![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
As vrea ca pozele ce le voi atasa, sa va fie de ajutor, desi nu stiu daca instalatia e completa! Succes!!! :nod:
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
arata bine componentele. erau asha curate sau le-ai spalat? -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Vreau si eu AC after-market....ca de aia vreau sa dau E28-ul meu
![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Mei..... nu ne mintiti aici pe fata
![]() -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Dragutule, exista un singur fel de model la A.C., care s-a montat pe BMW-urile toate, din 1979-1988, cu mici variatii de la o clasa la alta. De aici similaritatea componentelor ![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Mai oameni buni fara suparare:))))) dar pe cuvantul meu ca nu se potrivesc sistemele de pe urs din era 89-90 cu cele de pe e28. Am vazut cu ochii mei, am dezmembrat de pe urs receiver-drier-ul( butelia de freon) pt ca pe masina de pe care am luat eu sistemul era gaurita de rugina, si nu se potrivea, pentru ca toate conexiile de la conductele de AC erau de dimensiuni mai mici. Intr-adevar radiatorul de AC e la fel, doar dimensiunile de conectare difera, si compresorul e la fel, acolo nu stiu sigur daca difera dimensiunile conductelor, si difera unitatea din bord, care are ventilator unic...., nu doua ca la e28, eu am verificat pe un urs cu stopuri noi(mari, diferite cum vreti voi), nu-s specialist de urs, dar presupun ca e dupa 88..
ve, cred ca-ti cumpar maine maneta de cruise, merg la junkyard din nou, poate gasesc si garnitura de trapa... -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Nici eu n-am spus altceva!!
![]() ![]() Te rog analizeaza cu atentie ce-am spus!!!! Ce-am scris. Pardon! ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Scuze daca nu am fost destul de atent. Totul e ok.
ve. Ti-am luat maneta de cruise, am umblat (dezmembrat:) azi intr-un 535i!!!!! piele neagra, etc, scaune electrice.... mi-a lasat gura apa. si am cumparat volan sport stil M... si mi-am gasit carte tehnica de 528/535/524td... am lluat senzor de temperatura(sper ca aia am luat) e cu un furtun.... e pe bucata de bord de sub volan, in colt stg jos. Electrovalva nu am putut lua ca are o pozitie ft nashpa la 535, su galerie de admisie, filtru aer, etc, si n-am avut timp si chef sa desfac motorul... -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Asa de curiozitate, cat ai dat pe volan? |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
asa de curiozitate...., iti spun sincer.... 20$... volanul este putin uzat, adica pielea de pe el, ceea ce presupun ca e normal la varsta lui.....sa stii ca interiorul arata ca nou, ma refer la partea de instrumente, butoane, manete, etc.... piele neagra scaune incalzite, scaunul de la sofer era rupt, lasat in dreapta, si pielea era cam nashpa..., ca daca nu poate cumparam si scaunele si bancheta si le puneam la pachet si ajungeau in cam 6 saptamani.
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Care dintre cele doua modele?
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
acesta...
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Mai gasesti unul? :question: Binenteles ca tot M |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vreau si eu unul, cum e cel din avatarul meu
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
de ala am si eu, dar nu am mai gasit nici eu pana acum nici unul, si eu l-am vanat de mult, si acum am avut noroc..... God Bless America
![]() si nici nu mai am loc...... deja am ajuns cu subwooferele in plase pe avion, si o cutie plina cu piese, ca n-o pot ridica singur.... -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Sper ca saptamana viitoare sa va dau vesti despre instalatia de aer conditionat
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
vesti proaste despre aerul conditionat. nu pot sa il montez. lipsesc prea multe piese sunt prea multe combinatii de facut si cedez.refuz sa mai fac combinatii la masini de azi incolo. nu se potriveste radiatorul lipseste un plastic care face legatura intre aeroterma de aer si aia de aer cond. lipseste sau nu am gasit eu in masina suportul de compresor de pe motor. 1 conducta de la radiatorul de ce o fi el nu merge la diametru consola veche nu merge. radiator prea mare tre sa tai niste tabla acolo si nu mai vreau . conductele nu vin pe traseu si alte dastea. deci manole sper sa nu dai blesteme sau acatiste de rau dar am incercat pur si simplu ma innebunit.credeam ca va merge mai usor.dar din nefericie merge prea greu adica nu merge apropo aerul cumparat de tine este de pe un diesel sau benzina ca am tras o privire la masian lu til cu aer cond si conductele au alta configuratie maine ma apuc sa montez la loc. sorry -------------------- |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
crezi ca la mine ar merge mai usor avand in vedere ca masina are cam tot pe ea in afara de compresor si radiator. are conductele trase din bord pana in compartimentul motor.
aeroterma de ac merge daca apas butonul deci are sigurante, electrica, tot. cam mor de cald in masina. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 12:24 AM |