![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
JD Power scoate anual un studiu statistic, IQS (Initial Quality Study) privind calitatea diverselor marci de automobile, asa cum este perceputa de catre clienti. Studiul se refera la piata americana.
Se iau in considerare 135 parametri din 9 categorii distincte de probleme, cum ar fi: tinuta de drum, manevrabilitatea, motorul, transmisia, etc. Studiul face de asemenea distinctia intre probleme de fabricatie si probleme de design / inginerie. Vedeti in poza atasata rezultatele IQS pentru 2006. Ei bine, in 2006 BMW a cazut de pe locul 3 pe locul 27 (!). Principalul motiv pentru care BMW a cazut atat de mult (acum este sub media industriei auto, adica fara BMW media ar fi fost mai buna...) il constituie problemele de design. Cumparatorii nu se descurca sa utilizeze butoanele / switch-urile de la bord. Comenzile vocale nu sunt recunoscute, sunt probleme cu sistemele audio si de navigare. i-Drive a ramas in continuare dificil de utilizat, desi BMW l-a mai "periat", fatza de versiunea initiala aparuta pe Seria 7 E65. Era un slogan: "BMW - o companie cu idei". De exemplu: iDrive, control automat al climatului din habitaclu, active steering, renuntarea la joja de ulei, renuntarea la indicatoarele de temperatura a lichidului de racire, consola centrala a bodrului care nu mai e orientata spre sofer... Oare o sa mai aibe multe idei din astea? Daca va uitati sub capota unui BMW nou, tot ce o sa vedeti este un plastic cu o forma futurista care acopera integral motorul. De fapt, motorul in sine nu se vede deloc. Exact ce tip de motor o fi sub plastic, nu poti sa stii decat daca te uiti in fisa tehnica. Aproape ca iti vine sa crezi ca BMW nu vrea ca sa mai deschidem capota masinilor. Poate o sa aibe inca o idee mareata: sa renunte la maneta de deschidere a capotei, iar aceasta sa se poata face numai cu o unealta speciala, la un service autorizat BMW. Incercati sa comparati personalitatea, filozofia, fiabilitatea si focusul BMW-urilor din anii '80 (si cel mult inceputul anilor '90), cu modelele actuale. Aceastea sunt total diferite - doar numele firmei a ramas acelasi. Am ajuns ca Audi si Mercedes sa aibe unele modele mai sportive decat modelele concurente de la BMW. De asemenea, am ajuns ca la un BMW sa gasim tot felul de cleme si clips-uri dintr-un plastic fragil, sau care devine fragil in 3-4 ani de la fabricare - in locul pieselor similare din metal sau plastic solid, de pe modelele anilor '80. Cei care aveti BMW-uri fabricate pana la inceputul anilor '90 cel tarziu, intretinute corespunzator, cred ca aveti un motiv de bucurie personala: aveti niste masini deosebite, nimic similar nu se mai fabrica in prezent. Nici macar de catre BMW. Disclaimer: faptul ca sunt mai acid, sau ca unele lucruri imi displac profund, nu inseamna nici ca nu mai sunt fan BMW, nici ca nu inteleg ca acesta este trand-ul general in business-ul auto. Dar nu pot sa nu regret pierderea evidenta a unor valori de marca, multe din ele constituind esenta spiritului clasic BMW, si la care BMW ar fi putut sa nu renunte, cu ceva efort. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
impartasesc aceleasi pareri actualele modele... :puke: filozofia bmw a fost inlocuita cu un americanism 'eficient'(a se citi moartea personalitatii) ce sa mai vorbim de actualii clienti bmw- indivizi dubiosi, lume interlopa, prostitutie , droguri si...manele la maxim!!! accidentele 'spectaculoase' prezentate intr-un topic pe forumul nostru nu ma mai mira... a ajuns bmw o masina de fite? da pacat cu porsche acest lucru nu s-a intimplat linia , calitatea, sportivitatea au ramas la fel- la cote maxime daca sunt ofticat-DA! PT ca nu ma pot gindi la bmw ca o achizitie de noua- nici un model pt toate concurenta are modele concurente mai fiabile mai sportive si...mai frumoase pacat :crybaby: |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Ati vazut cine e pe locul 1? :cool:
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
traditia
adica porsche! |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Va recomand sa cititi articolul de la link-ul de mai jos, referitor la noul slogan utilizat de BMW: "A company of Ideas". Este foarte interesant. Changing a Winning Ad Slogan for No Good Reason - Some Marketers Learn Nothing From Others' Past Mistakes Ca o parodie, imaginile de mai jos sugereaza cam in ce sens ar trebui modificat un slogan din anii '70, pentru a se potrivi cu modelele actuale ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Interesant articol. BMW pare, de ceva timp, sa-si caute o noua imagine... nu stiu de ce...
