![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
cum se stabileste ca sunt probleme cu debitmetrul de aer? care sunt simptomele?
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
sunt multe... spune ce probleme ai si iti spunem noi daca e sau nu debitmetru...
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
ceva idei as avea si eu ![]() intrebarea e pusa in speranta ca cineva va veni sa imi serveasca raspunsul pe tava ![]() simptomele care ma duc cu gandul la debitmetru ar fi fluctuatiile de putere in mers si un consum ceva mai ridicat decat de obicei ( nu cu mult) desi masina are sub 90 000 km, cred ca ceva nu e in regula cu admisia de aer. suspectez debitmetrul sau vreo fisura pe unde ar putea trage aer fals. gresesc? mentionez ca masina e E39 520 diesel si are schimbate toate filtrele, inclusiv motorina. scaderea de putere nu e majora, dar se simte. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
adica iti pica masina in bot in mers? iti scade brusc turatia? "tuseste" motoru` ?
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
frate dust, ce zici tu acolo is alte treburi :retard:
pai daca imi pica masina in bot, as mai fi avut eu liniste la ora asta? ![]() turatia e constanta iar motorul nu "tuseste" de fapt nu inteleg ce vrei sa spui cu "tusea" respectiva... nu am mai auzit motoare "tusind" de pe vremea daciei di 83 a lu' taica-miu... am spus ca masina e dieselsi are sub 90 de mii, asta ori merge ori nu, nu prea are cum sa "tuseasca". din ce intrebi tu s-ar zice ca suspectezi un motor pe moarte sau un amestec necorespunzator de carburant. nu e cazul. cei care au mai condus masina nu observa diferentele de putere, dar mie mi se pare ca reactioneaza ca atunci cand ii pun o motorina slaba calitativ. desi nu se intampla, decat daca iau teapa pe la vreo benzinarie . dar sigur nu este de la motorina , pt ca folosind aceeasi motorina masina are reprize bune sau slabe, dupa bunul ei plac. precizez ca scaderea de putere probabil este undeva sub 10%. asta ar fi motivul care ma face sa cred ca e timpul pt un nou debitmetru. as fi interesat sa aflu care e modalitatea de a verifica daca acesta e ok sau trebuie schimbat. presupun ca se fac niste masuratori... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
mah daca numa tu o simti simti prost... nu te mai agita, "tuseste" adica se inneaca, bruscheaza... daca e sub 10% da-i pace... eventual curata debitmetrul altceva n-ai ce-i face iar sa iei altul... e pacat de bani, ai rabdare si vezi ce se mai intampla -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
ah! mai e ceva!
uneori e mai lenesa la urcarea in ture. iar sub 2000 mi se pare ca se vede cel mai bine scaderea de putere, inainte de a intra turbina. cred ca am sa ii scot mufa de la debitmetru sa vad daca are vreun efect. fac bine oare? :retard: se poate stica ceva? nu cred... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
n-ai ce sa strici, scoate-o daca vrei dar nu cred ca o sa gasesti ceva acolo, scaderea de putere poate fi de la multe... dar curata si debitmetru, eventual cere cuiva care are masina ca a ta debitmetrul lui si vezi daca se comporta altfel...
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
cred ca mai intai ma impusca in cap cineva si apoi incepe sa isi desfaca de pe masina
![]() ideea nu era sa gasesc ceva la mufa debitmetrului, ci sa vad cum merge masina fara el. o alta varianta la care ma gandesc ar fi posibilitatea de a fi intepenita tija actuatoare. desi nu am auzit de problema asta la bmw, dar pare destul de frecventa la vw. cel mai rau e ca masina e inca in service, probabil va mai dura o saptamana pana sa o scot. astept de 2 saptamani un amarat de releu pt ventilator. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
auzi catalin.. daca faci un test? sa o puna pe tester? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
asta e varianta cea mai simpla si corecta. dar cred ca trebuie facut in mers... ??
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
aceasta scadere de putere a aparut dupa ce ai lovit masina?
verifica tubulatura de la admisie mai intai, au tot felu de vacuumuri care influenteaza mersul si o testare este binevenita oricand ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (CAT) mentionez ca masina e E39 520 diesel
nu aveai 530d? :dis: |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
as fi vrut eu sa fie 530 ... ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
superbec- scaderea de putere s-a facut simtita putin inainte de accident. acum nu stiu daca mai e sau nu , dar daca tot e masina in service as vrea sa mai fac una si alta pe la ea.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (CAT) as fi vrut eu sa fie 530 ... :)
puteam sa bag mana in foc ca tu aveai 530D :eek: :eek: |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Ia codul de pe debitmetru (sau cauta-l la bosch) si vezi ca si la mercedes exista acelasi model. Poate reusesti sa faci rost de unul sa testezi si sa vezi diferente (daca o sa fie diferente). Din pacate nu mai tin minte de la ce model de mercedes se potrivea.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
hm... de ce oare? stiu ca au fost niste discutii pe forum cu rabanne in care am spus ca e vorba de 520D si parca erai si tu pe topicul ala. l.e. - topicul e "Chiptuning - remapari si diagnoza via OBD !!" oricum , nu stiu de ce dar ma simt flatat ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
darren - stii cumva cum se face testul pt debitmetru, altfel decat prin comparatie cu altul?
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
din cate stiu eu, debitmetru masoara debitul de aer.
Singurul test pe care poti sa-l faci (in teorie) este sa verifici daca el mai indica ceva sau nu. Corectitudinea masuratorilor efectuate de debitmetru ar trebui testate pe un stand specializat in asa ceva, in care integrezi debitmetrul si instalatia sa pompeze aer prin el (cunoscand exact debitul de aer trimis prin debitmetru), iar pe conectorul debitmetrului sa existe un dispozitiv care poate interpreta masuratorile respective si sa le compare cu debitul de aer trimis exact de catre aparatul de pompat. Asa as testa eu in imaginatia mea un debitmetru. Cred ca doar bosch ar putea sa aiba asa ceva, dar nu cred ca in romania exista un stand de masurat debitmetrele (se merge mai mult pe ideea: "schimba-l, sa vedem cum merge". Daca cu noul debitmetru ti se pare ca merge mai bine, gata, e clar, vechiul debitmetru era stricat/indica eronat). Cand o sa vad stand de masurat debitmetre in romania, inseamna ca bosch si-a adus si stand de masurat debitul injectoarelor (de-abia astept, pentru ca doar dupa ce masori debitul si forma jetului produs de un injector poti lua decizia daca il schimbi, sau il cureti, in functie de cum se raporteaza capacitatile lui actuale la specificatiile date de producator +/- marja acceptata de fabricantul motorului). -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:42 AM |