IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Impozite auto - majorari drastice pentru motoarele peste 2 l
Robert
post Nov 1 2005, 12:59 PM
Post #21


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (Ionut)
masina daca a fost inmatriculata odata se poate inmatricula inca 100 de ani...cartea o sa o ai in continuare
Posibil sa ai dreptate. Trebuie sa ma mai interesez.
Si mai am ceva de aflat: impozitul se plateste daca ai in proprietate o masina (indiferent daca e sau nu inmatriculata), sau numai daca ai in proprietate o masina inmatriculata? Spun asta pentru ca imi inchipui ca impozitele se aplica de regula la proprietate, nu la modul de utilizare al acesteia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Nov 1 2005, 01:45 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



numai daca o ai in proprietate, daca o radiezi...nu mai platesti... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 1 2005, 02:50 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Pune-ma pe lista daca vrei sa renunti la el. Incearca totusi sa scapi de impozit macar un an. Dupa aceea poate o sa ai alte posibilitati si o sa-ti permiti sa-l folosesti.

Tare mi-e teama ca daca o radiezi din circulatie masina tot in proprietatea ta ramane si platesti impozit... la cat de destepti sunt dragii nostri conducatori...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Nov 1 2005, 11:06 PM
Post #24


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -



Gandind la rece, cea mai buna solutie mi se pare sa o vinzi cat mai repede. Si nu neaparat in Romania. Germania, Moldova, oriunde.
Decat sa te apuci sa schimbi motorul, mai bine cauti alta masina cu motor convenabil.
acum nu stiu daca te poti desparti de ea... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Nov 2 2005, 09:09 AM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



daca o vinde in Romania mare lucru nu o sa-si ia pe ea.... sad.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
charlie
post Nov 2 2005, 09:16 AM
Post #26


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 43
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 39





QUOTE (Ionut)
numai daca o ai in proprietate, daca o radiezi...nu mai platesti... smile.gif


Nope! Am intrebat shi raspunsul oficial a fost: impozitul este pe proprietate nu pe dreptul de circulatzie. Deci plateshti si cu masina radiata!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 2 2005, 02:11 PM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Asta-i buna. Si platesti impozit pentru o caruta pe care n-o folosesti in functie de cat de mare e o chestie de sub capota. De ce nu s-ar lua dupa dimensiunea gaurii stropitorilor mad.gif

Robert, nici eu nu sunt de acord sa schimbi motorul, dar eu vad lucrurile din afara. Tu ai o masina la care tii si vrei sa te mai bucuri de ea... iar cel mai simplu ar fi un transplant la M20 ... motor - cutie - diferential. Dar le gasesti intr-o stare atat de buna cum sunt cele pe care le ai tu? Pana la urma ajungi la concluzia: ori o pastrezi asa cum e ori o vinzi. O vinzi, dar cine ti-o cumpara? Si asa ramai cu ea, asteptand vremuri mai bune smile.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Nov 5 2005, 09:22 AM
Post #28


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Astazi am primit o scrisoare de la Ministerul Finantelor Publice - Directia generala legislatie impozite directe.
Este raspusul Ministerului Finantelor la petitia noastra nr. 218507 / 13 oct. 2005, care avea 10 semnatari si prin care solicitam modificarea modului de calcul al impozitului, propus in proiectul de Ordonanta de Urgenta.
Va reproduc in continuare textul scrisorii de raspuns:

La scrisoarea dvs inregistrata sub nr. 218507/2005 prin care ne prezentati unele comentarii si propuneri la proiectul ordonantei de urgenta ce vizeaza Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, va transmitem ca instituirea impozitului asupra mijloacelor de transport la valoarea reala de piata este si un deziderat al nostru, dar care in etapa actuala nu poate fi implementat, avand in vedere baza de date disponibila si posibilitatile de furnizare a acesteia.
Va multumim pentru colaborare.
Director general,
Cornelia Petreanu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Nov 5 2005, 09:59 AM
Post #29


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Din scrisoarea Ministerului de Finante (postul meu de mai sus) trag urmatoarele concluzii:

1. SUnt absolut convins ca, din 2006, vom plati impozitele conform grilei de impozitare din proiectul de Ordonanta de Urgenta privind modificarea Legii 571/2003. Mai exact, cel putin pentru 2006, petitia noastra a esuat. Sa ne pregatim deci sa platim din greu.

