IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Intrebare despre prezoane
Rating 5 V
n3o
post Jul 15 2006, 02:56 PM
Post #41


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



i didn't bet on that .... se pot desface dar se si poit strange mai tare adik un surub nu are chiar o limita este fier pe fier undeva ramane dar poti strange pana strici filetul si se dau peste cap smile.gif


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 15 2006, 03:19 PM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



El zicea ca e imposibil sa se stranga "singure".

Cu o cheie teapana si o teava lunga, da, faci minuni.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 26 2006, 12:41 PM
Post #43


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





ei bine ieri am fost la munte si m-am jucat ceva cu ea prin zapada.. rolleyes.gif
azi dimineata cand sa plec cu ea aveam pana pe dreapta spate!
sigur e de la joaca de ieri.. ca am patit-o de 2-3 ori.. a 2-a zi dupa o joaca mai serioasa aveam pana. mi-a explicat unul la vulcanizare.. sta roata prea mult in zapada si intra apa intre janta si cauciuc si se duce lipiciul ala. mereu pe aceiasi parte am avut pana (dreapta spate)..
in fine.. zic sa desfac roata. bineinteles ca nu s-a desfacut la mana. au fost stranse cu cheie dinamometrica acum ~2sapt..
am incercat ce am incercat asa ca am sunat un prieten sa ma ajute.. nimic.. nu se desfaceau..
am facut rost de o ranga de ~1.5m si am bagat-o pe cheie..iarasi nimic.. se stramba ranga si se misca masina (bagata in viteza si cu frana de mana trasa) dar prezoanele nimic...
intr-un final am reusit sa desfac doua.. unuia i-am facut capul praf da am reusit sa-l desfac pana la urma.. problema e ca unul nu a vrut nici in ruptul capului sa iasa.. acum este rotund!! ce naiba ii fac acum?
si sa-mi mai zica cineva ca nu se strang singure prezoanele fuyou_2.gif fuyou_2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Dec 26 2006, 02:23 PM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Il tai cu flexul sau dai gaura prin el. sad.gif
Nasol moment! Sa-mi spui daca vrei sa te ajut sml (1).gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MAD520
post Dec 26 2006, 03:08 PM
Post #45


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 389
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 64
Car: E12, E34
Engine: M20 & M50



se strang singure ! eu mereu patesc... la rechin....
niciodata nu le strang prea tare... pt ca pe urma le mai desfac cu ranga

la alte masini, e adevarat... se slabesc smile.gif


--------------------
// E12-520-'79 / E34-525-'90
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Dec 26 2006, 03:10 PM
Post #46


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -





O metoda ar fi sa-l incalzesti cu ceva (de exemplu cu o lampa cu benzina) si dupa aia sa incerci sa-l desfaci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MAD520
post Dec 26 2006, 03:11 PM
Post #47


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 389
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 64
Car: E12, E34
Engine: M20 & M50



autogenul este mai eficient... dar trebuie folosit cu cap smile.gif


--------------------
// E12-520-'79 / E34-525-'90
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Dec 26 2006, 03:13 PM
Post #48


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



mda....nasol ce sa zic....nu inteleg cum ai putut sa faci un cap de prezon rotund cu cheia potrivita... blink.gif...de obicei cand nu se desface, nu mai fortzezi ca se ajunge unde ai ajuns tu...treaba sta in felul urmator....cumpara o tubulara de 16, bate-o pe prezon si dute la o vulcanizare si fara rost de o cheie si o ranga....ca daca te apuci sa tai prezoane cu flexul, nu am facut nimic....mai ales ca nu prea ai cum sa-l tai...ca tre sa tai janta ca sa ajungi la prezon.... biggrin.gif ....asta e tot ce poti sa-ti zic acum.... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 26 2006, 03:32 PM
Post #49


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



mda, nu merge cu flexu sau incalzit fara sa afecteze janta..

eu ma gandeam cu o bormasina sa-l pilesc pe margini sa se subtieze ca sa intre prin gaura jantei sa o scot.
dupa care sa incerc sa-l desurubez cu o cheie franceza sau un patent.. dar ma gandesc ca el n-a vrut sa se desfaca cand avea capul calumea, cu cheie, dar daca e rotund.. dry.gif

m-am gandit si la solutia cu o cheie mai mica (de 16), dar ajung iar in situatia de mai sus.. el nu s-a desfacut cu cheie potrivita cand avea capul calumea.. o sa se intample la fel.. o sa se rotunjeasca..

