![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
io am dat 1.5 mil... am sa mai trec pe acolo sa ma uit la radiator. ca stiu ca au de 2.4 td. itzi dau si garantie aia.
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 1-February 06 Member No.: 172 ![]() |
cum tb sa verific vascocuplajul ala?????
cum tb sa fie cand e motorul rece??? cum tb sa fie cane e motorul cand??? cum tb sa fie cand e motorul f f f f cald??? george -------------------- george324tdx
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Cand e motorul rece vascul trebuie sa poti sa-l opresti cu un ziar impaturit sau ceva de genu asta(vascul adica elicea care se invarte acolo)pe masura ce motorul se incalzeste ar trebui sa fie din ce in ce mai greu de oprit ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 1-February 06 Member No.: 172 ![]() |
QUOTE (alex230ro) Cand e motorul rece vascul trebuie sa poti sa-l opresti cu un ziar impaturit sau ceva de genu asta(vascul adica elicea care se invarte acolo)pe masura ce motorul se incalzeste ar trebui sa fie din ce in ce mai greu de oprit
![]() eu intrebam cat de greu tb sa fie???? pe masura ce se incalzeste sa-l opresti mai greu? foarte greu? sau deloc? pot sa fac aceasta operartie cu motorul oprit dupa ce s-a incalzit? adica merg cu masina 15-20 minute, trece temp de jumatate, opresc masina si verific vasco??? cum tb sa fie??? greu de miscat sau imposibil? -------------------- george324tdx
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
In mod normal trebuie sa fie foarte greu de miscat oricum se vede diferenta fata de motor rece si motor cald
![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Cand motorul este cald (chiar usor peste temperatura normala), adica atunci cand acul de la temperatura este putin trecut de jumatatea scalei (de exemplu, ca si cum ar arata ora 1), ridica capota. 1. Trebuie sa simti un curent masiv de aer impins de ventilator spre motor. Curentul de aer este insotit si de un zgomot specific de ventilator mare, turat. 2. Cu un ziar facut sul trebuie sa nu poti reduce turatia ventilatorului. Ai mare grija sa nu scapi motorul spre zona rosie a temperaturii. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
o problema similara o am si eu, s-a acutizat miercuri dimineata cand acul s-a dus la rosu.
inca nu mi-am dat seama ce este ca am schimbat termostatul acum 2 luni. ar putea fi insa radiatorul ca am scurgeri -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
primele motoare diesel de la bmw au avut niscai probleme cu chiulosele
deci totul este posibil o garnitura sau un por pe chiuloasa -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
ai rezolvat problema??? sa intreb de radiator?
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
QUOTE (Azeea) o problema similara o am si eu, s-a acutizat miercuri dimineata cand acul s-a dus la rosu.
inca nu mi-am dat seama ce este ca am schimbat termostatul acum 2 luni. ar putea fi insa radiatorul ca am scurgeri pai clar de la aia , dk ai scurgeri inseamna k ai aer in instalatie sau nu mai ai lichid destul ...nush sigur dk ursu are sistem automat sa scoata aerul din instalatie :paranoid: -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
nici eu nu stiu exact dar are dar daca scade nivelul lichidului, ma avertizeaza un martor din plafon
![]() -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 1-February 06 Member No.: 172 ![]() |
QUOTE (Robert) Cand motorul este cald (chiar usor peste temperatura normala), adica atunci cand acul de la temperatura este putin trecut de jumatatea scalei (de exemplu, ca si cum ar arata ora 1), ridica capota.
1. Trebuie sa simti un curent masiv de aer impins de ventilator spre motor. Curentul de aer este insotit si de un zgomot specific de ventilator mare, turat. 2. Cu un ziar facut sul trebuie sa nu poti reduce turatia ventilatorului. Ai mare grija sa nu scapi motorul spre zona rosie a temperaturii. Am facut testu ziatului, de fapt al surubelnitei. La motorul rece am oprit elicea cu un deget fara nici o problema. BINE! La motorul cald, adica acum era exact la jumatate, acolo unde nu ajungea inainte, am oprit elicea cu o surubelnita foarte usor, cand am vazut ce forta are, adica nu are am oprit elicea tot cu un deget. NU E BINE! Ce pot sa fac? se repara vasco? Cat costa unul second??? De unde pot sa iau unul??? Ce se intampla daca lipesc elicea de vasco???? Se poate intampla ceva rau?? Nu cred! -------------------- george324tdx
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
salut, e clar...e f***t vasco_cuplajul.......asa s-a intamplat si la mine....mergeam 4 km in oraj si aku era trecut de jumatate....am fost in f multe service-uri, si fiecare imi zicea k e stricta altceva, pana unu din ei a bagat mana la ventilator.....eu mi-am luat akum vreo 3 saptamani un vasco nou de la autocenter Iasi, adus la comanda 3,2 mil ! eu zic k nu se merita sa-l cumperi second si nici sa faci vreo` manarie(improvizatie) pe akolo.....
-------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
[quote="george324tdx"][quote=Robert]La motorul cald [...] am oprit elicea tot cu un deget. [/quote] Daca visco-ul ventiulatorului este stricat, evident trebuie schimbat. Poti sa-l blochezi pentru o perioada scurta de timp, pana cumperi unul nou, sau ca sa te convingi ca acesta era singurul vinovat de problema ta de racire. Retine insa, daca remediezi ventilatorul, asta insa nu inseamna neaparat ca se va rezolva definitiv problema de racire. Daca motorul tau se incinge si la drum intins (de exemplu, daca mergi constant in afara orasului cu 90 Km/h), atunci cu siguranta mai este si o alta problema la circuitul de racire, in afara de visco-ul ventilatoului. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 1-February 06 Member No.: 172 ![]() |
merci robert
fratilor bmw-isti aveti vreo adresa pentru yahoo messanger. sa discutam mai in direct. ca imi cresc urechile pana primesc un raspuns. d_george_george@yahoo.com -------------------- george324tdx
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 1-February 06 Member No.: 172 ![]() |
are cineva un radiator de 324???? mare, bun, care sa raceasca bine si la un pret acceptabil?
-------------------- george324tdx
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 07:51 AM |