IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> A.C. pe un E28 aftermarket
84 HOT
post Jul 22 2006, 04:38 PM
Post #21


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



mersi!!! Cred ca ma voi descurca acum.


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jul 23 2006, 02:42 PM
Post #22


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Tine-ne si pe noi la curent cu ceea ce faci!! Succes! biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 24 2006, 01:16 AM
Post #23


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358





Ce am facut e ca azi m-am chinuit toata ziua si sunt rupt, a fost inca cineva cu mine sa ma ajute, si ... rezultatul... Am compresor, am conducte, am electroventilator, cu radiatorul interior, nu am butelia mica de freon(evaporator), si radiator fatza, care din 3 masini, toate erau bulite, si m-am gandit ca din cauza spatiului mai bine il comand in romania, la baietii care se ocupa cu asa ceva. Dar care e problema.....

Nu am acces la masina mea fara AC, si nu stiu ce am eu sub bord :eek:
Adica, reglajul de caldura la AC e unul electric, si ma tem ca va mai trebui sa cumpar ceva de la junk-yard.... DAr nu prea stiu ce sa iau, iar partea cu instalatia electrica e destul de complicata, sper ca o voi putea clarifica in romania.... Acum urmatoarea problema e ca pe masina mea din romania, un fost proprietar a reparat ceva stil romanesc, si nu mai are robinet de caldura, si caldura vine constant sub bord si la parbriz, si aerul de afara vine la pasageri la ..... nu-mi vine in minte cum ii spune:) Si nu stiu cum voi impaca asta cu AC. Deci daca careva stiti , sau ati mai desfacut asa ceva, spuneti-mi si mie ce si cum, o alta chestie e ca vad ca are si ventilatorul de sub capota, si cel pentru ac....???? Nu prea inteleg sistemul, mi se pare ca m-am apucat de ceva ce nu prea stiu sa duc la capat :unibrow: ... Dar cred ca cumva se va rezolva... A mai aparut ceva, pe o conducta de freon, era ceva cu conducte de benzina, o sa va pun poze cand o sa am aparat... si asa ca am inlocuit conducta cu una de pe alta masina de acelasi fel, care nu avea asa ceva(528e) Daca aveti vreo idee ce mai trebuie sa cumpar, scrieti-mi si mie:) Va mai scriu...


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 24 2006, 06:06 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Conducte de benzina? O fi avut webasto masina aia smile.gif

Nu e reparatie romaneasca, E28 asa face, sufla numai rece pe la mijloc, caldura ai doar pe la parbriz si picioare. Cel putin asa stiu eu.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian518i
post Jul 25 2006, 08:02 AM
Post #25


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23-July 06
From: Constanta
Member No.: 392
Car: E28, E34
Engine: M50 2.0 150CP



Asa e, cald numai la picioare si pparbriz, si pe aeratoarele directionale..aer nealterat/neincalzit de afara, si nu ai nici recircuare aer... sad.gif deci tot aerul care vine cald/rece...e aer pur/afumat de afara..
Am eu in plan sa fac recirculare aer...daca-mi reuseste...va voi spune si voua..ca sa modernizati E28-urile
P: din cate stiu eu, si E34-urile primele generatii aveau aceleasi incoveniente cu selectarea cailor de incalzire si cu recircularea aerului smile.gif


--------------------
Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 26 2006, 02:27 AM
Post #26


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358





ok, dar problema mea e ca eu pe al meu nu am robinetul de caldura..... asta era modificarea, si ce nu e compatibil cu sistemul AC, e ca cel AC, are reglaj electric al caldurii, care comanda ambele sisteme, si cel de AC, si cel de incalzire... Asta nu pricep eu... Probabil cavoi ramane cu doua comenzi.... :puke: nush, sau voi incerca sa merg inapoi sa mai dezmembrez ceva din sistemul de incalzire....


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jul 26 2006, 07:18 AM
Post #27


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Iti lipseste piesa asta? Daca da, se se numeste electrovalva si are rolul de-a inchide si deschide circuitul de incalzire din habitaclu!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Jul 26 2006, 08:13 AM
Post #28


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



cred ca pana la urma s-ar putea sa trebuiasca sa inlocuiesti plansa de bord pentru comenzile astea, respectiv comenzile de pe trasee....mai bine iei tot si te apuci sa pui de pe una pe alta pana cand incep sa semene....


