![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Cumpar Praguri,Spoler_e Fata si Spate pachet MTech M535I E28.
Ma intereseaza si un motor de 525 TDS din 93, 94 sau 95 max. Astept oferte. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Pai da tu vrei sa faci exact ce vreau sa fac eu... te-ai interesat la rar daca ne lasa pe e28 cu motor tds? Am vorbit in austria cu cineva sa aduc pana in sf august un 525 tds pt moro cutie etc... Si as vrea si eu un pachet m-tech... dar nu se gaseste asa ca ma multumesc cu asa ceva... iti pun o poza faina ca sa te intarat...
![]() -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Eu unul nu v-as sfatui sa puneti TDS pe e 28, din cauza de fiabilitate , stiute fiind problemele pe care la are modelul asta, cauzate de electronica si numai.Vorbiti cu Florin- Interceptorul, daca vreti putere extra, si va va indica o solutie! Asa teorie......... Poti, teoretic cel putin, sa montezi intercooler, sa maresti presiunea in turbina, sa pui o a 2-a pompa , etc. In alta ordine de idei, nu cred ca se potrivesc prinderile la motor si cutie, iar de RAR, ce sa-ti mai spun? Ati intrebat daca puti monta asa ceva? Legat de intercooler, vedeti ca cilindreea de TDS e identica cu a celui de E 28, cu difirenta ca are montat intercooler(2443), iar oficial , varianta s-a numit 525 TDS!!!! Asa ca se pare ca numai prin montarea intercoolerului s-au castiogat aproape 30 CP(115-143).V-ati mai gandit si la alt aspect? Are loc motorul de E 34 pe E 28? Nu pun coada la topor, dar e bine de stiut inainte ce-ai de facut. Poate Robert ne va da o mana de ajutor. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
[quote="reactor_share"]Cumpar Praguri,Spoler_e Fata si Spate pachet MTech M535I E28.
Ma intereseaza si un motor de 525 TDS din 93, 94 sau 95 max. Astept oferte.[/quote Am uitat la postul anterior!!!! Piesele pe care le soliciti tu si eu le vizez de ceva timp. Singura sansa ar fi sa cumperi un 535M ce are pe el tot pachetul, iar in momentul de fata eu eram interesat de o asemenea masina, ce se vinde in Craiova si arata ca in pozele de mai sus. ![]() Mai am poze daca va intereseaza. :crybaby: |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
motorul de pe 525 tds nu este la fel cu cel 524 td deloc. se numeste M51 si este derivat din M50 (M21 este din M20).
diferente sunt mari avand in vedere ca tds are pompa asistata electronic. deci nu mai este dieselul clasic M21. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (manole74) Are loc motorul de E 34 pe E 28? Nu pun coada la topor, dar e bine de stiut inainte ce-ai de facut. Poate Robert ne va da o mana de ajutor.
Sorry, guys, am zero know-how de Diesel. In principiu, nu cred sa fie vreo problema de spatiu, pentru a instala un M51 pe un E28. Lista de probleme de verificat (in ordinea descrescatoare a dificultatii) cred ca ar fi urmatoarea: - Costul si birocratia RAR pentru a legaliza modificarea (asta pentru ca M51 nu a fost un motor instalat de BMW pe sasiu E28, deci ma astept sa va chinuie destul la omologare + noxe). - Modificari la partea electrica - electrica motor, in primul rand, apoi legatura acesteia cu electrica masinii (trebuie sa mearga instrumentele de bord). - Pozitionarea suportilor motorului (daca exista diferente intre M21 si M51, vor trebui fabricate niste adaptoare). - Cutia de viteze (desi cred ca este foarte probabil ca sa se potriveasca cutia de viteze de pe M21 pe M51, si atunci tot ce inseamna transmisie este rezolvat. Dar, trebuie verificat inainte. Daca trebuie si cutie de M51, atunci urmatoarea grija este daca se potriveste cardanul). - Pozitionarea intercooler-ului (pentru ca asta cred ca e scopul conversiei, sa aveti motorul de pe E34 525tds / E36 325tds, cel cu intercooler). Totusi, cred ca as incepe cu ceea ce a sugerat manole74: as monta (experimental) un intercooler pe motorul M21. E o modificare prea simpla, comparativ cu schimbarea motorului cu totul, pentru a nu fi testata. Repet: tot ce am scris mai sus este doar teorie. Nu am facut asa ceva practic, deci nu am o experienta personala care poate fi replicata. Pana cand apare cineva care sa fi efectuat o astfel de modificare si sa va spuna problemele specifice, sunteti pe teren virgin ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Dar eu am e28 524d fara turbo.... nu am unde sa pun intercooler... si nu stiu ce sa fac pt putere fara sa am treaba cu rar ca abia in ianuarie am fost la schimbat culoarea si s-au uitat la ea ca la dinozaur, ca nu cumva e serii false... dati-mi si mie idee... motorul trebuie sa aiba suportii la fel, pt ca pe 5 model 93 e si motor m21, si m51. pe de alta parte nu cred ca e problema cu noxele pt ca daca sunt bine informat m51 tds e euro2??? corectati-ma daca gresesc... si pt electric ... eu vreau sa cumpar o masina intreaga... si poate adaptez ceva.... anything for more power:))))) dupa cate stiam eu multe din piesele e28 sunt la fel cu cele e34... asa ca presupun ca voi reusi... chiar daca nu trec pe la RAR cumotorul la omologat. Imi pare rau ca nu primim informatii noi despre aceasta situatie... o sa incerc un topic nou... sper ca mai aflam ceva... vor vedea mai multi discutia...
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Pai cel mai simplu pt tine , cred c-ar fi sa gasesti un turbo dupa un motor dezafectat, si sa-l pui pe masina ta!!! Insa parerea mea sincera, daca n-o sa pastrezi masina, modificarile astea nu-si au rost! Si zic asta datorita faptului ca legislatia e pe cale sa se schimbe, iar la banii pe care-i dai aici pe o masina + ce mai bagi in ea(fiindca e pe branci), te duci la Germania si-ti aduci un E 34 cu intercooler cu tot!!! ( aprox 200 E din '91-'93, full), care e incomparabil cu cele rulate in tara. Daca intr-adevar te gasesti in situatia , iremediabila, de-a fi bolnav dupa BMW-uri mai vechi(Florin stie!!!), atunci iti dorim sa ai spor la treaba!!! Oricum , dupa umila mea parere, BMW-ul E 28 e o masina cu multa personalitate, si ca ramane printre cele mai frumoase masini construite vreodata!!!! Nici nu se compara cu masinile noi!!!! Iar de vrei sa-i pui neaparat intercooler, intra pe 4tuning si-ai sa gasesti sigur ceva!!! Spor la.....modificat!!
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Multumesc de sfat. Intr-adevar sunt bolnav dupa BMW mai vechi, si vreau unul pe care sa-l am in garaj si peste 10 ani:)) Dar s-ar putea sa-i pun turbo, si daca pot intercooler. Inca caut un body-kit decent pe care sa-l pun pe masina. Si poate la urmatorul bimmer-fest castig premiul pentru e28
![]() -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Stiti careva ce trebuie sa fac pentru a instala AC pe e28? Care sunt componentele pe care trebuie sa la cumpar? De unde as putea gasi asa ceva? -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Am reusit sa intru in posesia unui spoiler spate pt E 28, modelul M!!!!!
Aduc si pe aceasta cale multumiri lui Florin! Cu un pic de perseverenta si noroc, poate reusesc sa pun mana si pe cel de fata. Cine stie?!?!?! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:22 PM |