Sa vedem unde o sa ajunga. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
De ce? Pentru ca trebuie sa "maximize the profit". Managerii nu cunosc alte cuvinte.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (TiL) De ce? Pentru ca trebuie sa "maximize the profit". Managerii nu cunosc alte cuvinte.
parerea mea: vechea imagine era pt noi (nu stiu daca adevaratii sau nu) impatimitii de bmw, cei pt care sportivitatea, calitatea , frumusetea durabilitatea unor masini fantastice- inseamna mult. pai acum nu mai au nevoie de noi- oricum (zic ei) am ramas prizonieri ai timpului( si vezi doamne nu putem evolua in pas cu tehnologia- acu americana) mai ales ca nu le cumparam noile modele atita timp cit cele vechi sunt practic (cu 'mici' exceptii) in stare buna sau perfecta de functoinare... si atunci- ce mai conteaza parerea noastra (si a altora de afara) atita timp cit noile modele se vind dar...atentie altui profil de client- pt care au si fost facute concluzia - asistam la o MERTANIZARE a bmw hm :puke: |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
iulian are perfecta dreptate... am observat si eu ca mai nou orice gunoi de om care a dat de bani in mod ilegal isi cumpara BMW... parca e unsa cu miere fratilor... nu au invatat sa se spele zilnic si inca put a cort dar au BMW... iubesc marca BMW de cand eram copil si avea un vecin un seria 5 dar pe masura ce trec anii parca tot mai putin imi e draga... regret s-o spun dar BMW este in ziua de azi doar UMBRA a ceea ce a fost candva BMW... -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Stati voi linistiti ca nu e chiar asa de rau. Altfel n-ar avea vanzari in crestere (si nu ma refer numai la Romania).
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
ai vazut cum arata proprietarii?
daca nu fac eu poze... |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (ccc) Stati voi linistiti ca nu e chiar asa de rau. Altfel n-ar avea vanzari in crestere (si nu ma refer numai la Romania).
E un punct de vedere pertinent. Haideti sa analizam urmatorul scenariu: sa presupunem ca BMW ar fi fabricat modele clasice, pe gustul nostru. Cati dintre noi si-ar fi permis insa sa le cumpere (ma refer la masini noi)? Probabil ca, mergand pe o astfel de strategie, BMW ar fi dat demult faliment. A preferat insa sa-i dezamageasca pe "puristi" - si sa vanda foarte bine unor altfel de oameni. Iar noi, puristii, ar trebui sa fim totusi multumiti de faptul ca firma exista, prospera si inca livreaza piese de schimb pentru modelele vechi, construite sub filozofia "The Ultimate Driving Machine". Ii lasam pe altii sa cumpere modelele fabricate de "A Company of Ideas" ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
" Haideti sa analizam urmatorul scenariu: sa presupunem ca BMW ar fi fabricat modele clasice, pe gustul nostru. Cati dintre noi si-ar fi permis insa sa le cumpere (ma refer la masini noi)? " Chiar daca nici unul din noi nu-si permitea sa le cumpere se vindeau oricum altor oameni, te asigur ca daca acuma inca s-ar fabrica e28, e30 si inca 2-3 modele mai vechi s-ar vinde pe banda rulanta, eu personal mi-as da o mana sa imi pot cumpara un e30 modelul 89-90 dar facut in 2006 si mai sunt multi altii, dar ei au preferat sa ia o firma cu renume si traditie si sa o transforme in "nigga car works", pare pacat... ce urmeaza? masini cu consum de 2%? dube? motoare de 1.1L ca la ford? cum or sa-si mai bata joc de firma asta? Plus ca gasesc jenant ca ultimul model de 316 are doar