuie sa aiba plusul permanent bun,masa pe caroserie , sa primesca plus de la contact,si invarte. Alarma are un releu care intrerupe firul de la electromotor,in general este langa coloana de directie sau in zona aia. Gaseste releul,firul de electomotor (banuiesc ca este galben cu negru) este taiat si separat prin intermediul acestui releu.Leaga firul la loc,astfel incat sa nu mai treaca prin releu si vezi daca mai ai probleme. Urmareste schema,si o sa iti dai seama cum este legat si cum lucreaza.Este pentru E36,dar este la fel si la E30.Poate E30-ul nu are releu pentru electromotor,firul vine direct de la contact. mare dreptate ai avut! ![]() intradevar nu venea curent la electromotor de la firul care vine de la contact. am pus firul ala pe direct, fara sa mai treaca prin alarma si a mers. deci pot sa arunc alarma ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 07:28 PM |