IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> A.C. pe un E28 aftermarket
manole74
post Jul 28 2006, 08:26 AM
Post #41


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



As vrea ca pozele ce le voi atasa, sa va fie de ajutor, desi nu stiu daca instalatia e completa! Succes!!! :nod:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jul 28 2006, 08:36 AM
Post #42


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif A trebuit sa-l arhivez! Sorry wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 28 2006, 11:26 AM
Post #43


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57





arata bine componentele.
erau asha curate sau le-ai spalat?


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Jul 29 2006, 01:10 AM
Post #44


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP



Vreau si eu AC after-market....ca de aia vreau sa dau E28-ul meu smile.gif


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 29 2006, 02:40 AM
Post #45


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



Mei..... nu ne mintiti aici pe fata biggrin.gif Ala e sistem de ursuletz... nu stiam de ca nu seamana chestia cu radiatorul interior de clima cu ce am eu:)))) tot sistemul de urs are conductele putin mai subtiri. Am vrut si eu sa inlocuiesc anumite componente mai uzate la privire:) cu unele de pe un urs, dar nu potrivea nici-unde diametrul la conectare:) dar majoritatea pieselor sunt aceleasi cu al meu... Doar ma rog sa functioneze compresorul pe care l-am cumparat..... ca daca nu ma mai costa inca ceva.....mult.....


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jul 29 2006, 12:59 PM
Post #46


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





Dragutule, exista un singur fel de model la A.C., care s-a montat pe BMW-urile toate, din 1979-1988, cu mici variatii de la o clasa la alta. De aici similaritatea componentelor biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 30 2006, 04:55 AM
Post #47


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



Mai oameni buni fara suparare:))))) dar pe cuvantul meu ca nu se potrivesc sistemele de pe urs din era 89-90 cu cele de pe e28. Am vazut cu ochii mei, am dezmembrat de pe urs receiver-drier-ul( butelia de freon) pt ca pe masina de pe care am luat eu sistemul era gaurita de rugina, si nu se potrivea, pentru ca toate conexiile de la conductele de AC erau de dimensiuni mai mici. Intr-adevar radiatorul de AC e la fel, doar dimensiunile de conectare difera, si compresorul e la fel, acolo nu stiu sigur daca difera dimensiunile conductelor, si difera unitatea din bord, care are ventilator unic...., nu doua ca la e28, eu am verificat pe un urs cu stopuri noi(mari, diferite cum vreti voi), nu-s specialist de urs, dar presupun ca e dupa 88..

ve, cred ca-ti cumpar maine maneta de cruise, merg la junkyard din nou, poate gasesc si garnitura de trapa...


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jul 30 2006, 10:22 PM
Post #48


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Nici eu n-am spus altceva!! biggrin.gif biggrin.gif
Te rog analizeaza cu atentie ce-am spus!!!! Ce-am scris. Pardon! wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 31 2006, 03:54 AM
Post #49


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



Scuze daca nu am fost destul de atent. Totul e ok.


ve. Ti-am luat maneta de cruise, am umblat (dezmembrat:) azi intr-un 535i!!!!! piele neagra, etc, scaune electrice.... mi-a lasat gura apa. si am cumparat volan sport stil M... si mi-am gasit carte tehnica de 528/535/524td... am lluat senzor de temperatura(sper ca aia am luat) e cu un furtun.... e pe bucata de bord de sub volan, in colt stg jos. Electrovalva nu am putut lua ca are o pozitie ft nashpa la 535, su galerie de admisie, filtru aer, etc, si n-am avut timp si chef sa desfac motorul...


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jul 31 2006, 07:43 AM
Post #50


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





Asa de curiozitate, cat ai dat pe volan?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Aug 1 2006, 01:48 AM
Post #51


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



asa de curiozitate...., iti spun sincer.... 20$... volanul este putin uzat, adica pielea de pe el, ceea ce presupun ca e normal la varsta lui.....sa stii ca interiorul arata ca nou, ma refer la partea de instrumente, butoane, manete, etc.... piele neagra scaune incalzite, scaunul de la sofer era rupt, lasat in dreapta, si pielea era cam nashpa..., ca daca nu poate cumparam si scaunele si bancheta si le puneam la pachet si ajungeau in cam 6 saptamani.


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Aug 1 2006, 06:13 AM
Post #52


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Care dintre cele doua modele?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Aug 2 2006, 04:40 AM
Post #53


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



acesta...


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Aug 2 2006, 05:49 AM
Post #54


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





Mai gasesti unul? :question: Binenteles ca tot M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 2 2006, 11:41 AM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Vreau si eu unul, cum e cel din avatarul meu smile.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Aug 3 2006, 03:47 AM
Post #56


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



de ala am si eu, dar nu am mai gasit nici eu pana acum nici unul, si eu l-am vanat de mult, si acum am avut noroc..... God Bless America biggrin.gif ...


si nici nu mai am loc...... deja am ajuns cu subwooferele in plase pe avion, si o cutie plina cu piese, ca n-o pot ridica singur....


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jun 28 2007, 10:05 PM
Post #57


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Sper ca saptamana viitoare sa va dau vesti despre instalatia de aer conditionat biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jul 12 2007, 07:10 PM
Post #58


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





vesti proaste despre aerul conditionat.
nu pot sa il montez. lipsesc prea multe piese sunt prea multe combinatii de facut si cedez.refuz sa mai fac combinatii la masini de azi incolo.
nu se potriveste radiatorul
lipseste un plastic care face legatura intre aeroterma de aer si aia de aer cond.
lipseste sau nu am gasit eu in masina suportul de compresor de pe motor.
1 conducta de la radiatorul de ce o fi el nu merge la diametru
consola veche nu merge.
radiator prea mare tre sa tai niste tabla acolo si nu mai vreau .
conductele nu vin pe traseu si alte dastea.
deci manole sper sa nu dai blesteme sau acatiste de rau
dar am incercat pur si simplu ma innebunit.credeam ca va merge mai usor.dar din nefericie merge prea greu adica nu merge
apropo aerul cumparat de tine este de pe un diesel sau benzina ca am tras o privire la masian lu til cu aer cond si conductele au alta configuratie
maine ma apuc sa montez la loc. sorry


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 12 2007, 08:10 PM
Post #59


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



crezi ca la mine ar merge mai usor avand in vedere ca masina are cam tot pe ea in afara de compresor si radiator. are conductele trase din bord pana in compartimentul motor.
aeroterma de ac merge daca apas butonul deci are sigurante, electrica, tot. cam mor de cald in masina.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd June 2025 - 12:47 PM