![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
E39 - are cineva idee ce presupune trecerea de la un sist AC la climatronic ? banuiesc ca e nevoie de ceva mai mult decat de schimbat unitatea de comanda. de asemenea, presupun ca nu e necesara schimbarea compresorului de AC, conducte , radiator. dar cred ca am nevoie de ceva cablaje si senzori...
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
compresorul si radiatorul cred ca sunt la fel, in bord la clima exista motorase electrice... daca nu ai un e39 dezmembrat nu cred ca merita investitia
-------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
mike (daca il mai tineti minte) a avut pe e46 A/C simplu cu rotite. A cumparat de pe ebay panoul de clima si l-a montat in locul celui de A/C! E plug and play! ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
ar fi o masina dezmembrata...
da tre sa stiu sigur ce piese am nevoie din pacate in Bacau nu este un dealer / service BMW. Ma gandeam sa intreb la ei in ce consta upgrade-ul. Butcky - cat de sigur esti ca e plug & play? ar fi super sa fie asa, da ma gandesc ca rotitele alea actioneaza niste parghii / cabluri, pe cand panoul cu butoane probabil se conecteaza printr-o mufa... am sa incerc sa fac o comparatie ajutandu-ma de REALOEM |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Rotitele alea actioneaza niste cabluri electrice nu parghii ca la dacie! Totul e electronic si s-au potrivit cu alea de pe clima! Dar a fost o mica problema care s-a rezolvat la bavaria! Nu se putea regla aerul sus si la picioare. Dadea si sus si jos in egala masura! :nod:
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
sa te auda dumnezeu ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
si la care alte masini mai este posibil asa ceva ... e36 ?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
nu stiu daca merge si la e36. La e46 am schimbat si merge sigur! :nod:
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
mike (daca il mai tineti minte) a avut pe e46 A/C simplu cu rotite. A cumparat de pe ebay panoul de clima si l-a montat in locul celui de A/C! E plug and play! ![]() ![]() Dupa ce a facut upgrade-ul nu a trebuit sa mearga la un service BMW pentru programarea modului de control? A functionat noul modul exact asa cum trebuia, cu toate functiile? Sau a functionat (se aprindea display-ul) si se putea regla temperatura, dar aerul sufla pe unde vroia muschii lu' computeru'? Tot ce voi scrie mai jos se refera la modelul E36. Banuiesc ca se aplica si la alte modele dar nu sunt sigur. A/C cu rotite care au grade scrise pe ele nu este A/C simplu. Este clima "bizonica" ( ![]() Modelul cu display si butoane digitale este tot clima (tot "bizonica"), dar cu "digital display control". Diferenta dintre cele 2 sisteme este doar numarul de electro-flaps-uri care directioneaza aerul. La modelul cu rotite, sunt 3 flapsuri comandate electronic, la modelul cu display sunt 5 flapsuri comandate electronic. Avantajul modelului cu display este ca aerul poate fi directionat sa sufle simultan prin toate cele 3 directii: parbriz, frontal, picioare. La modelul cu butoane rotative, aerul poate fi directionat maxim printr-o combinatie a 2 din cele 3 directii posibile: parbriz, frontal, picioare. Un upgrade de la "rotary knob" control la digital control insemna inlocuirea unitatii de control si adaugarea celor 2 flapsuri suplimentare (asta ca sa functioneze instalatia asa cum ne-am dori), altfel rezultatele obtinute e posibil sa fie contrar setarilor. Controlul de temperatura va functiona, dar e posibil sa sufle aerul tot timpul prin anumite guri de aer, sau sa nu poata fi directionat prin alte guri de aer. Later edit: Eu nu am incercat asa ceva, am clima cu "rotary knob" control, si as schimba-o cu una cu display digital. Dar m-as pregati sufleteste sa schimb heater-box cu totul, pentru ca nu cred ca cele 2 flapsuri suplimentare se monteaza asa, pur si simplu. Iar legaturile electrice pot fi un cosmar. La E36 mai exista un model de A/C care nu este "clima" ci pur si simplu A/C. Eu personal am vazut doar la 2 modele E36 compact un sistem de control cu o singura zona (un singur buton de reglat temperatura), fara grade marcate in jurul butonului de temperatura, si fara senzor de temperatura. Asta m-a facut sa ma gandesc ca nu exista nici un sistem electronic care comanda pornirea/oprirea A/C-ului (sau deschidere/inchiderea robinetului de apa calda) in functie de temperatura setata. Banuiesc ca un upgrade de la o astfel de instalatie la una "bizonica" eventual cu control digital ar insemna inlocuirea heater-box-ului, eventual cu cateva conducte de aer, si sigur cu circuitul de apa de la motor la heater-box, robinete si.. diverse. Cel mai complicat mi se pare partea cu instalatia electrica pentru a trece de la instalatie A/C simplu la clima (fie ea si cu display digital) This post has been edited by Darren: Nov 20 2006, 11:00 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 11:29 PM |