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 26 2006, 03:15 PM
Post #29


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



daca tot sunt trei masini acolo cred ca trebuie sa iei si partea din bord.
mai sus sunt doua poze cu consola de e28 cu si fara aer. incearca sa iei totul si din interior. sunt destul de diferite si nu cred ca poti sa o adaptezi pe cea fara aer.

la e28-ul meu (care are instalatie de aer), caldura e comandata electric din bord prin fixarea temperaturii pe cadranul ala. pentru a functiona corect trebuie sa functioneze electrovalva din compartimentul motor si senzorul de temperatura care e pe undeva pe langa piciorul stang.

nu shtiu daca cele fara ac au toata instalatia asta.

aerul conditionat e comandat de un buton care odata apasat porneste si ventilatorul lui separat din aeroterma de ac. (are ventilator separat de cel de la caldura).
nu stiu cum functioneaza tot sistemul pentru ca nu am compresorul si radiatorul de ac montate pe masina.

daca tot esti pe acolo incearca sa gasesti si o electrovalva noua de caldura pentru ca asta se mai strica din cand in cand si pe aici e cam scumpa.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 27 2006, 02:21 AM
Post #30


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358





electrovalva de caldura e inlocuitorul de robinet mecanic de caldura? Consola am cumparat-o.... si reglajele... dar nush cine le va conecta partea electrica... senzorul nush daca-l gasesc... daca mai reusesc sa merg acolo pana sa plec acasa, am sa incerc sa cumpar piesele de care mi-ai spus... si iti aduc faruri de faza lunga:) daca nu o sa reusesc sa le conectez, vin la tine, poate reusim se ne inspiram din masina ta:) Am luat si un buton extra de clima... deci butonul porneste ventilatorul auxiliar? Nu stiam cum functioneaza... Cu ajutorul vostru incep sa inteleg sistemul...


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 27 2006, 02:37 AM
Post #31


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



Aprope tu ce sistem ai de AC Behr, Sofica, Sau BMW?


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 27 2006, 08:05 AM
Post #32


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



vreau si de scurta faruri (daca poti sa le aduci, evident) si daca mai ajungi pe acolo o maneta de cruise.

da, butonul de clima porneste ventilatorul aerotermei de clima. nu e vorba de ventilatorul auxiliar de pe radiatorul de ac din fata daca te referi cumva la el. apropo, ventilatorul ala porneste cand temeperatura din radiatorul masinii depaseste o anumita valoare. deci radiatorul la masinile cu ac mai au un loc unde se monteaza un senzor de temperatura.

senzorul de temperatura din habitaclu este destul de important zic eu. vezi ca il gasesti deasupra pedalei false. ar fii pacat sa nu iti mearga tot sistemul din cauza lui.

daca ai timp pune aici o lista cu toate piesele pe care le ai in momentul asta din instalatia de ac ca poate cineva o sa vada ca iti lipseste ceva important.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 27 2006, 02:37 PM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Nu stiu daca la mine instalatia a fost stock. Cand apas butonul de AC porneste doar ventilatorul din habitaclu, insa nu se cupleaza compresorul. Pentru compresor am un buton ciudat, separat.

Nu stiam ca in afara de electrovalva care era pusa mai devreme intr-o schita, si se afla in compartimentul motor, mai exista un "robinet" in interior. E greu de ajuns la el? Ca as vrea sa-l dau jos sa-l verific.

Senzor de temperatura in habitaclu cred ca au toate E28... la 525 nu aveam AC dar senzorul era acolo. Culmea, la troaca am AC, dar senzorul lipsea. L-am luat de pe un 528 care nu avusese AC.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 27 2006, 04:08 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Radiatorul meu nu are termocupla pentru ventilatorul de AC. Workaround-ul pe care l-a folosit cel dinainte e o siguranta plata conectata la papucii care cupleaza ventilatorul pe viteza maxima.

Pot monta o termocupla pe radiatorul standard? Cat costa una noua/SH?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 27 2006, 05:51 PM
Post #35


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



QUOTE (TiL)
Nu stiu daca la mine instalatia a fost stock. Cand apas butonul de AC porneste doar ventilatorul din habitaclu, insa nu se cupleaza compresorul. Pentru compresor am un buton ciudat, separat.

Nu stiam ca in afara de electrovalva care era pusa mai devreme intr-o schita, si se afla in compartimentul motor, mai exista un "robinet" in interior. E greu de ajuns la el? Ca as vrea sa-l dau jos sa-l verific.

