![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
eeee si- a luat cu motorisca cealalta 3 masini de la cine nu credea conf calculelor de raport si compresie si sincer nici eu nu prea credeam ca o sa se intample asa poti sa citesti ceva mai sus o pagina sau 2
by za way io's te dai cu un m20b25? This post has been edited by Sorin: Oct 14 2006, 07:10 AM -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
@kali am lipsit cam mult de la lectii, pot sa stiu si eu motivul pt care ai schimbat motorul? a cedat frumos cel de 1,9/4cil??? sau nu ai fost multumit si vrei ceva MAI tare? salut Io's .. motorisca de 4 cil e inca in viata, dar nici pana in ziua de azi n-am reusit sa ma imprietenesc cu softul ei nenorocit care nu face open loop la WOT !!! si dupa o ultima incercare de rescriere a softului original (flash) .. efectul obtinut fiind vreo - 10CP (adica masina mai facea vre-o 155CP) + ca taie de capul ei cind ti-e lumea mai draga (nu m-am prins inca dupa ce algoritm .. ca in soft nu exista limitare de turatie ... cind ajunge la un punct stiut de ea si de mine NU - schimba pe o harta de avarie si taie ...) pe de alta parte, din M50 sper sa scot 250CP (de altfel s-a mai scos puterea asta exact cu acelasi tip de compresor cum am eu ..) ceea ce ar fi mai aproape de asteptarile mele ![]() btw: pt orice eventualitate am luat in calcul si o instalatie de nitro ![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Kali, o intrebare mica, de ce nu ai pus un M50B25?
-------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
pentru ca m50 b20 se preteaza mai bine la compresor
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
Kali, o intrebare mica, de ce nu ai pus un M50B25? in principiu, 2.0 si 2.5 pot ajunge la puteri apropiate prin supraalimentare (motoarele stock) - sau, mai bine zis, M50B20 se preteaza la o putere/ litru mai mare decit B25-le, datorita formei camerei de ardere, care permite presiuni mai mari fara sa detoneze ... pe de alta parte, este destul de greu sa mai gasesti un M50B25 (fara vanos) in mintile lui .. asa ca ... M50 cu vanos este cam nasol la supraalimentare (are CR mai mare) -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
se pare ca noua motorisca are nevoie de citeva mici reparatii: un set nou de bobine si un debitmetru in mintile lui .. cel putin asta a citit testerul ... si, foarte interesant: nu a dat cod de eroare pe sonda lambda, desi motorul NU ARE sonda in evacuare (de altfel chiar mufa originala avea un #dop# ce parea de fabrica, iar evacuarea NU ARE gaura pt sonda ...)
stiti de asa o chestie, m50 fara sonda lambda ??? oricum, daca merge fara sonda - pt mine este mana cereasca ... asta inseamna ca pot sa-i fac amestecul cum vreau eu, fara sa ma mai frece cum vrea ea in close loop ![]() pareri: sa pun pistoane forjate + compresor + nitro direct port pt 350CP + sau sa pun o garnitura de cupru de 1.5mm + compresor + un inector de nitro pt 300CP ? (si mai ramane loc pt #faza2#) -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
normal ca prima varianta e de ales, dar cred ca e si mult mai scumpa, nu?
cat te duce fiecare operatiune? |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
nu e o diferenta spectaculoasa ..
forjatele ar fi cam 800E, nitro single 1k sau direct 1.4k .. restul angaraleleor le am ... prima varianta ar dura mult mai mult pana vad masina pe strada ... pana vin forjatele (o luna) + calibarare - care cred ca va dura la greu .. This post has been edited by kali: Oct 19 2006, 07:57 PM -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
oricum vine iarna.. te grabesti undeva? ![]() |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
tocmai ca nu ma grabesc .. si iarna e cel mai bine de facut calibrari ca e mai rece ..
-------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
daca si debitmetrul este dus
pune-i stand alone ![]() ![]() nu ti-a dat cod de eroare caci calculatorul care il ai tu presupun ca este pentru preechipare cu catalizatorul -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
nu-i pun stand alone - ca nu stiu cum sa-l calibrez .. o sa merg pe UNICHIP, dar o variata super-evoluata, pt turbo - a aparut pe piata de vre-o doua luni (de fapt e un fel de stand alone care functioneaza in paralel cu ECU .. stie sa controleze independent vre-o 8 injectoare, o gramada de extraoptiuni, inclusiv compresor, nitro, etc ...)
la rezistenta motorului o sa intervin cu o garnitura de cupru + prezoane de chiulasa .. astept sa vina si senzorul de detonatie (custom made pt motor ..) am aflat si de ce nu dadea cod de eroare la lambda : era "pacalit" semnalul - cu un rezistor de 1k pus pe fir .. iar ecu citea permanet 0.47v (plaja intre 0 si 1v) - de aia si consuma ca la balumc (dar si trage ...) -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
noutati? |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
cred ca o sa fie surpriza de sarbatori
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Isi face cadouri singur de Craciun.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
Salut,
singurele noutati notabile in momentul asta sunt ca mi-am luat casa (de fapt de vre-o doua luni) si sunt bagat pana desupra capului in activitatea de renovare ... care ma termina de nervi si de bani ![]() cu motorisca - lucrurile merg incet, dar sigur: e aproape gata motajul compresorului si al admisiei (a fost o nebunie totala traseul de aer - ca e foarte putin spatiu la dispozitie, si, de data asta am vrut musai si by-pass ... ce mai e de facut: de finalizat sudurile - de fapt sunt facute, dar mai trebuie polishate ... admisia arata "balustrada" ![]() am si niste poze "intermediare", dar tb sa le descarc .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
dupa ce am scos masina de joi - cu 191CP masurati (dar fara nici un reglaj "fin"), sambata am avut o zi "buna" .. mai intii am prajit calculatorul - sambata la amiaza, dupa care, mai pe seara - in cadrul unei "liniute" cu un leon 2.0 tfsi a cedat un tampon la cutie .. asa ca sunt iar pe dreapta ... 1. cred ca calculatorul initial al motorului era de fapt aproape terminat, ca dupa ce l-am schimbat, motorul a inceput sa traga mai bine (e doar o parere, ca n-am apucat sa o roluiesc din nou) ... oricum, inainte avea o viratie ciudata la ralanti, pe care acum n-o mai simt ... 2. vreau sa schimb raportul de fulii - ca nu prea am boost (acum face cam 0.45 la 6.500rpm) ... 3. am un set de clapete de m3 - care urmeaza sa le platez pe masina - probabil in primavara, impreuna cu un set de axe (astea nu le am) .. deocamdata rezultatele nu sunt foarte incurajatoare: wpp a pus cel putin o masina (TIR + semiremorca) ![]() This post has been edited by kali: Dec 18 2006, 09:20 AM -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
teoretic, joi ar trebui sa o scot din nou pe strada .. someone interested ?
-------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
teoretic, joi ar trebui sa o scot din nou pe strada .. someone interested ? O sa te sun ca vreau sa te intreb unele chestii si poate ne intalnim ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 08:18 PM |