![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Am deschis acest topic in sperantza ca ma vetzi lamuriti si pe mine.....
Ce este CipTuningul de fapt? unii spun ca este la propriu un cip care nush unde drack se pune, altii doar ca,,cu ajutorul unui calc,nush ce birjareli se fac la masina,si`i mareste putere...(inclin spre var2) care ar fi avantajele cip-tuningului ?Cu cat poate mari puterea? cel mult 20...30hp ? dezavantaje exista ? Un pret orientativ ? Pe ursii nostri merge ?Dar pe M10-le meu ? -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu merge la M10...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
-------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
citeste si tu topicul asta , poate iti faci o idee...
in nici un caz nu-ti da 20-30 cai pe un motor aspirat.. ci ~10 cai.. eu puterea in plus nu prea o simt .. teoretic ar trebui sa se simta la viteza maxima, dar inainte sa pun chip nu i-am dat niciodata mai mult de 200 (mai putea ![]() ![]() in schimb simt cuplul mai mare care e disponibil pe o plaja de turatii mai mare.. adica merg cu 2000 ture, o calc si ma baga in scaun.. inainte facea asta pe la 3500+ ![]() later edit: si 0-100 scot ceva mai bine ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Dar tu ai alte unelte mai brutale si uneori mai eficiente care pe deasupra pot fi si moka
![]() - avansul scanteii - debitul de benzina din debitmetru. Cu avansul nu m-as juca prea mul, mai ales la 4 cilindri. L-am avut eu avansat rau cand l-am luat si l-am linistit imediat. Dar debitmetrul face minuni ![]() N-am incercat la M10, dar la M30 528..... rupea. Dar dadea si fum negru. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]()
Post
#6
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
eu am luat`o cu debitul marit(si regulator press spart) ca scotea fum negru, consuma 16,avansul iar varza, da` l`am reglat zilele trecute cu stroboscopul.... acum la turnatii ceva mai mare simt ca masina nu mai are vlaga, adica ar mai putea, da ceva nu o lasa,sa fie debitul de benzinos micsorat(daca el e, asa o las)?sau culbutorii pe care i`am reglat cu 0,30 si trebuia cu 0,20 ? debitul de benzina se regleaza de la surubelul din poza ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
de acolo reglezi debitul de aer la ralanti
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
daca nu ai idee este complicat de explicat si s-ar putea sa dai peste cap debitmetrul si sa nu il mai poti regla la loc ,asa ca mai bine o face cineva care cat de cat are idee,este o cutie de aluminiu cu un capac negru care este lipita de cutia filtrului de aer,DAi jos capacul negru de la cutia de aluminiu si ai sa vezi un arc mare ,inainte iti iei un reper pe acel cerc negru din interior care practic trage de un capat al arcului ,deci neaparat necesar sa iti faci un semn pe cercul de plastic negru si carcasa ,mai bine il faci exact in dreptul sigurantei care nu lasa respectivul cerc sa se invarta de voie ca sa ai reper,dupa care slaberti si tu din forta ascului pana incepe sa mearga mai balbait motorul,dar in situatia in care slebesti prea mult ai sa vezi ca dupa o accelerare a motorului ,in revenire va da sa moara ca sa spun asa ,de aceea este indicat sa ai ralantiul mai mare si il dai de unde ai arata tu in poza,desfaci acel surub,acum nu stiu ce fel de reglaj si pt ce vrei sa faci tu asta dar cel mai bine il reglezi pt un mers optim.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
jorj3l, cred ca mai trebuie sa-i dai f f putin avans. Am facut si eu avansul pe stroboscop la 525i (tot L-Jetronic) dar dupa 4 luni de mers am tras concluzia ca ceva nu-i ok. Si l-am luat iar la invartit dupa ureche. Dupa alte 2-3 luni de experimentari am ajuns sa-l pozitionez dupa gustul meu. Asa a ramas si la noul proprietar, acum la aproape doi ani de-atunci. Si merge......
![]() Da de acolo reglezi debitul de aer la relanti => modifici turatia de relanti. N-are treaba cu dozajul benzinei. Asta se face din debitmetru, dar daca-i sigilat iti sugerez sa-l lasi asa. Mareste putin avansul si gata. Dar fii atent, ca trebuie sa-l misti foarte foarte putin, daca-l maresti prea mult o sa faca precum tractorul mai ales la turatii mici. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 09:28 AM |