![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
o merge pus un motoras de usa spate? (am vreo doua prin casa
![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (cristic) o merge pus un motoras de usa spate? (am vreo doua prin casa
![]() unde anume sa mearga pus? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
QUOTE (florin83) nu e nimic de deschis prin portbagaj.. m-am uiatat azi
poate e sub capitoanaj Normal ca e sub mocheta! -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (cristic) o merge pus un motoras de usa spate? (am vreo doua prin casa
![]() Se poate adapta. Am si eu unu' p-acasa si cred c-am sa-ncerc; important e sa ai pe usita opritor din ala cum are florin la a lui. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE (io's) QUOTE (cristic) o merge pus un motoras de usa spate? (am vreo doua prin casa
![]() unde anume sa mearga pus? La capacul rezervorului. Nu stiu... cred ca merge, nu vad de ce ar face motorase diferite daca tot intra unul normal de usa. P.S. Caut unul sau doua motorase de inchidere pentru E28 ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
A pus cineva pe urs sistem de deschidere din buton sau telecomanda a portbagajului? Daca da, poate puneti o poza, ca eu mi-am stors creierii si n-am gasit nici o solutie eleganta de a monta motorasul. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
BMWurile e30 (si la modelele 5 si (6) 7 din aceiasi generatie) sunt echipate cu 6 motorase de inchidere centralizata(evident pt masinile in 4 usi). per ansamblu ele arata la fel insa sunt diferite, adika sunt de 2 feluri, 3 simple care doar primesc comanda de inchidere/deschidere(pe care le gasim la usile din spate si la usita de la rezervor) si 3 care au dubla comanda, adika dau comanda pt inchidere/deschidere si primesc comanda de inchidere/deschidere (pe care le gasim la usile din fata si la portbagaj)
de retinut: motorasele din fata merg puse fara problema pe usile din spate sau usita de la rezervor dar acestea din urma(cele cu simpla comanda) nu pot fi montate in fata/capota portbagaj deoarece nu au posibilitatea de a comanda inchiderea celorlalte usi/capota portbagaj/usita rezervor QUOTE (TIL) P.S. Caut unul sau doua motorase de inchidere pentru E28 sau de e30/e23/e24, sunt toate la fel
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
daca deschid/inchid portbagajul cu cheia nu mi se deschid/inchid si usile..
usa din dreapta fata decat deschide celelalte usi din interior. de inchis nu le inchide si nici nu le deschide din afara, cu cheia.. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Atunci e posibil sa ai motoras simplu si acolo, sau sa fi fost schimbat vreo data cu unu' simplu. Motorasele din spate pot fi puse pe usile din fata dar nu vor putea comanda descuierea celorlalte usi, treaba care nu e neaparat necesara daca ai telecomanda pentru inchidere sau daca ai alarma care comanda inchiderea.
Florine,ai putea sa faci, te rog, inca o poza motorasului care actioneaza inchiderea la portbagaj? -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai nu se vede decat tija aia pe afara si nu stau acum sa dau jos capitonajul din portbagaj sa fac o poza ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (florin83) daca deschid/inchid portbagajul cu cheia nu mi se deschid/inchid si usile..
usa din dreapta fata decat deschide celelalte usi din interior. de inchis nu le inchide si nici nu le deschide din afara, cu cheia.. inseamna ca ai varza inchiderea centrazilata ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Se comporta destul de ciudat. Da si tu Florine capitonajele usilor fata jos si verifica motorasele si conexiunile. La o inchidere universala de pe piata, principiul de functionare e f simplu si nu cred ca e diferit (cu mult) de cel al inchiderii tale..
Modulul de comanda primeste doua semnale de "-" din exterior prin doua fire, sa zicem alb si maron; cand am "-" pe maron, usile se incuie iar cand am "-" pe alb, se descuie. Modulul da in exterior, prin alte doua fire, sa zicem verde si albastru, o data "-" pe verde si "+" pe albastru la primirea semnalului "-" pe alb iar cand primeste "-" pe maro, polaritatea se inverseaza. Un motoras simplu va fi legat doar prin doua fire (in cazul exemplului) verde si albastru. Un motoras cu comanda va fi legat prin 5 fire: verde si albastru, un alt fir, sa zicem negru prin care exista semnal de "-" permanent si apoi firele alb si maron. Motorasul comanda celelalte usi printr-un comutator mecanic din interiorul sau. Cand incui o usa, comutatorul inchide circuitul format de firele maron si negru, trimitand astfel semnal de "-" prin maron in modulul de comanda, iar cand descui o usa, comutatorul inchide circuitul format din firele alb si negru. Cam asta-i tot. ![]() -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
m-am uitat la capacul de la benzina si am si eu locas pt a monta inchidere centralizata
![]() ![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Cred ca toate E30-urile au. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu trebuia sa zici.. sa se simta si el bine..
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
puteau sa aiba toate, pe mine ma interesa sa aiba al meu
![]() ![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
asa e pozitionat motorasul de la inchiderea de la rezervor..
m-am uitat pe acolo.. nu e nici o tija. :crybaby: |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
dar poti sa-i pui ![]() -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
dar de auzit seaude cea? misca ceva?
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Benzineste, scanteieste?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 09:29 PM |