o manutza in plus de cai fata ce 316 facut acu' 20 de ani... bine ca face VW motoare de 1.4 cu 190 de cai si bmw la 1.6 are nici 120 de cai... o sa ajunga dacia sa faca motoare de 1.6 mai puternice ca cele de 1.6 bmw... si o sa ne dam cu capu` de pereti cand o sa vedem cum ne depaseste cate un logan iar noi conducem bmw de ultima generatie... si in ciuda faptului ca si-a pierdut si sportivitatea si aspectul si personalitatea totusi preturile sunt... mari... eu, ca pasionat BMW simt ca firma care ne aducea atata placere acum doar isi bate joc de noi si ne sfideaza. Propun o revolutie impotriva actualei conduceri Bayerische Motoren Werke! -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Eu chiar as vrea sa vad ca scot un motor cu consum 2% care sa miste rezonabil macar seria 1 :nod:
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
QUOTE (ccc) Eu chiar as vrea sa vad ca scot un motor cu consum 2% care sa miste rezonabil macar seria 1 :nod:
Front Page News : BMW isi bate inca odata joc de pasionatii marcii si astfel apare pe piatza noul model seria 1 cu motor de 1.1 L, diesel, la un consum fenomenal de doar 2%, supus unor teste de viteza noul seria 1 se dovedeste a fi mai lenes decat vechea noastra regina a soselelor DACIA 1300! :-({|= :-({|= -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Eu cred ca s-ar vinde bine, pt. majoritatea se uita la consum.
Sau daca ar fi baietzi destepti, ar putea sa mai scoata o marca de masini economice. Si sa lase BMW numai pt cele de performanta. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
Imaginea unei firme e una si ce vinde in realitate e alta... daca e dupa mine eu nu am cumparat BMW ptr sportivitate cat pentru fun... pur si simplu e o masina distractiva de care nu ma plictisesc... ca sa revenim la topicul acesta cred ca cei de la BMW au inteles ca societatea se schimba si ceea ce se vindea acum 10-20 de ani nu se mai cauta acum si pe de alta parte avand in vedere ca orice prapadit poate baga o turbina sau un compresor sub capota nici puterea motorului nu mai este o chestie care sa atraga... Am mai spus de multe ori ca BMW nu e o masina sport ci este o combinatie potrivita din tot ceea ce ne incanta pe noi... Ganditi-va ca exista VW Polo cu motor de 192 CP... la naiba... Vi l-ati lua ca sa alergati cu el? Motorul, puterea lui, cuplul, nu mai vinde masina si asta e klar... Deci, baietii de acolo stiu bine de tot ce fac si sa zicem mersi ca mai exista M Klasse care reprezinta purismul BMW asa cum era el odata... ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (Robert) QUOTE (ccc) Stati voi linistiti ca nu e chiar asa de rau. Altfel n-ar avea vanzari in crestere (si nu ma refer numai la Romania).
E un punct de vedere pertinent. Haideti sa analizam urmatorul scenariu: sa presupunem ca BMW ar fi fabricat modele clasice, pe gustul nostru. Cati dintre noi si-ar fi permis insa sa le cumpere (ma refer la masini noi)? Probabil ca, mergand pe o astfel de strategie, BMW ar fi dat demult faliment. A preferat insa sa-i dezamageasca pe "puristi" - si sa vanda foarte bine unor altfel de oameni. Iar noi, puristii, ar trebui sa fim totusi multumiti de faptul ca firma exista, prospera si inca livreaza piese de schimb pentru modelele vechi, construite sub filozofia "The Ultimate Driving Machine". Ii lasam pe altii sa cumpere modelele fabricate de "A Company of Ideas" ![]() suna ca un banc spus la parastas ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:31 PM |