![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Acum cateva luni aveam probleme mari cu bateria... peste noapte se golea de zici ca nu a fost plina niciodata... am mers la un electrician, si-a pus ala sculele pe masina si mi-a zis ca am un consumator care ia enorm... a scos el ce a scos la sigurante pana cand a nimerit-o pe aia buna si mi-a zis ca electrovalva de la sistemul de incalzire/racire (aerul conditionat...) sta cuplata constant si aia mananca... a decuplat gagiul electrovalva si de atunci e pace... daca vreau aer cald am aer cald, daca vreau rece am rece...
Electrovalva aia se afla in stanga, sub bord cam pe acolo pe unde e spatele casetofonului... asta in caz ca cineva se intreaba care electrovalva o fi. Atunci poa sa-mi zica si mie cineva ce face electrovalva aia? si de ce e pusa? Daca si fara ea eu am aer si cald si rece? P.S acuma incalzirea imi merge si cu cheia scoasa din contact... nu stiu ce a legat el pe acolo dar si daca scot cheia din contact si dau drumu la ventilatie ea merge... -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cand dai pe rece valva aia se inchide si nu mai lasa lichidul de racire cald sa intre in calorifer. Cand dai pe cald se deschide si lasa antigelul cald sa intre in calorifer ca sa ai caldura. Daca i-a luat curentul cat era deschisa acum iti intra antigel cald tot timpul in calorifer. Ce-o sa rad la vara cand o sa mori de cald.
![]() Ventilatorul iti merge pe direct pentru ca ti-a pus un releu pe direct, nu mai tin minte exact care. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Normal ca acum, iarna, ii da si rece. Cand dai de butonelul ala pe rece, se inchide un capac de plastic care vine peste calorifer si lasa aerul de afara sa intre in cabina. Cand dai pe cald, acel capac se ridica si blocheaza intrarea aerului de afara dand voie sa circule doar aerul cald de la calorifer. Vara cand o sa se incinga tot bordul si consola de la antigel nu mai are de unde sa vina rece caloriferul fiind tot timpul plin cu antigel fiert.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
cand am spus "acum cateva luni" vorbeam de azi vara de fapt dar imi era lene sa scriu exact cand... si aveam rece cat china
erau grade grele afara si mie imi dadea rece si-n plus cand mi-e cald vara deschid geamurile caci ma seaca sa folosesc ac-u... prefer aer pe cale "naturala" ![]() deci am primti raspuns : electrovalva aia e degeaba numa bine cat sa-mi termine mie o baterie ![]() Vara cand o sa se incinga tot bordul si consola de la antigel nu mai are de unde sa vina rece caloriferul fiind tot timpul plin cu antigel fiert. ![]() de unde antigel la vara? eu vara umblu cu apa chioara in masina nu antigel... ii fac golire totala si bag apa P.S nu sariti pe mine sa imi explicati cum ca e bine sa ai si vara antigel ca nu-mi pasa ![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Am avut siguranta de la electrovalva arsa si m-am copt o vara intreaga pana m-am prins de unde e problema. Nu conteaza ca e antigel sau apa, temperatura e tot aia. Misto economia ta de antigel. Daca nu-ti pasa, alta data nu ne mai intreba. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Asa e. Stii bine. Apa iti strica pompa de apa si favorizeaza depuneri de piatra prin tot sistemul de racire.
Nici mie nu-mi pasa ca dai vara antigelul afara si bagi apa, dar totusi, de ce o faci? Nu-i o munca-n plus? Ce ai de castigat? -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Misto economia ta de antigel. Daca nu-ti pasa, alta data nu ne mai intreba. 1. nu e nici o economie la antigel, fix invers... consum mai mult cum in fiecare iarna pun altu... 2. ce legatura are ce am intrebat cu faptu ca nu-mi pasa de antigel? Asa e. Stii bine. Apa iti strica pompa de apa si favorizeaza depuneri de piatra prin tot sistemul de racire. Nici mie nu-mi pasa ca dai vara antigelul afara si bagi apa, dar totusi, de ce o faci? Nu-i o munca-n plus? Ce ai de castigat? e o munca-n plus dar consider ca vara nu are sens sa tin antigel in masina... si oricum bag apa distilata nu apa de ploaie ![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
e o munca-n plus dar consider ca vara nu are sens sa tin antigel in masina... si oricum bag apa distilata nu apa de ploaie ![]() antigelul mai face si ungerea pompei de apa, pe langa faptul ca te fereste sa nu-ti crape motorul la-nghet, dar este alegerea ta. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Si creste temperatura de fierbere. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Lasati omul in pace sa faca ce vrea el. Nu a zis clar ca nu ii pasa????
I-o fi zis vreun "priceput" ca asa e bine si asa face. E drept ca daca ai probleme cu racirea e mai bine sa ai apa chioara, deoarece apa are viteza de transfer de caldura mult mai buna fata de antigel. -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
nu mi-a zis nici un priceput, pur si simplu asa vreau eu sa pun apa...
masina mea, motorul meu, alegerea mea... Dar destul ca nu vreau sa se ajunga la ceva flame pentru niste antigel si apa... mersi de raspunsuri, am inteles ce e cu Evalva, topic inchis. 10X -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
"Electrovalva aia se afla in stanga, sub bord cam pe acolo pe unde e spatele casetofonului... asta in caz ca cineva se intreaba care electrovalva o fi."
Ca sa fim intelesi, "electrovalva" asta e in compartimentul motor? Daca da, intr-adevar e vorba de electrovalva. Eu am scos acum doua saptamani supapa din ea, pentru ca la viteza/turatii mari curentul de apa antrena supapa respectiva si o forta sa stea inchisa. La drum lung baga doar aer rece. Acum am caldura garla, dar la vara o sa trebuiasca sa-i pun supapa buclucasa la loc. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 12:18 AM |