![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
M-am tot uitat sa gasesc o explicatie vis-a-vis de alegerea bujiilor si pana la urma am ajuns la concluzia ca mai bine intreb pe aici pentru ca in mod sigur ati multi dintre voi ati schimbat bujiile de mai multe ori...
Deci, cum ne alegem bujiile si ce naiba sa urmarim la ele.?.. Ajuta sa dam bani mai multi pe bujii mai bune (NGK, Beru, etc.)? Daca punem bujii noi la ce sa ne asteptam? Lumea ma sfatuieste sa pun NGK... OK dar de care NGK? Iridium? Cu 2 capete, cu 4 capete, balaur? Habar nu am si sper ca deja vre-unul dintre voi a verificat asta si stie despre ce e vorba... unii zic ca bujiile scad consumul altii ca doar e placebo... -------------------- e46 316i 1895 cmc M43B19 black
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
la motorul lu Kali , cel cu Kompresor cresterea de putere doar din schimbarea bujiilor a fost de 6 caluti
si a pus Denso Iridium in functie de specificatia producatorului pt modelul acela se aleg bujiele la cele cu 2 3 4 capete sa nu va ganditi ca scanteia apare pe toate 3 deodata ci aleator si scad consumul daca se merge la consum , daca nu, nu o scade -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
cele cu mai multe capete genereaza tot o scanteie dar scanteia se genereaza pe circuitul cel mai scurt (cu rezistenta cea mai mica) si automat e mai constanta perioada de emitere... din punctul meu de vedere e o chestie care seamna cu fulgerul care alege circuitul cel mai bun in momentul declansarii... cum e cu cresterea puterii? la un motor aspirat simplu se simte ceva? thx -------------------- e46 316i 1895 cmc M43B19 black
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ai dreptate legat de circuiutul cel mai scurt ,
se simte si la motor aspirat printr-un mers mai frumos la relanti si un raspuns mai prompt la turatii mai mari ... asta am simtit eu la motorul de la Lada , acum depinde de motor si de stare lui, e posibil sa se intample ceva si sa nu iti dai seama ![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
hehehehe...
mda... pai atunci merita investitia.... ![]() ![]() -------------------- e46 316i 1895 cmc M43B19 black
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
eu am pus beru ultra x.4 electrozi:PP super bune.sau ngk ,denso -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Eu despre Beru si NGK am auzit lucrurile cele mai bune. Mie mi-au fost recomandate Champion si am pe masina bujii si fise de bujii Champion si masina merge bine, sunt multumit de ele. Inainte am avut Bosch, dar am inteles ca nu sunt stralucite.
Bujiile pentru masina mea sunt cu 3 electrozi, dar am inteles ca nu are importanta cati electrozi sunt, ca oricum scanteia vine pe unul din electrozi, nu pe toti odata. Nu stiu care e realitatea. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ngk am avut eu pe urs si s-a rupt una in 2
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
la tine a fost o raritate...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Am NGK cu care am luat motorul, deci nu se stie exact cand au fost schimbate, dar merg excelent. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cand am luat 318-le avea NGK V-line atat de uzate incat se marise distanta dintre electrozi. Sunt sigur ca daca-i apropiam mergeau ca noi in continuare, dar cumparasem deja unele noi, intamplator - identice
![]() ![]() Tot ngk pusesem si pe 525i, le-am strans ca tzaranu' ca nu le puteai desface decat cu tubulara cu prelungitor, le-am pus la loc si inca mai merg excelent. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
Finalmente am luat NGK si am schimbat bujiile... Haios e ca aveam tot NGK deci per total diferenta nu e uriasa insa chir mi se pare ca masian trage mai bine in turatie joasa... in rest cam la fel... motorul parca merge mai lin , mai rotund... zilele urmatoare schimb si filtrul de aer (vreau sa pun un K&N ptr cutia standard a masinii) si mai vedem efecte noi...
per total chiar cred ca bujiile sunt o investitie buna si nu-mi pare rau de cele 2 milioane date pe ele (4 bujii NGK)... ![]() -------------------- e46 316i 1895 cmc M43B19 black
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 10:59 PM |