IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Mi se incalzeste motorul 324d
mertan
post May 25 2006, 10:55 PM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



io am dat 1.5 mil... am sa mai trec pe acolo sa ma uit la radiator. ca stiu ca au de 2.4 td. itzi dau si garantie aia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
george324tdx
post May 26 2006, 09:02 AM
Post #22


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1-February 06
Member No.: 172



cum tb sa verific vascocuplajul ala?????
cum tb sa fie cand e motorul rece???
cum tb sa fie cane e motorul cand???
cum tb sa fie cand e motorul f f f f cald???

george


--------------------
george324tdx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 26 2006, 09:15 AM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





Cand e motorul rece vascul trebuie sa poti sa-l opresti cu un ziar impaturit sau ceva de genu asta(vascul adica elicea care se invarte acolo)pe masura ce motorul se incalzeste ar trebui sa fie din ce in ce mai greu de oprit smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
george324tdx
post May 26 2006, 09:39 AM
Post #24


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1-February 06
Member No.: 172



QUOTE (alex230ro)
Cand e motorul rece vascul trebuie sa poti sa-l opresti cu un ziar impaturit sau ceva de genu asta(vascul adica elicea care se invarte acolo)pe masura ce motorul se incalzeste ar trebui sa fie din ce in ce mai greu de oprit smile.gif


eu intrebam cat de greu tb sa fie???? pe masura ce se incalzeste sa-l opresti mai greu? foarte greu? sau deloc? pot sa fac aceasta operartie cu motorul oprit dupa ce s-a incalzit? adica merg cu masina 15-20 minute, trece temp de jumatate, opresc masina si verific vasco??? cum tb sa fie??? greu de miscat sau imposibil?


--------------------
george324tdx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 26 2006, 09:44 AM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



In mod normal trebuie sa fie foarte greu de miscat oricum se vede diferenta fata de motor rece si motor cald smile.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post May 26 2006, 09:50 AM
Post #26


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25





Cand motorul este cald (chiar usor peste temperatura normala), adica atunci cand acul de la temperatura este putin trecut de jumatatea scalei (de exemplu, ca si cum ar arata ora 1), ridica capota.

1. Trebuie sa simti un curent masiv de aer impins de ventilator spre motor. Curentul de aer este insotit si de un zgomot specific de ventilator mare, turat.
2. Cu un ziar facut sul trebuie sa nu poti reduce turatia ventilatorului.

Ai mare grija sa nu scapi motorul spre zona rosie a temperaturii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post May 26 2006, 12:15 PM
Post #27


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



o problema similara o am si eu, s-a acutizat miercuri dimineata cand acul s-a dus la rosu.
inca nu mi-am dat seama ce este ca am schimbat termostatul acum 2 luni. ar putea fi insa radiatorul ca am scurgeri


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post May 26 2006, 12:52 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



primele motoare diesel de la bmw au avut niscai probleme cu chiulosele
deci totul este posibil o garnitura sau un por pe chiuloasa


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post May 26 2006, 10:37 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



ai rezolvat problema??? sa intreb de radiator?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post May 26 2006, 11:12 PM
Post #30


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D





QUOTE (Azeea)
o problema similara o am si eu, s-a acutizat miercuri dimineata cand acul s-a dus la rosu.
inca nu mi-am dat seama ce este ca am schimbat termostatul acum 2 luni. ar putea fi insa radiatorul ca am scurgeri

pai clar de la aia , dk ai scurgeri inseamna k ai aer in instalatie sau nu mai ai lichid destul ...nush sigur dk ursu are sistem automat sa scoata aerul din instalatie :paranoid:


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post May 27 2006, 11:44 AM
Post #31


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



nici eu nu stiu exact dar are dar daca scade nivelul lichidului, ma avertizeaza un martor din plafon wink.gif


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
george324tdx
post May 28 2006, 08:45 AM
Post #32


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1-February 06
Member No.: 172



QUOTE (Robert)
Cand motorul este cald (chiar usor peste temperatura normala), adica atunci cand acul de la temperatura este putin trecut de jumatatea scalei (de exemplu, ca si cum ar arata ora 1), ridica capota.

1. Trebuie sa simti un curent masiv de aer impins de ventilator spre motor. Curentul de aer este insotit si de un zgomot specific de ventilator mare, turat.
2. Cu un ziar facut sul trebuie sa nu poti reduce turatia ventilatorului.

Ai mare grija sa nu scapi motorul spre zona rosie a temperaturii.



Am facut testu ziatului, de fapt al surubelnitei. La motorul rece am oprit elicea cu un deget fara nici o problema. BINE! La motorul cald, adica acum era exact la jumatate, acolo unde nu ajungea inainte, am oprit elicea cu o surubelnita foarte usor, cand am vazut ce forta are, adica nu are am oprit elicea tot cu un deget. NU E BINE!
Ce pot sa fac? se repara vasco? Cat costa unul second??? De unde pot sa iau unul???
Ce se intampla daca lipesc elicea de vasco???? Se poate intampla ceva rau?? Nu cred!


--------------------
george324tdx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post May 28 2006, 09:13 AM
Post #33


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



salut, e clar...e f***t vasco_cuplajul.......asa s-a intamplat si la mine....mergeam 4 km in oraj si aku era trecut de jumatate....am fost in f multe service-uri, si fiecare imi zicea k e stricta altceva, pana unu din ei a bagat mana la ventilator.....eu mi-am luat akum vreo 3 saptamani un vasco nou de la autocenter Iasi, adus la comanda 3,2 mil ! eu zic k nu se merita sa-l cumperi second si nici sa faci vreo` manarie(improvizatie) pe akolo.....


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post May 28 2006, 12:58 PM
Post #34


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25





[quote="george324tdx"][quote=Robert]La motorul cald [...] am oprit elicea tot cu un deget. [/quote]

Daca visco-ul ventiulatorului este stricat, evident trebuie schimbat.
Poti sa-l blochezi pentru o perioada scurta de timp, pana cumperi unul nou, sau ca sa te convingi ca acesta era singurul vinovat de problema ta de racire.

Retine insa, daca remediezi ventilatorul, asta insa nu inseamna neaparat ca se va rezolva definitiv problema de racire.
Daca motorul tau se incinge si la drum intins (de exemplu, daca mergi constant in afara orasului cu 90 Km/h), atunci cu siguranta mai este si o alta problema la circuitul de racire, in afara de visco-ul ventilatoului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
george324tdx
post May 28 2006, 01:15 PM
Post #35


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1-February 06
Member No.: 172



merci robert

fratilor bmw-isti aveti vreo adresa pentru yahoo messanger. sa discutam mai in direct. ca imi cresc urechile pana primesc un raspuns.

d_george_george@yahoo.com


--------------------
george324tdx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
george324tdx
post May 30 2006, 06:10 AM
Post #36


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1-February 06
Member No.: 172



are cineva un radiator de 324???? mare, bun, care sa raceasca bine si la un pret acceptabil?


--------------------
george324tdx
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th July 2025 - 07:40 AM