QUOTE (Ionut @ Dec 26 2006, 03:13 PM) *
nu inteleg cum ai putut sa faci un cap de prezon rotund cu cheia potrivita... blink.gif ...de obicei cand nu se desface, nu mai fortzezi ca se ajunge unde ai ajuns tu..


simplu! dupa cum am scris mai sus.. am folosit o ranga de de 1.5m si am fortat!! sad.gif
daca nu fortam ce rezolvam?? nu desfaceam roata! daca el la forta aia s-a stricat in loc sa se desurubeze iti dai seama ca la o forta mai mica nu aveai nici o sansa..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 26 2006, 03:47 PM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





prezonul e ingropat in janta, d-asta zic ca nu prea merge cu flexu sau incalzit fara sa afectez janta..
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Dec 26 2006, 03:57 PM
Post #51


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



QUOTE (florin83 @ Dec 26 2006, 05:32 PM) *
mda, nu merge cu flexu sau incalzit fara sa afecteze janta..

eu ma gandeam cu o bormasina sa-l pilesc pe margini sa se subtieze ca sa intre prin gaura jantei sa o scot.
dupa care sa incerc sa-l desurubez cu o cheie franceza sau un patent.. dar ma gandesc ca el n-a vrut sa se desfaca cand avea capul calumea, cu cheie, dar daca e rotund.. dry.gif

m-am gandit si la solutia cu o cheie mai mica (de 16), dar ajung iar in situatia de mai sus.. el nu s-a desfacut cu cheie potrivita cand avea capul calumea.. o sa se intample la fel.. o sa se rotunjeasca..
simplu! dupa cum am scris mai sus.. am folosit o ranga de de 1.5m si am fortat!! sad.gif
daca nu fortam ce rezolvam?? nu desfaceam roata! daca el la forta aia s-a stricat in loc sa se desurubeze iti dai seama ca la o forta mai mica nu aveai nici o sansa..


pai l-ai stricat pentru ca ori nu a fost cheia buna, ori nu ai fixat bine cheia pe capul prezonului si la slefuit....de asta tziam zis...ia o tubulara ca o fixezi mai bine si cauta un clichet cum trebuie sa poti baga o ranga pe el si sa il desfaci...bati cu ciocanul in tubulara ca sa se fixeze bine, dar inainte da si tu cu un wd 40 ceva sa il imbunezi...


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 26 2006, 04:03 PM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



inainte am incercat si cu un clichet.. nu a avut nici o treaba. sad.gif
am dat si cu spray d-ala de degresat..
nu am dat ca taranul din prima tare cu ranga.. i-am dat dat intai socuri in ambele sensuri..smile.gif

o sa incerc cu o tubulara de 16...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 26 2006, 04:21 PM
Post #53


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Da' voi sigur l-ati desfacut si nu l-ati strans? laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 26 2006, 04:23 PM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





din moment ce am desfacut 3 in directia aia cred ca si ala tot asa se desfacea russian_ru.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Dec 26 2006, 05:13 PM
Post #55


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Daca nu cedeaza, cea mai buna solutie e tot sa dai gaura in el; la inceput micuta, si-apoi din ce in ce mai mare, pana i se desprinde de tot "capul" si iese roata(gaura nu f. adanca, ci doar cat tine "capul" prezonului, ca sa mai ai apoi de ce sa apuci; eventual dai si discul jos).
Slabit din tensiune, o sa se desfaca mai usor.
Incearca mai intai varianta cu tubulara batuta(daca mai are in ce sa prinda), ca e varianta cu mai putina munca.
Multa bafta!


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 26 2006, 06:51 PM
Post #56


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



maine o sa umflu roata si o sa merg pana la o vulcanizare.. sigur s-au mai lovit ei de problema asta..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Dec 27 2006, 01:22 AM
Post #57


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Ai putea si sa sudezi electric ceva de el, dar trebuie sa gasesti un sudor priceput.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 27 2006, 02:41 AM
Post #58


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





sa vedem intai ce rezolv la vulcanizare..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 27 2006, 01:23 PM
Post #59


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



nu pot sa plec cu ea ca nu se umfla.. cred ca pana cam naspa sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Dec 27 2006, 01:42 PM
Post #60


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Nasol... Am vrut sa cumpar acum vreo luna niste jante de aliaj de la un tip cu un Ford si am observat ca una dintre ele are un defect la o gaura. L-am intrebat ce s-a intamplat si mi-a zis ca s-a blocat o piulita (la ford e ca la Dacia 1300, nu e cu prezoane, ci cu piulite) si ca a trebuit sa o scoata cu flexul. Gaura respectiva era distrusa, nu mai putea fi fixata janta decat in 3 prezoane, asa ca nu le-am luat. Ai grija daca ajungi la flex ce faci...


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 01:43 PM