IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E36 Compresor
Sorin
post Oct 14 2006, 07:09 AM
Post #141


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



eeee si- a luat cu motorisca cealalta 3 masini de la cine nu credea conf calculelor de raport si compresie si sincer nici eu nu prea credeam ca o sa se intample asa poti sa citesti ceva mai sus o pagina sau 2

by za way io's te dai cu un m20b25?

This post has been edited by Sorin: Oct 14 2006, 07:10 AM


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Oct 14 2006, 08:23 AM
Post #142


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



QUOTE (io`s @ Oct 14 2006, 02:14 AM) *
@kali
am lipsit cam mult de la lectii, pot sa stiu si eu motivul pt care ai schimbat motorul? a cedat frumos cel de 1,9/4cil??? sau nu ai fost multumit si vrei ceva MAI tare?

salut Io's .. motorisca de 4 cil e inca in viata, dar nici pana in ziua de azi n-am reusit sa ma imprietenesc cu softul ei nenorocit care nu face open loop la WOT !!! si dupa o ultima incercare de rescriere a softului original (flash) .. efectul obtinut fiind vreo - 10CP (adica masina mai facea vre-o 155CP) + ca taie de capul ei cind ti-e lumea mai draga (nu m-am prins inca dupa ce algoritm .. ca in soft nu exista limitare de turatie ... cind ajunge la un punct stiut de ea si de mine NU - schimba pe o harta de avarie si taie ...)
pe de alta parte, din M50 sper sa scot 250CP (de altfel s-a mai scos puterea asta exact cu acelasi tip de compresor cum am eu ..) ceea ce ar fi mai aproape de asteptarile mele smile.gif
btw: pt orice eventualitate am luat in calcul si o instalatie de nitro rolleyes.gif


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Oct 14 2006, 12:47 PM
Post #143


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





QUOTE (Sorin @ Oct 14 2006, 08:09 AM) *
by za way io's te dai cu un m20b25?

blink.gif
nu!


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Oct 14 2006, 05:58 PM
Post #144


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Kali, o intrebare mica, de ce nu ai pus un M50B25?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Oct 14 2006, 08:02 PM
Post #145


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



pentru ca m50 b20 se preteaza mai bine la compresor


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Oct 17 2006, 08:13 AM
Post #146


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32





QUOTE (Iulika0069 @ Oct 14 2006, 05:58 PM) *
Kali, o intrebare mica, de ce nu ai pus un M50B25?

in principiu, 2.0 si 2.5 pot ajunge la puteri apropiate prin supraalimentare (motoarele stock) - sau, mai bine zis, M50B20 se preteaza la o putere/ litru mai mare decit B25-le, datorita formei camerei de ardere, care permite presiuni mai mari fara sa detoneze ... pe de alta parte, este destul de greu sa mai gasesti un M50B25 (fara vanos) in mintile lui .. asa ca ...
M50 cu vanos este cam nasol la supraalimentare (are CR mai mare)


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Oct 19 2006, 07:17 PM
Post #147


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



se pare ca noua motorisca are nevoie de citeva mici reparatii: un set nou de bobine si un debitmetru in mintile lui .. cel putin asta a citit testerul ... si, foarte interesant: nu a dat cod de eroare pe sonda lambda, desi motorul NU ARE sonda in evacuare (de altfel chiar mufa originala avea un #dop# ce parea de fabrica, iar evacuarea NU ARE gaura pt sonda ...)
stiti de asa o chestie, m50 fara sonda lambda ???
oricum, daca merge fara sonda - pt mine este mana cereasca ... asta inseamna ca pot sa-i fac amestecul cum vreau eu, fara sa ma mai frece cum vrea ea in close loop smile.gif
pareri:
sa pun pistoane forjate + compresor + nitro direct port pt 350CP +
sau sa pun o garnitura de cupru de 1.5mm + compresor + un inector de nitro pt 300CP ? (si mai ramane loc pt #faza2#)


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Oct 19 2006, 07:39 PM
Post #148


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



normal ca prima varianta e de ales, dar cred ca e si mult mai scumpa, nu?
cat te duce fiecare operatiune?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Oct 19 2006, 07:54 PM
Post #149


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



nu e o diferenta spectaculoasa ..
forjatele ar fi cam 800E, nitro single 1k sau direct 1.4k .. restul angaraleleor le am ...
prima varianta ar dura mult mai mult pana vad masina pe strada ... pana vin forjatele (o luna) + calibarare - care cred ca va dura la greu ..