Senzor de temperatura in habitaclu cred ca au toate E28... la 525 nu aveam AC dar senzorul era acolo. Culmea, la troaca am AC, dar senzorul lipsea. L-am luat de pe un 528 care nu avusese AC.


cine a zis de "robinet" in interior?

daca toate e28-urile au senzor de temperatira in habitaclu inseamna ca la toate caldura e controlata de electrovalva si nu de vreun robinet mecanic. aici cel putin se pare ca sunt compatibile.
cu electroventilatorul de pe radiator... eu zic ca nu e bine sa meraga continuu ca nu o sa tina o vesnicie.
ai incercat sa folosesti aerul fara electroventilator? se incalzeste motorul mai tare sau nu e sesizabila diferenta?


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 27 2006, 05:55 PM
Post #36


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



QUOTE (TiL)
Radiatorul meu nu are termocupla pentru ventilatorul de AC. Workaround-ul pe care l-a folosit cel dinainte e o siguranta plata conectata la papucii care cupleaza ventilatorul pe viteza maxima.

Pot monta o termocupla pe radiatorul standard? Cat costa una noua/SH?


termocupla pe radiator standard nu vad cum sa montezi. din cate am inteles e o "gaura" in radiator prin care intra sonda. daca nu ai soclul ala probabil ca trebuie sa gauresti radiatorul si nu shtiu daca se poate. o sa studiez mai atent la mine sa vad daca are sonda aia. radiatorul sigur nu e cel original pentru ca pare mult mai nou. e insa modelul pentru transmisie automata asha ca nu se shtie niciodata. oare unde ar putea fii sonda aia?


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 27 2006, 06:05 PM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Sonda aia trebuie sa fie pe radiator, inspre compartimentul motor, in partea dreapta a masinii. Acolo ajung cablurile trase, si tot acolo vad doua posibile socluri (un fel de suruburi mari dar goale in interior).

Cat despre electrovalva, parca s-a mai discutat si am ajuns la concluzia ca are doar doua pozitii: inchis si deschis.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 27 2006, 08:02 PM
Post #38


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57





nu shtiu ce sa zic de cele doua pozitii ale electrovalvei...
daca misc butonul de caldura variaza temperatura si ramana relativ constanta daca nu misc butonul...ar trebui sa deschida si sa inchida electrovalva aia de lmulte ori ca sa tina temperatura asa.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 28 2006, 04:22 AM
Post #39


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



DA Lista de piese....
deci am :
-compresor, care nu shtiu sa verific daca functioneaza sau nu... l-am luat de pe o masina care avea curea la el si tot, pare ca a mers...+sistemul de prindere pe 528e(525e european cred eu)
-conducte de AC,
-interior consola centrala, cu reglaje, buton de AC, instalatia electrica care era vizibila dupa ce am desfacut bordul... si componenta de plastic in care e ventilatorul interior de AC si radiatorulde AC...
- O sa comand Receiver-drierul(butelia) de pe net in weekend(25$ :finger: )
-Radiatorul vreau sa comand la baieti in romania( am capatul conductelor rupt de pe radiator original, in caz ca nu potriveste cuplajul... chiar stiti careva daca se pot suda conductele de ac?)
-Si deci acu am inteles ca senzor gasesc si in romania...????? si electrovalva, noua e 99$ aici, si Kit de reparatie e in jur de 15$ pe net...
- O sa cumpar O-rings de aici ca e cativa centi...


+Am un casetofon original de BMW in stare ft buna:)))))))))YUPIIII!!!


DEci trrebuie sa mai cumpar electrovalva si senzor sau nu? ca la mine la masina nu stiu sa existe senzor, desi nu am verificat, dar am desfacut tapiteria cand am facut reparatia capitala...
-Sper sa am loc pt toate farurile(si de scurta) cred ca voi cumpara o cutie mare in loc de valiza a doua, si voi pune toate piesele in ea, si voi scrie FRAGILLLLL!!!


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 28 2006, 04:25 AM
Post #40


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



da... cred cu nu am releul de AC, nu mia-am putut da seama care e ca nu scria nimic pe el :ninja: (shame on me) oare merge fara el? oricum va fi instalatie separata nu inclusa in instalatia electrica a masinii...


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd June 2025 - 08:54 PM