![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
Salut, bine v-am gasit.
Am un ix care face 17 ani acusi. E inca ok, dar l-am cam neglijat in ultima vreme si vreau sa-mi rascumpar indiferenta ![]() Caut un reparator de mecanica de E30 care sa stie ce face si caruia sa-i pot da masina pe mina fara teama ca isi bate joc de ea. Bine ar fi sa se priceapa si la ix-uri. Si daca se poate, sa nu rupa la bani. E important si sa aiba si scule, nu numai cheia de 16 si ciocanul de 2 kile ![]() Si dupa aia am nevoie de cineva care sa stie cu tabla (am de inlocuit aripile fata si de indreptat stinga-spate, infundata de un cretin las in parcare). Multumesc de pe-acum. P.S. Misto forum ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
bine ai venit..
da-ne si noua mai multe informatii despre masina, eventual poze.. pt discutii despre ix incearca topicul asta |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
Ce am de facut: 1. S-o pornesc ![]() ![]() 2. Sa-i fac o revizie sanatoasa (schimbate filtre, lichide - inclusiv in diferential si cutie). Eventual rulmenti, discuri, placute. Sa-i repar stergatoarele (motorasul nu mai da semne de viata). 3. Daca mai pastreaza relantiul neregulat, sa-l rezolv si pe ala. 4. Sa-i fac o verificare a AC-ului (nu mai raceste deloc, cred ca nu mai are refrigerant). 5. Sa-i pun un filtru K&N (apropo, merita?... opinii de "utilizatori") 6. Sa-i schimb evacuarea, de la saxofon la vale (rugina, gauri). Inclusiv catalizator, daca gasesc si am bani. 7. Sa-i schimb scaunele cu unele sport (originale, rabatabile). 8. Sa-i pun folie pe geamuri, sa scap de cuptor vara. 9. Sa-i schimb parbrizul (vechi si "ciupit"). In planuri de viitor, cind o sa ma scald in bani ![]() 1. Motor 2.7 de la vreo Alpina cu ix la origine 2. Schimbat lantul din diferentialul central (sau cu totul) 3. vopsea Silverstone Blue 4. Mici bibiluri de bun simt. Atit, pe scurt. Mi-ar placea al draq sa-mi bag degetele si sa invat si sa rezolv singur chestiile simple din partea intai, dar n-am timp. Nu m-am invrednicit s-o repornesc de aproape o luna. Da, stiu, sint nashpa ![]() Multzam. P.S. am citit thread-ul de ix, interesant. sint si ingineri pe- aici? ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ai cumva faruri galbene?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu e MXX
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
Da, e specificatie de Franta. Si e MXX-ul. Sper ca e de bine ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
lol.. tare asta..
parca am vazut masina de curand pe tunari, intre piata galati si petromul de la tunari.. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Nu vinzi geamurile spate??? Le cumpar eu si iti dau gratis geamuri fixe! Ce zici???
![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
@ butcky: nu, nu vind nimic. sorry.
@ everybody: sper sa n-aveti nimic impotriva, va rog sa raminem on-topic, adica experiente si recomandari de service-uri sau mecanici dibaci. Pentru orice alte subiecte sau intrebari, va stau la dispozitie pe pm. Multzam. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
... ramine de vazut cit de bun. Grizzly al meu (ix-ul) s-a prezentat la raport cu ulei in doi cilindri. Se pare ca segmentii sint de vina. Planetare fata, punte, chiulasa, bloc - toate scoase, e o nebunie... Revin dupa ce se termina "operatia". bafta si voua ![]() P.S. N-a folosit nimeni filtru K&N (din ala tronconic)?... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() xX ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 545 Joined: 25-October 05 From: London, UK Member No.: 63 Car: K13R - soon Engine: 1.3 4L ![]() |
QUOTE (axoo) P.S. N-a folosit nimeni filtru K&N (din ala tronconic)?...
Eu am si sunt foarte multumit. Daca iti cumperi, mai da 20-30RON si pe kitul de curatare. -------------------- xi // GSR
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Sa inteleg ca filtrul K&N nu e cine stie ce ?
Sau ca se recomanada tot kitul nu doar filtrul si atunci e OK ? p.s.: @axoo vreau si eu detaliile mecanicului pe care l-ai gasit daca face treaba buna. Multumesc anticipat. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
Au.
Vestea buna e ca o sa am un motor k nou. Vestea proasta e ca o sa coste. 3 zerouri (bine, cu schimbat toate lichidele si filtrele posibile). Vestea buna e ca axa cu came, tachetii, blocul sint ca noi - deci pacientul a fost operat la timp, inainte sa-si dea duhul. ![]() Concluziile despre atelier, dupa ce ies cu ix-ul la drumul mare. Weekend-ul viitor. Drive hard, but smart. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
poate ni-l arati si noua :nod: later edit: vii la bimmerfest? :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
sorry de off-topic : Bine ai venit si nice car
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
Nu e gata, inca
![]() Cred ca maine. Daca bimmerfest mai tzine si duminica, incerc s-ajung. Revin saptamina viitoare cu povesti si poze de la reparatie. Drive hard, think fast. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
in vara vreau sa vin la bucresti... vreau sa imi fac o REVIZIE CAPITALA LA MOTOR... vreaus a imi verifice totototot la motor.... presiune poma... totototot.... compresie.... injectoarele..... tototototottotototo ce tine de motor. cati bani poate sa coste si unde??? mersi mult...
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
ajutor fratilor... help... :paranoid: |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (mertan) in vara vreau sa vin la bucresti... vreau sa imi fac o REVIZIE CAPITALA LA MOTOR... vreaus a imi verifice totototot la motor.... presiune poma... totototot.... compresie.... injectoarele..... tototototottotototo ce tine de motor. cati bani poate sa coste si unde??? mersi mult...
Verificarile pe care le vrei tu, cred ca te pot costa pana in 100 euro. REVIZIA CAPITALA LA MOTOR in baza acestor verificari poate sa coste... fara numar ![]() Nu e nevoie sa vii la bucuresti pentru asta, exista oameni care iti pot strica masina pe bani mai putini si prin zona ta. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
mi-e frica in zona mea... mai bine la bucuresti.... chiar nu exista nimeni pe la voi peacolo??? sa imi verifice tot si debitmetrul si tototot la motor.... nu este nimeni???
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 03:00 PM |