![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Ionut) masina daca a fost inmatriculata odata se poate inmatricula inca 100 de ani...cartea o sa o ai in continuare Posibil sa ai dreptate. Trebuie sa ma mai interesez.
Si mai am ceva de aflat: impozitul se plateste daca ai in proprietate o masina (indiferent daca e sau nu inmatriculata), sau numai daca ai in proprietate o masina inmatriculata? Spun asta pentru ca imi inchipui ca impozitele se aplica de regula la proprietate, nu la modul de utilizare al acesteia. |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
numai daca o ai in proprietate, daca o radiezi...nu mai platesti...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pune-ma pe lista daca vrei sa renunti la el. Incearca totusi sa scapi de impozit macar un an. Dupa aceea poate o sa ai alte posibilitati si o sa-ti permiti sa-l folosesti. Tare mi-e teama ca daca o radiezi din circulatie masina tot in proprietatea ta ramane si platesti impozit... la cat de destepti sunt dragii nostri conducatori... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Gandind la rece, cea mai buna solutie mi se pare sa o vinzi cat mai repede. Si nu neaparat in Romania. Germania, Moldova, oriunde.
Decat sa te apuci sa schimbi motorul, mai bine cauti alta masina cu motor convenabil. acum nu stiu daca te poti desparti de ea... ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
daca o vinde in Romania mare lucru nu o sa-si ia pe ea....
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 39 ![]() |
QUOTE (Ionut) numai daca o ai in proprietate, daca o radiezi...nu mai platesti...
![]() Nope! Am intrebat shi raspunsul oficial a fost: impozitul este pe proprietate nu pe dreptul de circulatzie. Deci plateshti si cu masina radiata! |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Asta-i buna. Si platesti impozit pentru o caruta pe care n-o folosesti in functie de cat de mare e o chestie de sub capota. De ce nu s-ar lua dupa dimensiunea gaurii stropitorilor
![]() Robert, nici eu nu sunt de acord sa schimbi motorul, dar eu vad lucrurile din afara. Tu ai o masina la care tii si vrei sa te mai bucuri de ea... iar cel mai simplu ar fi un transplant la M20 ... motor - cutie - diferential. Dar le gasesti intr-o stare atat de buna cum sunt cele pe care le ai tu? Pana la urma ajungi la concluzia: ori o pastrezi asa cum e ori o vinzi. O vinzi, dar cine ti-o cumpara? Si asa ramai cu ea, asteptand vremuri mai bune ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Astazi am primit o scrisoare de la Ministerul Finantelor Publice - Directia generala legislatie impozite directe.
Este raspusul Ministerului Finantelor la petitia noastra nr. 218507 / 13 oct. 2005, care avea 10 semnatari si prin care solicitam modificarea modului de calcul al impozitului, propus in proiectul de Ordonanta de Urgenta. Va reproduc in continuare textul scrisorii de raspuns: La scrisoarea dvs inregistrata sub nr. 218507/2005 prin care ne prezentati unele comentarii si propuneri la proiectul ordonantei de urgenta ce vizeaza Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, va transmitem ca instituirea impozitului asupra mijloacelor de transport la valoarea reala de piata este si un deziderat al nostru, dar care in etapa actuala nu poate fi implementat, avand in vedere baza de date disponibila si posibilitatile de furnizare a acesteia. Va multumim pentru colaborare. Director general, Cornelia Petreanu. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Din scrisoarea Ministerului de Finante (postul meu de mai sus) trag urmatoarele concluzii:
