![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Trebuie sa va spun de la bun inceput ca sunt fan al acestei marci , inca de cand am putut sa aflu mai multe despre marca bavareza si am vazut primele BMW-uri, imediat dupa Revolutie.Intamplarea a facut sa devin si proprietarul unuia, e adevarat ca din epoca cand eu vedeam primele BMW la noi in tara. dar nu-i nimic pentru ca vorba cuiva:''un BMW ramne BMW''. Masina mea o stiti multi dintre voi-E28 524TDA, cumparata de mine in septembrie 2005, de la o cunostinta, dupa ce a mai trecut prin cateva maini. Masina era alba,trapa, jante aliaj pe 14' si hidramata pe deasupra. In vara acestui an , dupa o documentare foarte serioasa, am hotarat(ratiunea nu incape in discutie) ca e timpul sa refac masina si sa-i redau o alta ''viata'', pe care o merita orice masina pretioasa.Si iata cum vreme de mai mult de 2 luni am stat ca pieton,abia saptamana asta avand asigurari de la mecanic de-a scoate rechinul la plimbare.
Inceputul s-a chemat tinichigerie, unde s-au intalnit probleme specifice modelului sus-amintit, rezolvate fara mari batai de cap. dar cum pe ultima suta de metri am gasit 4 portiere in stare foarte buna, am mai intarziat proiectul inca ceva zile, de data asta din cauza mea. Ma abtin de la comentarii in privinta celor care-au lucrat la ea, ma bucura rezultatul! Pe langa raparatiile, de bun simt , am lucrat putin si la partea mecanica, dar si la confort: discuri ventilate fata, punte cu discuri pe spate, inchidere centralizata, Jante Borbet pe 15', volan MOMO, bara spate M-tehnic,antena semi-automata, scaune fata di piele cu incalzire si ajustaje electrice, etc. In continuare voi lasa pozele sa va lamureasca , avand indulgenta in privinta calitatii pozelor facute cu telefonul! |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Tura a doua!!!!
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Omisiunea mea e ca n-am apucat sa va spun si ce culoare am facut-o ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Mai aveti rabdare pana joi? Ca eu nu mai rezist
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
:drool: NU ... cand o sa te vedem si noi prin bukale sa ne-o prezinti
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
sa-ti traiasca! -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Incepe sa arate misto. Mai pune poze cu ea gata rpd!!! :nod:
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
super tare.... succes deacum incolo... si e ma voi apuca de ea in curand...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Scuze pt off topic!
Am vazut ca esti din Topoloveni! Il cunosti pe Catalin cu Renaultul Scenic? E unu mai grasut si a terminat Politehnica acum! Tasu face piesele pt Dacia! :paranoid: -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
QUOTE (butcky) Scuze pt off topic!
Am vazut ca esti din Topoloveni! Il cunosti pe Catalin cu Renaultul Scenic? E unu mai grasut si a terminat Politehnica acum! Tasu face piesele pt Dacia! :paranoid: Popescu,nu? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Felicitari ,a iesit foarte frumoasa
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
QUOTE (manole74) QUOTE (butcky) Scuze pt off topic!
Am vazut ca esti din Topoloveni! Il cunosti pe Catalin cu Renaultul Scenic? E unu mai grasut si a terminat Politehnica acum! Tasu face piesele pt Dacia! :paranoid: Popescu,nu? ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Cateva poze de astazi....
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() xX ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 545 Joined: 25-October 05 From: London, UK Member No.: 63 Car: K13R - soon Engine: 1.3 4L ![]() |
Arata foarte bine
![]() -------------------- xi // GSR
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Astazi urmeaza sa soseasca bara M-tehnikII, de la Cluj, prilej numai bun de a va invita la o noua sesiune de poze
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
Frumos...
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
No hai mai pune niste poze cu bara de m..... ai promis ca pui niste poze.... astept.... -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Trebuie sa va spun de la bun inceput ca sunt fan al acestei marci , inca de cand am putut sa aflu mai multe despre marca bavareza si am vazut primele BMW-uri, imediat dupa Revolutie.Intamplarea a facut sa devin si proprietarul unuia, e adevarat ca din epoca cand eu vedeam primele BMW la noi in tara. dar nu-i nimic pentru ca vorba cuiva:''un BMW ramne BMW''. Masina mea o stiti multi dintre voi-E28 524TDA, cumparata de mine in septembrie 2005, de la o cunostinta, dupa ce a mai trecut prin cateva maini. Masina era alba,trapa, jante aliaj pe 14' si hidramata pe deasupra. In vara acestui an , dupa o documentare foarte serioasa, am hotarat(ratiunea nu incape in discutie) ca e timpul sa refac masina si sa-i redau o alta ''viata'', pe care o merita orice masina pretioasa.Si iata cum vreme de mai mult de 2 luni am stat ca pieton,abia saptamana asta avand asigurari de la mecanic de-a scoate rechinul la plimbare.
Inceputul s-a chemat tinichigerie, unde s-au intalnit probleme specifice modelului sus-amintit, rezolvate fara mari batai de cap. dar cum pe ultima suta de metri am gasit 4 portiere in stare foarte buna, am mai intarziat proiectul inca ceva zile, de data asta din cauza mea. Ma abtin de la comentarii in privinta celor care-au lucrat la ea, ma bucura rezultatul! Pe langa raparatiile, de bun simt , am lucrat putin si la partea mecanica, dar si la confort: discuri ventilate fata, punte cu discuri pe spate, inchidere centralizata, Jante Borbet pe 15', volan MOMO, bara spate M-tehnic,antena semi-automata, scaune fata di piele cu incalzire si ajustaje electrice, etc. In continuare voi lasa pozele sa va lamureasca , avand indulgenta in privinta calitatii pozelor facute cu telefonul! This post has been edited by manole74: Feb 1 2007, 05:23 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 08:40 PM |