![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
i didn't bet on that .... se pot desface dar se si poit strange mai tare adik un surub nu are chiar o limita este fier pe fier undeva ramane dar poti strange pana strici filetul si se dau peste cap
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
El zicea ca e imposibil sa se stranga "singure".
Cu o cheie teapana si o teava lunga, da, faci minuni. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ei bine ieri am fost la munte si m-am jucat ceva cu ea prin zapada.. ![]() azi dimineata cand sa plec cu ea aveam pana pe dreapta spate! sigur e de la joaca de ieri.. ca am patit-o de 2-3 ori.. a 2-a zi dupa o joaca mai serioasa aveam pana. mi-a explicat unul la vulcanizare.. sta roata prea mult in zapada si intra apa intre janta si cauciuc si se duce lipiciul ala. mereu pe aceiasi parte am avut pana (dreapta spate).. in fine.. zic sa desfac roata. bineinteles ca nu s-a desfacut la mana. au fost stranse cu cheie dinamometrica acum ~2sapt.. am incercat ce am incercat asa ca am sunat un prieten sa ma ajute.. nimic.. nu se desfaceau.. am facut rost de o ranga de ~1.5m si am bagat-o pe cheie..iarasi nimic.. se stramba ranga si se misca masina (bagata in viteza si cu frana de mana trasa) dar prezoanele nimic... intr-un final am reusit sa desfac doua.. unuia i-am facut capul praf da am reusit sa-l desfac pana la urma.. problema e ca unul nu a vrut nici in ruptul capului sa iasa.. acum este rotund!! ce naiba ii fac acum? si sa-mi mai zica cineva ca nu se strang singure prezoanele ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Il tai cu flexul sau dai gaura prin el.
![]() Nasol moment! Sa-mi spui daca vrei sa te ajut ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
se strang singure ! eu mereu patesc... la rechin....
niciodata nu le strang prea tare... pt ca pe urma le mai desfac cu ranga la alte masini, e adevarat... se slabesc ![]() -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
O metoda ar fi sa-l incalzesti cu ceva (de exemplu cu o lampa cu benzina) si dupa aia sa incerci sa-l desfaci. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
autogenul este mai eficient... dar trebuie folosit cu cap
![]() -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
mda....nasol ce sa zic....nu inteleg cum ai putut sa faci un cap de prezon rotund cu cheia potrivita...
![]() ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
mda, nu merge cu flexu sau incalzit fara sa afecteze janta..
eu ma gandeam cu o bormasina sa-l pilesc pe margini sa se subtieze ca sa intre prin gaura jantei sa o scot. dupa care sa incerc sa-l desurubez cu o cheie franceza sau un patent.. dar ma gandesc ca el n-a vrut sa se desfaca cand avea capul calumea, cu cheie, dar daca e rotund.. ![]() m-am gandit si la solutia cu o cheie mai mica (de 16), dar ajung iar in situatia de mai sus.. el nu s-a desfacut cu cheie potrivita cand avea capul calumea.. o sa se intample la fel.. o sa se rotunjeasca.. nu inteleg cum ai putut sa faci un cap de prezon rotund cu cheia potrivita... ![]() simplu! dupa cum am scris mai sus.. am folosit o ranga de de 1.5m si am fortat!! ![]() daca nu fortam ce rezolvam?? nu desfaceam roata! daca el la forta aia s-a stricat in loc sa se desurubeze iti dai seama ca la o forta mai mica nu aveai nici o sansa.. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
mda, nu merge cu flexu sau incalzit fara sa afecteze janta.. eu ma gandeam cu o bormasina sa-l pilesc pe margini sa se subtieze ca sa intre prin gaura jantei sa o scot. dupa care sa incerc sa-l desurubez cu o cheie franceza sau un patent.. dar ma gandesc ca el n-a vrut sa se desfaca cand avea capul calumea, cu cheie, dar daca e rotund.. ![]() m-am gandit si la solutia cu o cheie mai mica (de 16), dar ajung iar in situatia de mai sus.. el nu s-a desfacut cu cheie potrivita cand avea capul calumea.. o sa se intample la fel.. o sa se rotunjeasca.. simplu! dupa cum am scris mai sus.. am folosit o ranga de de 1.5m si am fortat!! ![]() daca nu fortam ce rezolvam?? nu desfaceam roata! daca el la forta aia s-a stricat in loc sa se desurubeze iti dai seama ca la o forta mai mica nu aveai nici o sansa.. pai l-ai stricat pentru ca ori nu a fost cheia buna, ori nu ai fixat bine cheia pe capul prezonului si la slefuit....de asta tziam zis...ia o tubulara ca o fixezi mai bine si cauta un clichet cum trebuie sa poti baga o ranga pe el si sa il desfaci...bati cu ciocanul in tubulara ca sa se fixeze bine, dar inainte da si tu cu un wd 40 ceva sa il imbunezi... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
inainte am incercat si cu un clichet.. nu a avut nici o treaba.
![]() am dat si cu spray d-ala de degresat.. nu am dat ca taranul din prima tare cu ranga.. i-am dat dat intai socuri in ambele sensuri.. ![]() o sa incerc cu o tubulara de 16... |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Da' voi sigur l-ati desfacut si nu l-ati strans?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
din moment ce am desfacut 3 in directia aia cred ca si ala tot asa se desfacea ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Daca nu cedeaza, cea mai buna solutie e tot sa dai gaura in el; la inceput micuta, si-apoi din ce in ce mai mare, pana i se desprinde de tot "capul" si iese roata(gaura nu f. adanca, ci doar cat tine "capul" prezonului, ca sa mai ai apoi de ce sa apuci; eventual dai si discul jos).
Slabit din tensiune, o sa se desfaca mai usor. Incearca mai intai varianta cu tubulara batuta(daca mai are in ce sa prinda), ca e varianta cu mai putina munca. Multa bafta! -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
maine o sa umflu roata si o sa merg pana la o vulcanizare.. sigur s-au mai lovit ei de problema asta..
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Ai putea si sa sudezi electric ceva de el, dar trebuie sa gasesti un sudor priceput.
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
sa vedem intai ce rezolv la vulcanizare.. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu pot sa plec cu ea ca nu se umfla.. cred ca pana cam naspa
![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Nasol... Am vrut sa cumpar acum vreo luna niste jante de aliaj de la un tip cu un Ford si am observat ca una dintre ele are un defect la o gaura. L-am intrebat ce s-a intamplat si mi-a zis ca s-a blocat o piulita (la ford e ca la Dacia 1300, nu e cu prezoane, ci cu piulite) si ca a trebuit sa o scoata cu flexul. Gaura respectiva era distrusa, nu mai putea fi fixata janta decat in 3 prezoane, asa ca nu le-am luat. Ai grija daca ajungi la flex ce faci...
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:02 AM |