![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ma tot gandesc ca dupa 1 ianuarie 2007 sa imi aduc din Germania un E36. E masina la care am visat din anul 1 de facultate, adica acum 11 ani (cum trece vremea...).
Ma gandesc de ceva timp la 320i cu 4 usi. As vrea sa fie cat mai nou, dar din pacate am inteles ca doar pana in 1995 au motorul m50, cele mai noi avand motorul m52 despre care am inteles ca nu ar fi recomandat (din cauza nikasil-ului din care e facut blocul motor). Si as vrea ca masina sa fie din 98 sau 97 maxim, ceea ce ar insemna m52 ![]() Cealalta optiune la care ma gandesc e 318is (care e numai coupe din cate mi-am dat seama). Faptul ca e coupe nu ma incanta, as prefera 4 usi. Dar E36 coupe arata mult mai bine decat E36 in 4 usi, asa ca se compenseaza. Avantajul la 318is ar fi ca poate fi din 98 sau 97, ca motorul e fie m42, fie m44, motoare care nu am auzit sa aiba vreo problema cum e cea de la m52. Din anunturile vazute am constatat ca cele mai vechi au motorul m42 de 1796 cmc, iar cele mai noi au motorul m44 de 1895 cmc, ambele avand 140 CP. Deci probabil as lua un 318is cu motorul m42. Diferenta de performanta intre cei 140 CP de la 318is si cei 150 CP de la 320i pare destul de mica (de ex. viteza maxima difera doar cu 1km/h din ce-am citit), si e compensata de consumul urban mai mic cu aproape 1 litru pentru 318is (din datele din anunturile de pe mobile.de). Totusi, 320i-ul are motor in 6 cilindri, care mi se pare mai atractiv decat cel in 4 cilindri de la 318is. Dotarile celelalte par a fi la fel pentru 320i si 318is, de aceea nu le pun in discutie. Taxa de inmatriculare e si ea destul de apropiata la cele 2 modele, potrivit proiectului de lege despre care s-a discutat si aici pe forum. Greu de ales intre cele 2 modele... Voi ce ati alege? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
sa inteleg k o sa parasesti clubul ursarilor si t muti la grupul posesorilor de pisici saluta zapp share free
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
QUOTE (n3o) sa inteleg k o sa parasesti clubul ursarilor si t muti la grupul posesorilor de pisici saluta zapp share free
Nu. :snakeman: -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
off-topic rau de tot: miau miau :snakeman:
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
nu avea ac din pacate...
era e36 si motorul era de 1.9 poti sa pui motoru ala pe urs ca tot praf e, nu ti-ai dat seama ca bmw nu stie sa faca motoare in 4 cyl? btw s14 ala de pe m3 e30 e 2.3 sau evo 2.5 L asa ca nu intra in clasa de impozitare + ca iti iei o pisica frumoasa foc la banii dati pe un m3 e30 nu spun ca nu ar merita un m3 e 30 ... doar ca preturile sunt bubuite cam de altfel ca la toti ursii... caut un ursulet cu tabla ok si actele in regula de ceva timp si la 2500 de E nu exista asa ceva.. am fost pana la valcea dupa unu... si avea o gaura cat pumnu in stalpul spate .. an 84 .. 2000e nediscutabil ![]() abia astept sa vina 2007 sa ajunga cazanele astea la pretul corect de masini de 20+ de ani. sa revenim la 318is.. pe pisica daca ii pui turbina probabil ca vei avea performante peste 325 ... dar cu investitii mari.. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
nu cred k o sa scada foarte mult preturile fiindca o pisik cu toate taxele si tot ce treb sa platesti la ea se apropie de pretul nostru adik in loc de 6-7 este 4 sa zic este k o masina luata din germania care mereu a fost mai ieftina decat la noi ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Gata, nu mai zice nimeni nimic?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) nu avea ac din pacate...
era e36 si motorul era de 1.9 poti sa pui motoru ala pe urs ca tot praf e, nu ti-ai dat seama ca bmw nu stie sa faca motoare in 4 cyl? Las' ca o sa se vada cat de praf e. ![]() BTW 1.9 a fost M44 nu M42. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
eu stiu f bine ce masina am avut. sau toate masinile pe care le stii tu au motoarele din fabrica? in special bmwurile.....