2. Ministerul de Finante recunoaste indirect faptul ca sistemul de impozitare auto ce va intra in vigoare din 2006 este cel putin perfectibil si ca solicitarea noastra este cel putin pertinenta ("instituirea impozitului [...] la valoarea reala de piata este si un deziderat al nostru").

3. Scuza prezentata de Minister ("un deziderat al nostru [...] care in etapa actuala nu poate fi implementat, avand in vedere baza de date disponibila si posibilitatile de furnizare a acesteia") este totusi justificata, tinand cont de faptul ca nu mai sunt nici 2 luni pana incepe anul 2006, deci nu mai exista timp pentru a implementa un sistem de calcul bazat pe valoarea reala.
Apoi, foarte probabil ca veniturile estimate din noile impozite auto au intrat in calculul bugetului pe 2006, deci o schimbare de ultim moment ar avea prea multe efecte colaterale.

4. Daca raspunsul este onest si exprima realitatea (nu doar un text prin care sa ne arunce praf in ochi), inseamna ca, de la inceputul anului 2006, trebuie initiat un dialog deschis cu Ministerul, avand ca scop determinarea solutiilor prin care se poate trece cat mai repede la "instituirea impozitului [...] la valoarea reala de piata" - mai ales ca acesta este si "un deziderat" al Ministerului Finantelor.
"Baza de date si posibilitatile de furnizare a acesteia" este o problema mult mai mica si mai usor de solutionat, decat pare la prima vedere. Multi dintre noi lucram sau ne pricepem in domenii precum IT si auto, deci putem veni cu solutii fezabile.

5. De remarcat: in forma de proiect de Ordonanta de Urgenta privind modificarea legii 571/2003, varianta publicata in 25 oct. 20045, Retromobil Club Romania a reusit sa impuna urmatoarea modificare:
La art. 262 dupa litera d) se introduce o noua litera e) cu urmatorul cuprins :
" e) vehiculele istorice definite conform prevederilor legale in vigoare.�

Mai exact, Retromobil Romania a reusit sa excluda de la plata impozitului auto vehiculele istorice. Nu pot decat sa ii felicit!

6. Pct. 5 de mai sus ne permite sa tragem cateva concluzii:
- Ministerul de Finante este deschis la propuneri / solutii justificate si rezonabile;
- noi insine, cei afectati de caracterul incorect al sistemului de impozitare auto ce intra in vigoare din 2006, trebuie sa actionam. Nimeni nu va face asta pentru noi. Deci, daca va simtiti afectati de noile impozite, am un singur mesaj: implicati-va activ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Nov 5 2005, 01:23 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





Corect ar trebui sa incercam sa facem un catalog in care sa trecem pretul de piata al fiecarui automobil- de ex Robert pt 535-ul lui nu cred ca poate lua mai mult de 4000E(aici stabilim valoarea maxima)din nefericire nu stiu cum putem face treaba asta sad.gif .O alta solutie ar fii ca impozitul sa se aplice la valoarea din contractul de vanzare cumparare(la care a fost cumparata masina) iar apoi sa se tina cont si de deprecierea anuala.Mai e de discutat pe tema asta smile.gif momentan nu vad o solutie care sa mutumeasca pe toata lumea.


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabrielbecheanu
post Nov 7 2005, 10:24 AM
Post #31


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6-November 05
From: Constanta
Member No.: 89



Salut
Am sa va povestesc ceva interesant.
Am un prieten in Germania e de acolo bastinas si e fan BMW ca noi toti de pe acest forum. Aseara vorbeam cu el despre ce vor sa faca tembeli astia cu ordonanta de urgenta.
Fiti atenti, in Germania treaba sta in felul urmator, pentru o masina cum are el un 735 din 92 daca ar fi lasat catalizatorul original (euro 1) ar fi platit un impozit de 730 euro cam ca la noi, dar pentru ca ei sunt un pic mai isteti si au posibilitatea sa schimbe catalizatorul si sa se incadreze in normele de poluare euro 2 (catalizatorul pentru o astfel de masina costa 276 euro) el acum plateste 256 euro, suna interesant nu?
Pentru un 750 din acelasi an impozitul este de 356 euro tot cu euro 2.
Concluzia pe care am tras-o este ca la ei nu este doar un singur criteriu de calculare al impozitului ci mai sunt si alti factori care determina acest lucru.
Nu se poate ca intr- tara ca a noastra si la veniturile noastre sa platim mai mult decit intr-o tara unde veniturile sunt alea care sunt, ce ziceti e normal?

