IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Detalii despre E34 525i 192 CP, Diferente intre motoarele M50/M50TU de pe 525i si alte lucruri
georgem
post Nov 27 2006, 06:02 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Ma intereseaza subiectul E34 525i cu motor M50/M50TU (adica motorul 24v de 192 CP).
Am vazut ca motorul de 192 CP a aparut prin 1990 sau 1991 pe E34 si prin 1993 a fost pus cel cu Vanos.
Din ce stiu eu, in principiu motorul cu Vanos ar trebui sa fie un pic mai performant la turatii mai mici, dar din ce am auzit e mai bine sa eviti motoarele cu Vanos, ca Vanos-ul e o problema in plus (poate fi dereglat, caz in care produce unele probleme). Cat de adevarat e lucrul asta?

M-am tot uitat pe net de anunturi de 525i si nu am vazut multe care sa arate bine. Am remarcat insa niste diferente la motor. Am gasit o poza de la un anunt care spune ca motorul e cu Vanos si se si vede in poza asta. Am mai gasit unul care pare sa fie fara Vanos, dar unghiul nu e foarte bun. Ce am remarcat insa e ca la motorul cu Vanos lipseste ventilatorul de la motor, iar radiatorul arata suspect de bine (presupun ca a fost accidentat). E normal sa lipseasca acel ventilator la motorul cu Vanos?

Atasez si pozele in mesaj.

Asta e motorul cu Vanos si care nu are ventilator. E normal sau a avut accident si nu l-a mai pus dupa?
Attached Image


Asta e motorul care cred ca nu are Vanos. Are in schimb ventilator.
Attached Image



Sunt interesat de asemenea despre ce trebuie verificat cand cumperi un E34 cu motor de 192 CP, atat la motor, cat si in rest la masina. Astept sfaturi de la cei care au asa ceva.
Mi-am dorit E34 de mult timp, intotdeauna am zis ca la un moment dat o sa-mi iau un E34, si cred ca momentul cel mai potrivit se apropie. Nu stiu insa daca e mai bine inainte sau dupa 1 ianuarie...


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Pages V  < 1 2  
Start new topic
Replies (20 - 22)
TiL
post Nov 29 2006, 11:46 AM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cu siguranta trebuie sa dai jos bordul cu ceasurile. Acum e posibil sa gasesti in spate suruburile cu sigiliu pe el, caz in care te linistesti repede. Altfel e posibil ca bordul sa fi fost desfacut.
Nu cred ca te lasa cineva sa desfaci bordul ca sa te uiti mai departe in el.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Nov 29 2006, 03:09 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





QUOTE (TiL @ Nov 29 2006, 11:46 AM) *
Cu siguranta trebuie sa dai jos bordul cu ceasurile. Acum e posibil sa gasesti in spate suruburile cu sigiliu pe el, caz in care te linistesti repede. Altfel e posibil ca bordul sa fi fost desfacut.
Nu cred ca te lasa cineva sa desfaci bordul ca sa te uiti mai departe in el.

Nu-mi dau seama daca e usor sa desfaci bordul sau nu... La mine am reusit sa-l desfac cu o surubelnita in maxim 10 minute, mai mult m-am chinuit sa-l dau jos de pe masina fara sa demontez volanul. La fel de usor e si la E34? Trebuie decuplata bateria cand dai jos bordul sau nu? Eu la mine am decuplat-o sa nu am vreo surpriza.
Totusi, nu stiu cati vanzatori vor sa te lase sa desfaci bordul sa te uiti acolo...
Oricum, importanta e compresia pe fiecare cilindru sa fie buna, cred ca e mai importanta decat numarul de km de la bord.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Nov 29 2006, 03:15 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Compresia egala e ideal sa fie sau daca e sa fie cu diferente mici intre cilindrii.


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 10th October 2025 - 05:50 AM