1. SUnt absolut convins ca, din 2006, vom plati impozitele conform grilei de impozitare din proiectul de Ordonanta de Urgenta privind modificarea Legii 571/2003. Mai exact, cel putin pentru 2006, petitia noastra a esuat. Sa ne pregatim deci sa platim din greu. 2. Ministerul de Finante recunoaste indirect faptul ca sistemul de impozitare auto ce va intra in vigoare din 2006 este cel putin perfectibil si ca solicitarea noastra este cel putin pertinenta ("instituirea impozitului [...] la valoarea reala de piata este si un deziderat al nostru"). 3. Scuza prezentata de Minister ("un deziderat al nostru [...] care in etapa actuala nu poate fi implementat, avand in vedere baza de date disponibila si posibilitatile de furnizare a acesteia") este totusi justificata, tinand cont de faptul ca nu mai sunt nici 2 luni pana incepe anul 2006, deci nu mai exista timp pentru a implementa un sistem de calcul bazat pe valoarea reala. Apoi, foarte probabil ca veniturile estimate din noile impozite auto au intrat in calculul bugetului pe 2006, deci o schimbare de ultim moment ar avea prea multe efecte colaterale. 4. Daca raspunsul este onest si exprima realitatea (nu doar un text prin care sa ne arunce praf in ochi), inseamna ca, de la inceputul anului 2006, trebuie initiat un dialog deschis cu Ministerul, avand ca scop determinarea solutiilor prin care se poate trece cat mai repede la "instituirea impozitului [...] la valoarea reala de piata" - mai ales ca acesta este si "un deziderat" al Ministerului Finantelor. "Baza de date si posibilitatile de furnizare a acesteia" este o problema mult mai mica si mai usor de solutionat, decat pare la prima vedere. Multi dintre noi lucram sau ne pricepem in domenii precum IT si auto, deci putem veni cu solutii fezabile. 5. De remarcat: in forma de proiect de Ordonanta de Urgenta privind modificarea legii 571/2003, varianta publicata in 25 oct. 20045, Retromobil Club Romania a reusit sa impuna urmatoarea modificare: La art. 262 dupa litera d) se introduce o noua litera e) cu urmatorul cuprins : " e) vehiculele istorice definite conform prevederilor legale in vigoare.� Mai exact, Retromobil Romania a reusit sa excluda de la plata impozitului auto vehiculele istorice. Nu pot decat sa ii felicit! 6. Pct. 5 de mai sus ne permite sa tragem cateva concluzii: - Ministerul de Finante este deschis la propuneri / solutii justificate si rezonabile; - noi insine, cei afectati de caracterul incorect al sistemului de impozitare auto ce intra in vigoare din 2006, trebuie sa actionam. Nimeni nu va face asta pentru noi. Deci, daca va simtiti afectati de noile impozite, am un singur mesaj: implicati-va activ. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Corect ar trebui sa incercam sa facem un catalog in care sa trecem pretul de piata al fiecarui automobil- de ex Robert pt 535-ul lui nu cred ca poate lua mai mult de 4000E(aici stabilim valoarea maxima)din nefericire nu stiu cum putem face treaba asta ![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 6-November 05 From: Constanta Member No.: 89 ![]() |
Salut
Am sa va povestesc ceva interesant. Am un prieten in Germania e de acolo bastinas si e fan BMW ca noi toti de pe acest forum. Aseara vorbeam cu el despre ce vor sa faca tembeli astia cu ordonanta de urgenta. Fiti atenti, in Germania treaba sta in felul urmator, pentru o masina cum are el un 735 din 92 daca ar fi lasat catalizatorul original (euro 1) ar fi platit un impozit de 730 euro cam ca la noi, dar pentru ca ei sunt un pic mai isteti si au posibilitatea sa schimbe catalizatorul si sa se incadreze in normele de poluare euro 2 (catalizatorul pentru o astfel de masina costa 276 euro) el acum plateste 256 euro, suna interesant nu? Pentru un 750 din acelasi an impozitul este de 356 euro tot cu euro 2. Concluzia pe care am tras-o este ca la ei nu este doar un singur criteriu de calculare al impozitului ci mai sunt si alti factori care determina acest lucru. Nu se poate ca intr- tara ca a noastra si la veniturile noastre sa platim mai mult decit intr-o tara unde veniturile sunt alea care sunt, ce ziceti e normal? Cam atit am avut de povestit. PS Hai fratilor sa ne trezim ca ne ducem de ripa cu astia trebuie sa luam atitudine. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mm nu vad nimci de facut decat de bagat mana in buzunar:((
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 21-October 05 From: Bucuresti Member No.: 44 ![]() |
Mai exista varianta urmatoare. Un pensionar, ruda de gradul I, maxim II, pe numele caruia sa treceti masina si care va avea din cate am inteles o reducere substantiala la impozitul pe proprietate. In plus aceasta chestiune ajuta si la RCA.