Cam atit am avut de povestit.

PS Hai fratilor sa ne trezim ca ne ducem de ripa cu astia trebuie sa luam atitudine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Nov 8 2005, 05:50 PM
Post #32


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



mm nu vad nimci de facut decat de bagat mana in buzunar:((


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
r2d2
post Nov 8 2005, 09:27 PM
Post #33


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 21-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 44



Mai exista varianta urmatoare. Un pensionar, ruda de gradul I, maxim II, pe numele caruia sa treceti masina si care va avea din cate am inteles o reducere substantiala la impozitul pe proprietate. In plus aceasta chestiune ajuta si la RCA. biggrin.gif

PS - Poate mai stie cineva vreo metoda?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
r2d2
post Nov 8 2005, 09:30 PM
Post #34


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 21-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 44





QUOTE (gabrielbecheanu)
Salut
Am  sa va povestesc ceva interesant.
Am un prieten in Germania ...



Cred ca si la noi poate functiona chestia cu upgradarea la un prag EURO superior, cu omologare si toate alea, dar daca ma gandesc ce alergatura, costuri si spagi tre sa dai sunt mai mult ca sigur ca este neprofitabil... doar suntem in Romania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Nov 9 2005, 09:25 AM
Post #35


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (r2d2)
Un pensionar, ruda de gradul I, maxim II, pe numele caruia sa treceti masina si care va avea din cate am inteles o reducere substantiala la impozitul pe proprietate.
Eu n-am gasit pe nicaieri prin legi stipulata o astfel de reducere. Ar fi excelent daca poti aduce ceva detalii privind reducerea impozitului pe mijloacele de transport, pentru pensionari.

Conform legii 571 / 2003 (in vigoare acum) se acorda reduceri sau scutiri pentru impozitul pe mijloacele de transport pentru veteranii de razboi, persoanele persecutate politic, deportate, eroii Rev. din dec. '89, locuitorii din Apuseni si Delta Dunarii, precum si autovehiculelor care apartin persoanelor cu handicap motor si sunt adaptate handicapului.

Proiectul de Ordonanta de Urgenta care va modifica legea 571 / 2003 mai introduce scutiri pentru autovehiculele istorice.

N-am gasit insa nimic cu privire la pensionari.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Nov 15 2005, 11:43 PM
Post #36


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Pe cei care mai sunt activi si pe bmwclub.ro, ii rog sa trimita un mesaj privat /email userilor care au pus intrebarile #92 si #93 din topicul privind impozitele auto.

Contrar opiniei vehiculate pe aici, eu nu mai activez deloc pe bmwclub.ro, iar oamenii aceia, totusi, merita sa afle raspunsul - cu toate ca nu stiu de existenta bmw.indanet.

Pe cel care va fi amabil sa le raspunda, il rog sa le trimita link-ul de mai jos:
http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t=96

Thanks.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 16 2005, 10:10 AM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Hi hi, chiar ma gandeam sa fac lucrul asta. Probabil imi voi lua ban biggrin.gif

Robert, ai ceva noutati, va intra aceasta lege in vigoare la inceputul lui 2006?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Nov 16 2005, 10:18 AM
Post #38


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25





QUOTE (TiL)
chiar ma gandeam sa fac lucrul asta.
Multumesc, apreciez efortul + riscul.

QUOTE
Robert, ai ceva noutati, va intra aceasta lege in vigoare la inceputul lui 2006?
Pe baza datelor pe care le am (vezi si "interactiunile" pe care le-am avut cu Ministerul de Finante), este aproape sigur ca va intra in vigoare.
Bugetul de 2006 a fost calculat tinand cont de veniturile suplimentare incasate de stat pe baza noului sistem de impozitare. Iar presiunea sindicatelor, din toamna asta, este un motiv in plus ca Ordonanta de Urgenta sa fie aprobata.
Iti dai seama, pe mine noua grila de impozitare ma afecteaza tare de tot. As fi super multumit sa apara vreo problema iar Ordonanta de Urgenta sa nu se aprobe. Dar, realist, acest lucru e foarte improbabil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Nov 16 2005, 01:47 PM
Post #39


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -



Am trimis si eu informatia celui care a intrebat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 16 2005, 02:56 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



si eu am apucat sa-i scriu lui zonkkk or smth


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 11:46 AM