![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
la un 323i din 84 problema se manifesta asa : motorul mergea bine dar nu se accelera mai mult de 2.500 rpm, dadea rateuri in toba cu fum negru cand acceleratia era in podea ca si cum atunci debitmetrul a luat-o de nebun si baga multa benzina, daca reuseai sa treci de acest prag (prin frana de motor) tragea foarte bine motorul. am schimbat cam toate componentele injectiei, debitmetru, calculator, rampa de injectoare cu regulator, tps, tot tot ..... nu s-a schimbat nimic :puke: daca o tineam turata la 2500 si "opream" clapeta debitmetrului si clapeta de acceleratie o deschideam la maxim se tura bine mersi :paranoid: debitmetrul fiind bineinteles desfacut :finger: am strans arcul ala de nu mai statea nici la relanti, SI TOT ASA FACEA
![]() ![]() ideea e ca, de azi si masina mea a inceput sa faca la fel :crybaby: :crybaby: :crybaby: mai mult de 1500 nu se tureaza si merge extrem de prost, am schimbat debitmetrul cu unu mai bun decat al meu si acum merge 2500 ![]() ![]() CE SA-I FAC? ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 04:25 PM |