This post has been edited by kali: Oct 19 2006, 07:57 PM


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Oct 19 2006, 08:03 PM
Post #150


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





oricum vine iarna.. te grabesti undeva? tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Oct 20 2006, 09:10 AM
Post #151


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



tocmai ca nu ma grabesc .. si iarna e cel mai bine de facut calibrari ca e mai rece ..


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Oct 20 2006, 10:20 AM
Post #152


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



daca si debitmetrul este dus

pune-i stand alone weakbench.gif weakbench.gif

nu ti-a dat cod de eroare caci calculatorul care il ai tu presupun ca este pentru preechipare cu catalizatorul


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Oct 21 2006, 10:33 AM
Post #153


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



nu-i pun stand alone - ca nu stiu cum sa-l calibrez .. o sa merg pe UNICHIP, dar o variata super-evoluata, pt turbo - a aparut pe piata de vre-o doua luni (de fapt e un fel de stand alone care functioneaza in paralel cu ECU .. stie sa controleze independent vre-o 8 injectoare, o gramada de extraoptiuni, inclusiv compresor, nitro, etc ...)
la rezistenta motorului o sa intervin cu o garnitura de cupru + prezoane de chiulasa ..
astept sa vina si senzorul de detonatie (custom made pt motor ..)
am aflat si de ce nu dadea cod de eroare la lambda : era "pacalit" semnalul - cu un rezistor de 1k pus pe fir .. iar ecu citea permanet 0.47v (plaja intre 0 si 1v) - de aia si consuma ca la balumc (dar si trage ...)


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 24 2006, 12:27 PM
Post #154


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





noutati?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Nov 24 2006, 12:38 PM
Post #155


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



cred ca o sa fie surpriza de sarbatori


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 24 2006, 04:04 PM
Post #156


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Isi face cadouri singur de Craciun. laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Nov 27 2006, 09:21 AM
Post #157


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



Salut,
singurele noutati notabile in momentul asta sunt ca mi-am luat casa (de fapt de vre-o doua luni) si sunt bagat pana desupra capului in activitatea de renovare ... care ma termina de nervi si de bani sad.gif vreau sa o fac din prima complet, ca dupa ce te muti cu mobile si alte alea .. nu prea iti mai vine sa pui gresii si faiante ...
cu motorisca - lucrurile merg incet, dar sigur: e aproape gata motajul compresorului si al admisiei (a fost o nebunie totala traseul de aer - ca e foarte putin spatiu la dispozitie, si, de data asta am vrut musai si by-pass ...
ce mai e de facut: de finalizat sudurile - de fapt sunt facute, dar mai trebuie polishate ... admisia arata "balustrada" smile.gif .. de facut o flansa pt cele doua extrainjectoare, de pus la punct sistemul de by-pass, de "plantat" piesele pe masina si calibrarea ..
am si niste poze "intermediare", dar tb sa le descarc ..


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Dec 18 2006, 09:19 AM
Post #158


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32





dupa ce am scos masina de joi - cu 191CP masurati (dar fara nici un reglaj "fin"), sambata am avut o zi "buna" .. mai intii am prajit calculatorul - sambata la amiaza, dupa care, mai pe seara - in cadrul unei "liniute" cu un leon 2.0 tfsi a cedat un tampon la cutie .. asa ca sunt iar pe dreapta ...
1. cred ca calculatorul initial al motorului era de fapt aproape terminat, ca dupa ce l-am schimbat, motorul a inceput sa traga mai bine (e doar o parere, ca n-am apucat sa o roluiesc din nou) ... oricum, inainte avea o viratie ciudata la ralanti, pe care acum n-o mai simt ...
2. vreau sa schimb raportul de fulii - ca nu prea am boost (acum face cam 0.45 la 6.500rpm) ...
3. am un set de clapete de m3 - care urmeaza sa le platez pe masina - probabil in primavara, impreuna cu un set de axe (astea nu le am) ..
deocamdata rezultatele nu sunt foarte incurajatoare: wpp a pus cel putin o masina (TIR + semiremorca) tongue.gif intre noi ... iar alte "linii" au fost necocludente ..

This post has been edited by kali: Dec 18 2006, 09:20 AM


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Dec 19 2006, 08:53 AM
Post #159


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



teoretic, joi ar trebui sa o scot din nou pe strada .. someone interested ?


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Dec 19 2006, 01:42 PM
Post #160


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



QUOTE (kali @ Dec 19 2006, 08:53 AM) *
teoretic, joi ar trebui sa o scot din nou pe strada .. someone interested ?

O sa te sun ca vreau sa te intreb unele chestii si poate ne intalnim wink.gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th June 2025 - 02:53 PM