IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Studiu piata 323i
Ionut
post Jul 4 2006, 08:22 AM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



masina pe care am vazut-o cu alex si la care ia ramas gandul este un 535 E34 din 1989, cu toate optiunile posibile pt vremea aia, inclusiv scaune incalzite, tempomat, obc, controlul tractiunii si reglarea garzii la sol pe puntea spate.... biggrin.gif ....Este primul BMW e34 la care am putut sa zic ca are un interior impecabil si la care sa mearga absolut orice...arata bine, suna bine, pacat de taxe si de pretul benzinei ca altfel era deja pe numele lu' ALEX...


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 4 2006, 08:34 AM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Ce taxe, ce impozite, Alex, ia-o biggrin.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 4 2006, 09:02 AM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





Cumperi tu 2,3ul? biggrin.gif in alta ordine de idei mi-e ca iau 3,5-ul ala si incep iar sa bag bani ca nebunu sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 4 2006, 09:26 AM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Mesajul meu de mai sus vroia sa sune a "Alex vinde-ti conserva si ia-ti masina" biggrin.gif Dar n-am vrut sa jignesc ceilalti posesori de ursulet.

Si ontopic: da, pretul mi se pare corect, ca stiu cum e tabla pe ea, stiu cat ai investit in ea, iar check-control, trapa si oglinzi electrice sunt ok pentru o masina din vremea aia. Unde mai pui ca de curand ai scapat de spoilerul si eleronul Hartge care mie mi se pareau urate. Acum masina chiar arata bine.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jul 4 2006, 09:34 AM
Post #25


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (TiL)
Ce taxe, ce impozite, Alex, ia-o

Alex, parerea mea o cunosti: vremea masinilor cu motoare mari si arhitectura invechita a trecut. Eu cred ca faci o mare greseala (dpdv financiar) daca iti cumperi un 535i, fie el E34, E28 sau chiar E39.
Stii foarte bine, eu am 535i-ul de peste 6 ani - deci cred ca sunt in cunostinta de cauza.

Stiu ca te mananca adanc sa ai o masina puternica, dar iti recomand insistent sa NU iei nici un model BMW care indeplineste oricare din urmatoarele conditii:
- motor mai mare de 3.0 litri;
- masina mai veche de 15 ani.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Jul 4 2006, 10:13 AM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6





robert, e usor sa ii recomandam lui alex ce sa nu isi ia. dar, stii ca nu ii poti scoate viteza din cap. ar fi ideal pentru el un motor tfsi, nu smile.gif ? din pacate bmw nu se coboara la tehnologii asa de noi.

hai sa ii si dam idei, nu doar sa ii spunem ce sa nu faca. oricum, 5-erul ala ar fi un pas in fata pe langa ursuletul lui. apoi, el nu merge zilnic, la serviciu, cu masina, deci consumul este ocazional. impozitul...va fi marisor, dar nu imposibil daca e mort dupa motoare mari...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jul 4 2006, 10:20 AM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



noi aici discutam pe seama lu Alex... dar sa-mi lase si mie saptamana viitoare 2.3-ul si vedem noi daca il mai vinde sau nu :unibrow:
ca momentan ce are pe mana nu e minciuna doar usor dereglat


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Jul 4 2006, 10:31 AM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6



ma, n-o fi minciuna, dar de cand il stiu pe alex, si cred ca s-au cam facut si depasit 2 ani, tot dereglat sau cu probleme e 2,3-ul... si oricum, nu se compara ursul cu 5-erul tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 4 2006, 10:48 AM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (Sorin)
noi aici discutam pe seama lu Alex... dar sa-mi lase si mie saptamana viitoare 2.3-ul si vedem noi daca il mai vinde sau nu :unibrow:
ca momentan ce are pe mana nu e minciuna doar usor dereglat


Pai saptamana asta cred ca o sa ramana pe la tine 2,3-ul :unibrow: ia vezi daca poti sa-i bagi mintile in cap laugh.gif
@Baritton-2,3-ul a avut o perioada magica in care mergea impecabil si mai multi pot sa-ti confirme treaba asta biggrin.gif acum nu stiu ce are cred ca s-a suparat pe mine sad.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jul 4 2006, 11:19 AM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





n-ai inteles saptamana viitoare ca daca incep sa ma iau de a ta saptamana asta o sa fiu :gib:


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 4 2006, 11:25 AM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Ups am uitat :paranoid: vedem atunci poate il las si saptamana viitoare in zona biggrin.gif .


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jul 4 2006, 01:34 PM
Post #32


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



A bun, Sorin vezi ca vin pe la tine saptamana viitoare sa testez 2.3-ul. biggrin.gif
Alex, gandeste-te foarte bine ce ai _tu_ nevoie, ce vrei sa faci cu lucrul pe care vrei sa-l iei, fie 525, fie 535, fie ursul. Cu un E34 nu o sa poti sa te strecori cum te strecori cu ursul, e masina mare, treci la cu totul altceva. Astea sunt alte aspecte.
Gandeste-te bine.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Jul 4 2006, 01:46 PM
Post #33


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



n-are rost 535 decat daca masina este chiar intr-o stare senzationala.

m50 b25 este un motor mult peste m30

oricum pana vinzi tu ursu cu banii astia mai dureaza ceva timp, intra romania in ue, o sa ajunga becali presedinte si oamenii pe marte biggrin.gif


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jul 4 2006, 03:14 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





de ce Vlad ?? Cauti referinte?


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jul 4 2006, 03:40 PM
Post #35


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Caut referinte superioare nu inferioare. :finger:


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 4 2006, 03:44 PM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



biggrin.gif s-a deviat mult de la subiect,concluzia esta ca raman cu ursul


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Jul 4 2006, 07:59 PM
Post #37


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54



Hotararea e definitiva si irevocabila ?
Pt ca ideea de a schimba ursul tau pe un 5ar depinde foarte mult de ceea ce iti doresti de la machina.Poate ti-ai schimbat ideile pe care le aveai atunci cand ai luat 2.3-ul.
Dar daca reusesti sa ii bagi mintile in cap cred ca ursu "fuge" mai bine ca un 5ar.
Iar daca ar fi sa alegi intre 525 si 535 iti recomand sincer (ca un tip care a avut aceeasi optiune la un moment dat biggrin.gif ) sa iei 525-ul. 535 e prea mult pt Bucuresti smile.gif


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th July 2025 - 05:12 PM