![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai n-am cum sa pun flexu pe ele.. uita-te la poza de pe pagina anterioara sa vezi de ce..
daca nu merge sa bat cheia de 16 si pe prezon o sa il pilesc cu o bormasina cat sa intre prin gaura jantei sa o pot scoate.. apoi daca nu reusesc sa-l prind cu ceva sa-l desfiletez (am calculat eu si o sa fie cam 1-1.5cm scos in afara) o sa incerc sa sudez pe el un fier sa il pot desuruba.. da cred ca am mai zis asta.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
pai n-am cum sa pun flexu pe ele.. uita-te la poza de pe pagina anterioara sa vezi de ce.. Pai tot asa era si janta de care zic eu initial... Dupa aceea lipsea din "carnea" jantei destul de mult din cauza tratamentului cu flexul. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ma de ce nu ai sunat??>doar cu mine ai desfacut ultima oara roata si atunci a mers cu cheia originala de BMW,aia e cea mai buna
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
primu lucru care o sa-l faca daca rezolv problema asta e sa-mi iau o cheie originala si niste prezoane noi!
![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Varianta cu sudatul de prezon a unei prelungiri o consider cea mai buna. Daca incerci sa-l polizezi cu bormasina, risti sa "atingi" janta care fiind din aliaj o sa capete niste santuri urate. This post has been edited by comisaru: Dec 27 2006, 04:51 PM -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ai rezolvat ceva?
PS:nu te gandi la sudura, nu o sa tina + ca nu prea ai cum sa sudezi -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
am luat o cheie tubulara de 16.. maine o bag cu forta...
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
la sudura o sa apelez la sfarsit, daca reusesc sa ii pilesc capul si sa scot roata..
cu roata pusa nu ma gandesc la sudura.. |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 10-March 06 From: Arad Member No.: 226 ![]() |
Am patit si eu la fel la E34 cu roti de aluminiu pe 16.Am sudat dar nu a tinut si a trebuit sa dau gaura.Eu am dat gaura direct prin mijloc cu burghiu mic la inceput si dupa din ce in ce mai mare.A durat o zi si o noapte cu doua masini ca sa nu se incalzeasca prea tare si am terminat foarte multe burghie. Apropo,eu am ajuns si am batut si tubulara de 15 si tot nu am reusit. Multa bafta. Edit:Mie mi-a sudat surub in capul prezonului cu electrod si nu a avut de suferit janta dar tot nu s-a desfacut. This post has been edited by florin33: Dec 27 2006, 07:19 PM |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Mai vin si eu cu o idee: inante de a face gauri sau suduri, mai baga o data o tubulara mai mica, da-i citeva ciocane ca sa stea cat de cat si apoi incearca la vreun service, ceva, cu un pistol pneumatic. Percutia aia face niste chestii incredibile, iti spun eu. O se invirteasca mult, fara indoiala, dar loviturile de la percutie s-ar putea sa-l desfaca! Succes!
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
problema e ca n-am cum sa ajung cu masina nicaieri ca nu se umfla roata deloc..
florin33, cand dai gaura prin prezon ce o sa se intample? se sparge capul cat sa iasa janta sau se detenesioneaza si o sa se poata desface? |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 10-March 06 From: Arad Member No.: 226 ![]() |
problema e ca n-am cum sa ajung cu masina nicaieri ca nu se umfla roata deloc.. florin33, cand dai gaura prin prezon ce o sa se intample? se sparge capul cat sa iasa janta sau se detenesioneaza si o sa se poata desface? Se rupe capul prezonului si filetul ramane inauntru dar se poate desface usor. Multa bafta. This post has been edited by florin33: Dec 28 2006, 01:16 PM |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
deci.. am batut cu tubulara de 16 10 minute.. nimic.. abia intra 2mm in varf unde e mai tocit prezonu..
cu bormasina d-aia pe baterii n-am nici o sansa.. abia zgarie putin prezonul.. am fost la 2 vulcanizari (pe jos).. la una mi-a zis ca singura solutie e sa sudez un fier pe prezon si la alta mi-a zis ca n-are nici o idee.. acum vreau sa incerc cu bormasina electrica.. |
|
|
![]()
Post
#76
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
n-am facut nimic..
mi-a adus bucii o bormasina electrica si am dat cu un burghiu la fel de gros cat filetul prezonului direct in capul lui.. teoretic burghiul cand ajunge la filet ar trebui sa cada capul prezonului.. dupa masuratori a si depasit capul da nu se intampla nimic.. am bruscat masina 1-2m doar cu prezonul ala (inca 2 infiletate de forma, doar sa nu cada roata), am ridicat-o pe cric si am miscat de roata in toate directiile, am bagat si ranga intre spitele jantei... nimic bucii cu bormasina: |
|
|
||
![]()
Post
#77
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 10-March 06 From: Arad Member No.: 226 ![]() |
Inseamna ca nu mai ai mult.
![]() Eu am trecut un pic de capul prezonului si puneam burghiu tot mai gros pana s-au subtiat peretii gaurii si dintr-o data s-a rupt. Bafta. |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am reusit sa dam o gaura mare prin prezon, dare tot nu a iesit. ![]() ![]() ![]() Am pus cateva poze... -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
bucii
cum te simteai dind gauri in Mini Impreza lui florin? |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
ete ba....cum se ajuta astia, cu 4x4, intre ei asa...
![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:02 AM |