![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
daca ii scoti mufa nu afli nimic, incearca sa testezi totusi debitmetrul tau pe alta masina, sau invers.
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
din pacate ai dreptate
cei de la service mi-au spus ca "simt" si ei ca ar fi o problema cu debitmetrul de aer. dar nu vreau sa schimb piesa doar de dragul schimbarii, ci as vrea sa fiu oarecum convins ca asta trebuie facut. evident ca nu exista nici un alt debitmetru in service, cu care sa fac comparatia. de fapt e un M5, dar nu stiu daca debitmetrele sunt la fel. de stand pe care sa se masoare debitmetrul nici nu am indraznit sa intreb. oricum, inca sunt interesat de simptomele specifice debitmetrului care nu functioneaza corespunzator. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Codul debitmetrului pentru masina BMW 5 (E39), 520 d este 0 928 400 527 marca BOSCH. Pret la www.elitecat.cz este de: 847,50 RON Nu ma pricep la ce defecte vizibile pot aparea cand debitmetrul nu indica corect. Banuiesc ca mersul motorului ar fi neregulat, iar daca debitmetrul nu ar mai raspunde deloc catre ECU, cred ca motorul ar trece pe sistem de avarie si ar merge aiurea (sau ar consuma mult). Later edit: fa-ti curaj si intreaba la Bosch Romania daca in vreunul din service-urile Bosch exista stand de masurat debitmetrul sau injectoarele ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
QUOTE (CAT) oricum, inca sunt interesat de simptomele specifice debitmetrului care nu functioneaza corespunzator.
pai nu cred ca stie cineva de pe aici, f putine 2.0 diesel, eu am o vaga impresie ca debitmetrul la diezel nu influenteaza f mult mersul motorului. dar daca masina chiar are 90k km si ai schimbat filtru de aer la timp nu cred ca are cum sa pice debitmetrul.. poate o turbina incarcata de funingine, un catalizator infundat, un wastegate care nu mai inchide bine... sunt atat de multe, debitmetrul ar fi printre ultimele pe lista mea. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
pe katalizator as bate si eu... du-l la verificat ca sigur curat nu e...
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Daca ai sa o duci la tester cel care se ocupa de asta iti poate spune daca airmass-ul tau furmizeaza date eronate sau nu,exista un mod dinamoc de masurare ,in romana se numeste :(valori reale)cel putin asa se numeste la BOSCH gama KTS,iar acolo poti vedea ce presiune face masina ta ,adica ce boost ai pe instalatie si ce masa de aer intra in motor iar in functie de turatie si de boost se poate afla daca airmass-ul se afla in limite acceptabile sau nu,asa ca ar trebui sa te duci la un tester iar daca cel care iti face toata operratia asta se pricepe va fi bine .si asa il poti pune pe el sa iti constate iar daca nu este airmass-ul nu are cum sa iti i-a banii pe el. -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:02 AM |