![]() PS - Poate mai stie cineva vreo metoda? |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 21-October 05 From: Bucuresti Member No.: 44 ![]() |
QUOTE (gabrielbecheanu) Salut
Am sa va povestesc ceva interesant. Am un prieten in Germania ... Cred ca si la noi poate functiona chestia cu upgradarea la un prag EURO superior, cu omologare si toate alea, dar daca ma gandesc ce alergatura, costuri si spagi tre sa dai sunt mai mult ca sigur ca este neprofitabil... doar suntem in Romania. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (r2d2) Un pensionar, ruda de gradul I, maxim II, pe numele caruia sa treceti masina si care va avea din cate am inteles o reducere substantiala la impozitul pe proprietate. Eu n-am gasit pe nicaieri prin legi stipulata o astfel de reducere. Ar fi excelent daca poti aduce ceva detalii privind reducerea impozitului pe mijloacele de transport, pentru pensionari.
Conform legii 571 / 2003 (in vigoare acum) se acorda reduceri sau scutiri pentru impozitul pe mijloacele de transport pentru veteranii de razboi, persoanele persecutate politic, deportate, eroii Rev. din dec. '89, locuitorii din Apuseni si Delta Dunarii, precum si autovehiculelor care apartin persoanelor cu handicap motor si sunt adaptate handicapului. Proiectul de Ordonanta de Urgenta care va modifica legea 571 / 2003 mai introduce scutiri pentru autovehiculele istorice. N-am gasit insa nimic cu privire la pensionari. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Pe cei care mai sunt activi si pe bmwclub.ro, ii rog sa trimita un mesaj privat /email userilor care au pus intrebarile #92 si #93 din topicul privind impozitele auto.
Contrar opiniei vehiculate pe aici, eu nu mai activez deloc pe bmwclub.ro, iar oamenii aceia, totusi, merita sa afle raspunsul - cu toate ca nu stiu de existenta bmw.indanet. Pe cel care va fi amabil sa le raspunda, il rog sa le trimita link-ul de mai jos: http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t=96 Thanks. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Hi hi, chiar ma gandeam sa fac lucrul asta. Probabil imi voi lua ban
![]() Robert, ai ceva noutati, va intra aceasta lege in vigoare la inceputul lui 2006? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (TiL) chiar ma gandeam sa fac lucrul asta. Multumesc, apreciez efortul + riscul.
QUOTE Robert, ai ceva noutati, va intra aceasta lege in vigoare la inceputul lui 2006? Pe baza datelor pe care le am (vezi si "interactiunile" pe care le-am avut cu Ministerul de Finante), este aproape sigur ca va intra in vigoare.
Bugetul de 2006 a fost calculat tinand cont de veniturile suplimentare incasate de stat pe baza noului sistem de impozitare. Iar presiunea sindicatelor, din toamna asta, este un motiv in plus ca Ordonanta de Urgenta sa fie aprobata. Iti dai seama, pe mine noua grila de impozitare ma afecteaza tare de tot. As fi super multumit sa apara vreo problema iar Ordonanta de Urgenta sa nu se aprobe. Dar, realist, acest lucru e foarte improbabil. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Am trimis si eu informatia celui care a intrebat.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
si eu am apucat sa-i scriu lui zonkkk or smth
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:46 AM |