IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Cumpar Accesorii E28
reactor_share
post Jun 6 2006, 11:54 AM
Post #1


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Cumpar Praguri,Spoler_e Fata si Spate pachet MTech M535I E28.
Ma intereseaza si un motor de 525 TDS din 93, 94 sau 95 max.

Astept oferte.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 11 2006, 03:16 AM
Post #2


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



Pai da tu vrei sa faci exact ce vreau sa fac eu... te-ai interesat la rar daca ne lasa pe e28 cu motor tds? Am vorbit in austria cu cineva sa aduc pana in sf august un 525 tds pt moro cutie etc... Si as vrea si eu un pachet m-tech... dar nu se gaseste asa ca ma multumesc cu asa ceva... iti pun o poza faina ca sa te intarat...smile.gif Am facut capitala la caroserie, si arat destul de bine... o sa mai schimb cate ceva la directie si bucsi, ce nu am schimbat dar va arata super... sa daca reusim cu tds-ul atunci si merge super... crezi ca merge la suportii de motor? cam cat crezi ca face un motor tds... tu cam cat ai da pe el... sa nu dau prea mult. mersi sorry. nu reusesc sa pun poza..


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jul 11 2006, 07:08 AM
Post #3


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





Eu unul nu v-as sfatui sa puneti TDS pe e 28, din cauza de fiabilitate , stiute fiind problemele pe care la are modelul asta, cauzate de electronica si numai.Vorbiti cu Florin- Interceptorul, daca vreti putere extra, si va va indica o solutie! Asa teorie......... Poti, teoretic cel putin, sa montezi intercooler, sa maresti presiunea in turbina, sa pui o a 2-a pompa , etc. In alta ordine de idei, nu cred ca se potrivesc prinderile la motor si cutie, iar de RAR, ce sa-ti mai spun? Ati intrebat daca puti monta asa ceva? Legat de intercooler, vedeti ca cilindreea de TDS e identica cu a celui de E 28, cu difirenta ca are montat intercooler(2443), iar oficial , varianta s-a numit 525 TDS!!!! Asa ca se pare ca numai prin montarea intercoolerului s-au castiogat aproape 30 CP(115-143).V-ati mai gandit si la alt aspect? Are loc motorul de E 34 pe E 28? Nu pun coada la topor, dar e bine de stiut inainte ce-ai de facut. Poate Robert ne va da o mana de ajutor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jul 11 2006, 07:15 AM
Post #4


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



[quote="reactor_share"]Cumpar Praguri,Spoler_e Fata si Spate pachet MTech M535I E28.
Ma intereseaza si un motor de 525 TDS din 93, 94 sau 95 max.

Astept oferte.[/quote

Am uitat la postul anterior!!!! Piesele pe care le soliciti tu si eu le vizez de ceva timp. Singura sansa ar fi sa cumperi un 535M ce are pe el tot pachetul, iar in momentul de fata eu eram interesat de o asemenea masina, ce se vinde in Craiova si arata ca in pozele de mai sus. biggrin.gif
Mai am poze daca va intereseaza. :crybaby:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 11 2006, 07:50 AM
Post #5


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



motorul de pe 525 tds nu este la fel cu cel 524 td deloc. se numeste M51 si este derivat din M50 (M21 este din M20).
diferente sunt mari avand in vedere ca tds are pompa asistata electronic. deci nu mai este dieselul clasic M21.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jul 12 2006, 06:05 AM
Post #6


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25





QUOTE (manole74)
Are loc motorul de E 34 pe E 28? Nu pun coada la topor, dar e bine de stiut inainte ce-ai de facut. Poate Robert ne va da o mana de ajutor.

Sorry, guys, am zero know-how de Diesel.

In principiu, nu cred sa fie vreo problema de spatiu, pentru a instala un M51 pe un E28. Lista de probleme de verificat (in ordinea descrescatoare a dificultatii) cred ca ar fi urmatoarea:
- Costul si birocratia RAR pentru a legaliza modificarea (asta pentru ca M51 nu a fost un motor instalat de BMW pe sasiu E28, deci ma astept sa va chinuie destul la omologare + noxe).
- Modificari la partea electrica - electrica motor, in primul rand, apoi legatura acesteia cu electrica masinii (trebuie sa mearga instrumentele de bord).
- Pozitionarea suportilor motorului (daca exista diferente intre M21 si M51, vor trebui fabricate niste adaptoare).
- Cutia de viteze (desi cred ca este foarte probabil ca sa se potriveasca cutia de viteze de pe M21 pe M51, si atunci tot ce inseamna transmisie este rezolvat. Dar, trebuie verificat inainte. Daca trebuie si cutie de M51, atunci urmatoarea grija este daca se potriveste cardanul).
- Pozitionarea intercooler-ului (pentru ca asta cred ca e scopul conversiei, sa aveti motorul de pe E34 525tds / E36 325tds, cel cu intercooler).