acum pe bune, ti-e frica sa pui 2.5 ??? ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu, dar n-are "mamica" sa-mi dea bani si oricum toate 2.5-urile sunt praf si n-am chef sa iau un motor cu 4-500 de euro ca sa ma apuc sa-l fac. Pentru ce am eu nevoie iS-ul ma coafeaza mai bine decat un 2.5 daramat. Oricum, decat sa pun 2.5 mai bine pun 2.0iS la orice ora si stiu o treaba. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
uitati ce am gasit pe 4tuning
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...51&d=1150876698 diferenta de taxe intre 1.8is si 2.0 este de 100E ... pana la urma conteaza mai mult starea generala a masinii decat motorul.. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
stai un pic eu ca am 1588cmc x1.3 eur ???
scuze nu am urmarit cu prea multa atentie -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
QUOTE (Sorin) stai un pic eu ca am 1588cmc x1.3 eur ???
scuze nu am urmarit cu prea multa atentie 1588cmc x1.3 eur - 53% pt ca e mai veche de 10 anisori iar la un pisic de 2.0 de prin 96-98 ar veni ~700 euro ![]() intresting ha ? ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Germania.... ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
asa credeam si eu dar am inceput sa ma desumflu k se mai plateste si TVA + ACCIZE la vama intr-adevar iese mai ieftin decat o masina cumparat din tara ... dar nu cu mult :dis:
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
nu se plateste nici un tva dar nici nu se returneaza mwst, odata intrati in UE
iar accizele sunt 0% pt masinile fabricate in europa asa ca doar atat platesti. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
:crybaby: m-ai facut sa plang de fericire ... m-ai bine dispus pe ziua de azi
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 24 Joined: 18-October 05 From: Timisoara Member No.: 20 ![]() |
poate sa-mi spuna si mie cineva care sunt motoarele de pe E36 cu bloc nikasil si anii de fabricatie? si cum as putea sa-mi dau seama daca e sau nu nikasil (serie motor sau altceva)? Multumesc -------------------- my life? BMW! why, is there anything else?
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 15-February 06 From: bucuresti Member No.: 191 Car: bmw e36 coupe Engine: m50 2.5 192 cp ![]() |
tinand cont ca am coupe si am avut 1,8 is nu as sta la discutii si as alege tot coupe-ul,nu vreau sa supar pe nimeni dar pisica in 4 usi mi se pare un pic cam batraneasca
![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
tinand cont ca am coupe si am avut 1,8 is nu as sta la discutii si as alege tot coupe-ul,nu vreau sa supar pe nimeni dar pisica in 4 usi mi se pare un pic cam batraneasca ![]() Pisica in 4 usi ti se pare batraneasca? Dar un E39 525d cum ti se pare? Intre timp m-am hotarat ca asta e ceea ce imi doresc de fapt. Sau un Audi A4 1.9 TDI de 131 CP, sau in cel mai rau caz un A4 1.8T de prin 2000, ca e mai ieftin si nu stiu daca o sa am suficienti bani... Dar cel mai mult imi doresc 525d-ul. Evident ca 530d ar fi mai bun, dar taxele si impozitele mi se par exagerate pentru motorul de 3 litri. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
poate sa-mi spuna si mie cineva care sunt motoarele de pe E36 cu bloc nikasil si anii de fabricatie? si cum as putea sa-mi dau seama daca e sau nu nikasil (serie motor sau altceva)? Multumesc nikasilul e pus pe motoarele dupa 94 mi se pare,dar e mai bun fara... "It replaced the BMW M50 engine in 1994 and was replaced in 2001 with the BMW M54 engine. The engine used Nikasil lined aluminium cylinders rather than a cast iron cylinder block in markets with low-sulfur fuel, resulting in lighter engines in those markets. The M52 includes VANOS variable valve timing on the intake." -------------------- currently E34 owner
Pending E36 325i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 11:27 AM |