Totusi, cred ca as incepe cu ceea ce a sugerat manole74: as monta (experimental) un intercooler pe motorul M21. E o modificare prea simpla, comparativ cu schimbarea motorului cu totul, pentru a nu fi testata.

Repet: tot ce am scris mai sus este doar teorie. Nu am facut asa ceva practic, deci nu am o experienta personala care poate fi replicata.
Pana cand apare cineva care sa fi efectuat o astfel de modificare si sa va spuna problemele specifice, sunteti pe teren virgin smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 13 2006, 03:56 AM
Post #7


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



Dar eu am e28 524d fara turbo.... nu am unde sa pun intercooler... si nu stiu ce sa fac pt putere fara sa am treaba cu rar ca abia in ianuarie am fost la schimbat culoarea si s-au uitat la ea ca la dinozaur, ca nu cumva e serii false... dati-mi si mie idee... motorul trebuie sa aiba suportii la fel, pt ca pe 5 model 93 e si motor m21, si m51. pe de alta parte nu cred ca e problema cu noxele pt ca daca sunt bine informat m51 tds e euro2??? corectati-ma daca gresesc... si pt electric ... eu vreau sa cumpar o masina intreaga... si poate adaptez ceva.... anything for more power:))))) dupa cate stiam eu multe din piesele e28 sunt la fel cu cele e34... asa ca presupun ca voi reusi... chiar daca nu trec pe la RAR cumotorul la omologat. Imi pare rau ca nu primim informatii noi despre aceasta situatie... o sa incerc un topic nou... sper ca mai aflam ceva... vor vedea mai multi discutia...


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jul 13 2006, 08:08 AM
Post #8


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Pai cel mai simplu pt tine , cred c-ar fi sa gasesti un turbo dupa un motor dezafectat, si sa-l pui pe masina ta!!! Insa parerea mea sincera, daca n-o sa pastrezi masina, modificarile astea nu-si au rost! Si zic asta datorita faptului ca legislatia e pe cale sa se schimbe, iar la banii pe care-i dai aici pe o masina + ce mai bagi in ea(fiindca e pe branci), te duci la Germania si-ti aduci un E 34 cu intercooler cu tot!!! ( aprox 200 E din '91-'93, full), care e incomparabil cu cele rulate in tara. Daca intr-adevar te gasesti in situatia , iremediabila, de-a fi bolnav dupa BMW-uri mai vechi(Florin stie!!!), atunci iti dorim sa ai spor la treaba!!! Oricum , dupa umila mea parere, BMW-ul E 28 e o masina cu multa personalitate, si ca ramane printre cele mai frumoase masini construite vreodata!!!! Nici nu se compara cu masinile noi!!!! Iar de vrei sa-i pui neaparat intercooler, intra pe 4tuning si-ai sa gasesti sigur ceva!!! Spor la.....modificat!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 14 2006, 02:51 AM
Post #9


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358



Multumesc de sfat. Intr-adevar sunt bolnav dupa BMW mai vechi, si vreau unul pe care sa-l am in garaj si peste 10 ani:)) Dar s-ar putea sa-i pun turbo, si daca pot intercooler. Inca caut un body-kit decent pe care sa-l pun pe masina. Si poate la urmatorul bimmer-fest castig premiul pentru e28 biggrin.gif


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
84 HOT
post Jul 14 2006, 02:53 AM
Post #10


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 23-June 06
From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca
Member No.: 358





Stiti careva ce trebuie sa fac pentru a instala AC pe e28? Care sunt componentele pe care trebuie sa la cumpar? De unde as putea gasi asa ceva?


--------------------
I love my BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jul 14 2006, 09:17 AM
Post #11


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



arunca o privire aici

http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t=1565


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Jul 21 2006, 08:46 AM
Post #12


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Am reusit sa intru in posesia unui spoiler spate pt E 28, modelul M!!!!!
Aduc si pe aceasta cale multumiri lui Florin! Cu un pic de perseverenta si
noroc, poate reusesc sa pun mana si pe cel de fata. Cine stie?!?!?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 11:39 AM